Ironical Truth

Ironical Truth
Ironical Truth

If u think



A Girl Is Beautiful . . .



She Will Alwayz have



A BoyFriend



To Confirm That . . . !
  

May, 18 2010     140 chars (1 sms)     3041 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy:Im not rich like Noman, i dont

even have a big car like Noman,but

i really love U!

Girl:thats ok but tell me more about Noman..!
''Kabhi Kabhi Yunhi Sochta Hon,

Usne Meri Muhabbat Ko Kyon Thukraya.

.
.
.

Jab K Har Dafa

Maine He Diya Tha Rakshay Ka Kiraya. :-)
English sher by PAPPU:

Always dream to raise higher,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo0fer tu meri, main tera amplifier..... ;->
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha

R U Sick suffering from fever
pathan

No I''m Muslman Suffering from peshawar:
Kya yaar tum bi ajeeb ho,
mere dil ke kitne kareeb ho,
na milte ho na sms karte ho ,
kya tum mujse bi jayada garib ho
T h e

D e f i n i t i o n

O f

A

B e a u t i f u l

W o m a n

I s

O n e

W h o

L o v e s

M e ...
Juice Piyo
Pepsi piyo
Coke Piyo
Marinda Piyo
Dew piyo
aur piyo
Kyonke , Pampers ab sirf 99 ruppees main hain :)
aap kahin bohat zarori kaam say ja rahay hain lakin achanak apk rastay main aik kali billi aa jay tu iska kia matlab hai?
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
sochain ahi aur sochain
.

.

.

.

.

.

.

.

.
aray bhaee osay bhi koee zaroori kaam hoga isliay tu kahin ja rahi hai :)
Janab Yaqoob Rasheed Ne Farmaya K Dhu al-Qi''dah K Maheney May Jo Shaks Kisi KO 100 Rupee Ka Card send Kary Ga Qayamat K Din Ussy WARID ki Sim Free Miley Gi!!!!
Do Parties K Politician Behas Me Masroof Thay,
Dono Ne Ek Dosray Ko Qa-El Krnay Ki Nakam

Kosish Ki Phir Ilzamat Per Utar Aaye,
1st Politician:I KNOW,

Tum Kis K Isharay Per Nachtay Ho?

2nd Politician:IDIOT!Saysi Guftago Me

Meri B.V Ko Kyun Include Krtay Ho?
Shaadi Me Dulha K Saath Barati Kyun Jate Hain ?
.
.
.
.
Kyun K Log Kehte Hain K Kisi K Sukh
Main Jao Na Jao

Par

Dukh Main Zarur Jana Chahiye ... ;-)


Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..