There was ONe guy

There was ONe guy
There was ONe guy who used to smoke a lot! minimum 2 packs a day. He would make sure his folks never found out. He would always make sure he had loads of mint on him. One day, when he was below his house, his mom was unexpectedly in the balcony, and he didnt have mints on him! He was in a fix. While he was wondering what to do, he sees 2 snakes in the garden. So he eats them tail first. After that his mouth starts smelling of mint. Why?????










Cos he ate 2 snakes (Saap) ulta..so he ate Paas Paas....
  

May, 21 2010     523 chars (4 sms)     3458 views       Funny

more Funny SMS Messages

Two secrets to keep your marriage brimming
1. Whenever you''re wrong, admit it,
2. Whenever you''re right, shut up.
MEZBAN:Lassi aap peete Nahi, chaey ham Pilate nahi, Roti ka time nahi,Botal ka mosam nai,
Ab btayn kia khidmat karen?
.
.
.
.
MEHMAN:Easy load h kerwa do
Meri Galtion Ko Chuna Kro, Meri Larzishon Ko Gina Kro,
Ye Qadam Qadam Ki Hadod Kya?
Mere Sath Sath Chala Kro! Main Khule Mizaj Ka Shaks Hon,
Muj Se Saaf Saaf Bat Kaha Karo, Ye Mehrbani K Jo Lafz Hain,
Inhe Tum Na Muj Se Kha Karo Kahin Tum Na Ho Jao BE Sakon!
Koi Bad Dua Tumhen Kha Na Le! Ye Jo Khoye Khoye Se Log Hain.
Inhe Dehk Kr Na Hansa Kro Ye Dua Hay Rabb-E-Kareem Se,
Teri Tazgi Ko Khizan Na Ho,
Ye Bahar Tum Se Jala Kre,
Sada Muskurate Raha Karo
Open with Love...
If I disturb U
I am Sorry!
But I need
To Say



I...




Love...



Disturbing you....;->
Shayer farmate hain !
"Dil Oska Phir Dukha Dia Hmne

Os Ko Ek Baar Phir ULLU Bana Dia Hmne


Naam Bata K Osko KiSH MiSH Ka,


Naak Ka Chooha Khila Dia Hmne..:-P
Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
''Zindagi me Race kabhi mut lagana .

But why ?

Kiun k aap ka naam change ho sakta hai. But how ?

Because jo jeeta wohi "Sikandar"...=P;->''
Din Main 5 SmS,





Raat Main 10 SmS,




Haftay Main 200 SmS,





Month Main 1000 SmS,





Mujhay Bhej Kar
Sawab-e-Darain Hasil Karain..
"SHUKRIYA" ;->
If U Dont Sms Me..
God Will Give U
Lalu''s English,
Mayavati''s FACE,
Jayalitha''s BODY,
Abdul Kalam''s HAIRSTYLE,
N
Atal Bihari''s WALKING STYLE...So B'' Carful

Andhi Chlay To Sab Se Pehlay Kya Hota Hai?


Ankhain Band H0ti Hain.


Na


Darwazay Bajtay Hain,


Na.



LOG Munh Per R0mal Rakhtay Hyn


Na. . .



Comm0n Sense
Yaar



"LIGHT JATI HAI"


Happy Aandhi Night
A boy n girl of 5 class asked teacher : Kiya chotay bachon ke bhi bachay hote hain ? ?
Teacher Said : Nahi kabhi nahi

Boy said to Girl : Aur tum aise hi darr rahi thi




hahahahahaahhaahhaahah
Wo love love likhti rahi

Me leave leave parhta rha

Wo kiss kiss likhti rahi

Me kash kash parhta rha

Wo shadi kar k chali gai

Me language course he krta rh@