Men are like bank accounts.

Men are like bank accounts.

Men are like bank accounts.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Without a lot of money they don''t generate a lot of interest. . . ;->
  

May, 19 2010     189 chars (2 sms)     3223 views       Funny

more Funny SMS Messages

When u feel depressed, confused or hurt.
Don’t worry stand in front of a mirror,
u will find the best one to solve your problem.
TRUST YOURSELF.
Wife: What is so interesting in me?




Husband: I dont know the meaning of interesting ;-
Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,



Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....''
Bachelor''s schedule...
Monday ko dosti ; Tues ko pyar ;
Wed ko shaadi ; Thus ko barbadi ;
Fri ko fighting ; Sat ko talaq ;
Sun ko rest, Mon ko phir se talash....
gum mein jeene me maza aata hai.
gareebo ke ghar bhi khudaa jata hai..
1 hum hai barish ki tarah sms karte hai
1 aapka sms sarkari nal k pani ki tarah aata hai
Meherbaan Qadardaan
Dekh Tamasha Meri Jaan
Ye Bandar
Ab Sms Parhe Ga
Aur
Muskurayega


Aur Sms Frwrd
Ker K Apni Hushyari Dikhaye Ga


Taaliyan . . . ;->


Boy friend is fun,
&
Husband is gun,

Boy friend is light of moon,
&
Husband is month of june,

Boy friend is tooty fruity,
&
Husband is qismat phooti.
Asif Ali Zardar K Baad
Kon Sadar-e-Pakitan
Bane Ga ... ???



Socho



Socho




Socho



Aur Socho










Rehman Dakait ...
Man : How old is your father?
Boy : As old as me.
Man : How can that be?
Boy : He became a father only when I was born
Put Ur Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour...
But
Sit Wid A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute...

That''s Reality.... ;->
There is nighThere is night so wet so we can appreciate day, sorrow so we can appreciate joy, evil so we can appreciate good, you so i can appreciate love.