If a baby is born

If a baby is born
If a baby is born in
Africa...
Wh8 will b the color of
the baby''s teeth ?


















Why U waste this much
time !
How will a new born
baby have teeth ? ;->
  

May, 14 2010     192 chars (2 sms)     3432 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Aadmi Ko Darya K Duusri Taraf

Aata Piswaney Jana Tha

Tou Batao Wo Kis Terha Jaye Ga ???
































Jahil Soch Kia Rahe Ho

Aatey Ko Koi Piswata Hy Kia ??? ;->
Mian ßivi Apny ßachy k ly Robot ly Ay

Jo ß Jhot ßolta Us k Thapr Marta

§on:Abu Aj Ma ßemar Ho §chol Nai Jao Ga

çhataakh!

ßap:Tm Ny Jhot ßola?
Ma Jb Tmary Jitna Tha kbi Jhot Ni ßolta Tha

çhataakh!

Mom(kichen §y):
kia Hoa?

ßap:?e çhinto ßoht Jhot ßolta Hy

Mom:Zahir Hy Apka ßeta Hy

Chatakh!
Shaadi K Baad ... !


Pehla Maheena
"FAKHAR Ka"


Doosra Maheena
"JABAR Ka"

Aur

Phir Us K Baad
Sarey Maheeny















"SABAR K Hotey Hyn" ;->

Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
I am missing U.



I am missing U.



I am missing U.









Don''t believe!



See I am on journey and u r not with me, it means u r missing.
KAAM KI BAATEN

-Bandooq se nikla folaad or Pait se nikli olaad wapis nahi jate.

-Khila hua gulaab or laga hua julaab humesha nahi rehte.

-Khudi hui qabar or chupi hui khabar door se dikh jati hen.

-Jawani pe charha shabaab or zor se laga peshaab ziyadah dair nahi rukta
''Kabhi hosla bhi azmaa lena chahiye, Bure waqt main muskura lena chahiye, Jab saat din main bhi khujali na mite, to 8th din naha lana chahiye.''


Sardar to doctor:
When I sleep, monkeys
play football in my dreams.

Dr:No problem,
just take this medicine b4 sleep.

Sardar: Kal se khaonga aaj final hai.
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D
Aik Pathan Dosry Se Asi Kiya Cheez Hai

Jo Hamary Pas Hoti Tou Hum Bi Dosri

Qomo Ki Tarha Izaat Walay Hotay Dosra




"Demag" Yar..... :->
Kya Tumhari Tv Chal Rhi Hai?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?


Pakad Lo,
Nhi To Bhag Jayegi
ye pyar bhi ajeeb cheez hai na?

maa se ho to ibadat

baap se ho to muqqaddas

bhai se ho to aqeedat

behen se ho to farz

aur

b.v se ho to
chunnu
munnu
bubblu
chintu
guddu.........