If a baby is born

If a baby is born
If a baby is born in
Africa...
Wh8 will b the color of
the baby''s teeth ?


















Why U waste this much
time !
How will a new born
baby have teeth ? ;->
  

May, 14 2010     192 chars (2 sms)     3445 views       Funny

more Funny SMS Messages



Kitne Pyar Se Likha Tha Sahil Pe Tera Naam,,,

*.*pappU*.*

Na Jane Kis ZALIM Ne GUTKAY
Ki Pichkari Maar k Laal Kar Diya... ;->
ek sharabi 3rd floor se niche gir gaya

log us k ird gird jama hogae
aur us se pochne lage- kya hua bhai?

wo bola-pata nhi bhai main khud abi niche aya hn...!
Santa=
Tu To Ofice Me Bada Sher
Bana Ghumta H,
Ghar Me Kya Ho Jata H?

Banta=
Hota To Sher Hi Hu,
Bas "Durga" Sawar Ho Jati He !!
what is the height of kAnjoOsi...!




Buying second hand nAno cAr with LPG kiT..!
''1 mandir tha jis main buri niyat waalay log ghaeb ho jaatay thay.....Imran Hashmi gya,,,,,, ***Imran*** gaeb. Salman Khan gya,,,,,, ***Salman*** gaeb.
Nargis gae,,,,,,,,,,, ***Bhagwaan***gaeb.........''
Naukrani: Malkin! Chote Baba Ne Cockroach Kha Liya.

Malkin: Oh God! Call Doctor Fast.

Naukrani: Aap Tension Na Lo Maine

Chote Baba Ko BAYGON Pila Diya...!
Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)
************BREAKING NEWS*************



ZABARDAST SALE TAMAM BATA OUR


SERVISE KI DUKAAN PAR EK


JORA KHARIDNEY PAR 5 JOREY FREE.......











JALDI KARIEN.............






CRICKET TEAM WAPIS

AA RAHE HAI............
one woman to another: Apki sab say bari taqat kaya hay.?
she replied: Mera Husband..!
1st asked: Aur sab say bari kamzori.?
she replied: Tumhara Husband..
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.


The Most AMAZING CRICKET MATCH In The History...
Played on 30th Sept,09 b/w PAK & AUS...
But The Looser Was ...

.
.
.
.
.
.

INDIA! =P =D