There was ONe guy

There was ONe guy
There was ONe guy who used to smoke a lot! minimum 2 packs a day. He would make sure his folks never found out. He would always make sure he had loads of mint on him. One day, when he was below his house, his mom was unexpectedly in the balcony, and he didnt have mints on him! He was in a fix. While he was wondering what to do, he sees 2 snakes in the garden. So he eats them tail first. After that his mouth starts smelling of mint. Why?????










Cos he ate 2 snakes (Saap) ulta..so he ate Paas Paas....
  

May, 21 2010     523 chars (4 sms)     3444 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baray-e-Meherbani

Is Saal Qurbani
Ki Khaalai''n
Khi Stock Exchange (KSE)
k Fund Main Jama
Kara Ker
Sawab-e-Darain Hasil
Kare''n

Frm
KSE 100 Index
Khaal Committee ;->
Arz kiya hai.....
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
wah wah! wah wah!
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
ha ha ha ha.....
Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA
teacher, student se jo cheez tumhe tang ya pareeshan karn use apne pas bhi na bhatakne do.

Student, chal beta sub se pehle to tu aage peache ho.
samachar patro ke kuch majedar add.
)==>kya aap anpadh hai?
nisulk madad ke liye likhe.
)==>auto repare-nisulk pik-up or dilivery.
ek bar hamari sewa lijiye or aap
fir kahi nahi jayenge.
)==>teacher chahiye-pre-schol ke liye teen saal ke teacher ki jarurat hai,
anubhawi ko wariyata di jayegi.
)==>second hand caar-dhokha khane ke liye kahi or kyu jate hai/hamare paas aayiye
)==>kutta bikri ke liye-sab kuch kha leta hai,
bachho ko to bahut pasand karta hai
What will you call a person jiske birth certificate se date of birth gayab ho jaaye ??















Umar Gul
Qiamat ki 5 Nishania . . .

1-Har ghar se Jew Musharaf ki awaz aye gi..

2-Pani ka rate Petrol se ziada hoga..

3-Munshi ki fees wakeel se ziada hogi..

4-Logon k pas balance hoga par wo sms nahe karain ge..

5-Logon ko hansi aye gi par sharam phir bhi nahe aye gi . . . :p
Molti Foam Ki Advertisemet Me Bachi Dua Krti Hai

"AY Khuda Meray Abu Salamat Rahain,
Ay Khuda Meray Abu Salamat Rahain"
Samjh Nahi Aati
Slamti Ki Dua
Foam K Metress Se Bachnay Ki Hai Ya Mom Se???
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
Lab Pe Aati Hy Dua Ban K Tammana Meri

Sim band Ho Jaye Allah Kare Teri

Duur Dunya Main Chamakne Se Ujala Ho Jaye

Jo Mujhe Sms Na Kare Us Ka Rung Kala Ho Jaye

Ho Mera Kaam In Faqeero''n Ko Sms Kerna

In Kanjuso''n Ghareebo''n Ka Inbox Bharna

Mere Allah Inhain Bhi Gairat Aa Jaye

Ye Sms Parhte Hii In Ka Bhi Sms Aa Jaye . .

Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy... =P ;->
l----l-
l ''.o
l /l\ Faansi
l JL
l
------------ ----



DAFA 302 ke tehet.

Ye bhi teri tarha SMS Nahi karta thA
LATKA DALA