Men are like bank accounts.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Without a lot of money they don''t generate a lot of interest. . . ;->
Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,
Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
Bachelor''s schedule...
Monday ko dosti ; Tues ko pyar ;
Wed ko shaadi ; Thus ko barbadi ;
Fri ko fighting ; Sat ko talaq ;
Sun ko rest, Mon ko phir se talash....
gum mein jeene me maza aata hai.
gareebo ke ghar bhi khudaa jata hai..
1 hum hai barish ki tarah sms karte hai
1 aapka sms sarkari nal k pani ki tarah aata hai
There is nighThere is night so wet so we can appreciate day, sorrow so we can appreciate joy, evil so we can appreciate good, you so i can appreciate love.