If a baby is born

If a baby is born
If a baby is born in
Africa...
Wh8 will b the color of
the baby''s teeth ?


















Why U waste this much
time !
How will a new born
baby have teeth ? ;->
  

May, 14 2010     192 chars (2 sms)     3435 views       Funny

more Funny SMS Messages

Munnabhai:- How To Distinguish Between BAKRA & BAKRI ? Circuit:-SIMPLE BHAI Patthar Mar Kar Dekho Ager BHAGA to BAKARA Aur BHAGI to BAKARI.
Can you guess, whats the ring tone of Osama..!






No !!not an Urdu song,







English music !! No ways..








It''s... Main yahan hoon, yahan hoon yahhan hoon yahaan.... ;->
Human Tastes Change As
They Become Mature

Little Girls Lyk Dolls & Little
Boys Lyk Balls

HowEver, When They Grow
Up

Girls Lyk Balls & Boys Lyk Dolls... ;->
Dost tere bager ik pal na reh paonga,

Bus dil men ek hasrat liye mar jaonga,

Mat rona mere marne par a dost,

Mar k bhi tere liye biryani chor
jaonga... ;->
''Tusi boht great ho........

Rusgulay di plate ho......

coce di krate ho........

ande da aamlate ho.......\''
WAPDA walon ka kehna hai k sirf June tak hi awam ko loadshedding ki takleef bardashat karni hogi
Qk
.
.
.
.
.
.
.
.
Uske baad to aadat ho jayegi.
Ladkewale:ladki ka nam kya h?Ladkiwale:hmari pyari,apki pyari,sbki pyari RAMPYARI..ladke ka nam kya h?Ladkewale:hmara gu,apka gu,hm sbka gu JUGGU!!
Mera pyar ho tum

Qarar ho tum


Iqrar ho tum


Etbar ho tum


Sansar ho tum


Bahar ho tum


Jis k baghair
Mera
Sar chakraata hai
Wo

Wo

Wo

NASWAR ho
Tum ;->
V e r y
T r u e ...

Every Woman
Is Wrong
Until
She Cries,
And Then
She Is Right,
Instantly ... =P ;)


Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Dekh K Adnan Sami Ne Faisla Kia Ha
K Wo B Ek Film Banaye Gay Aur
Us Film Ka Naam Hoga





"WAZNI"...=P;->
Yeh soch kar pareshan hoon mai
"kal bhi bhutto zinda tha aaj bhi bhutto zinda hai"
DOSTO!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kia bhutto
"STAR PLUS"
mai kaam karta hai..=P;->
Woh LOVE LOVE likhti rahi...
Men leave leave perhta raha...


Woh KISS KISS likhti rahi...
Me kaash kaash kaash perhta raha...


Woh SHAADI kar ke chali gai...
Me LANGUAGE course karta raha...