''''"" '' '' '' '' '',, '' ;

''''"" '' '' '' '' '',, '' ;
''''""
'' ''
'' ''
'',, ''
;
''
''
, ''
,,, ,
('','')/"

_ll_



Agar
SmS nhi ker sakte tu
Mobile bech k
Gubara
Khreed lo*...''''
  

May, 24 2010     148 chars (1 sms)     3001 views       Funny

more Funny SMS Messages

ArE You MaLe Or Female?

Answer Ke Liye NEachay Dekho

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bewakof Yahan Nahi Apne NEachay -:)
The theory of reverse dynamics:When a man becomes rich, he becomes naughty...when a woman becomes naughty, she becomes rich...
Pathan To Wife: Mera Yaar Aaya hai Chai to Bana Do.

Wife: Main Nahi Bana Rahi.

Pathan: Bana De, Jab Tera Yaar Aayega to Main Bhi Bana Donga. :-)
Collage Ki Ladki.

Ghar Ki Kidki.

Dono Taadne K Lye Use Hote Hain . . !!
Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"


Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)
HelLo


U R So


eet!


S eet!


w
S eet!


w
S eet!



S eet!w


Sorry the word does''t fit for u !!


Doctor:Madam, your husband needs rest
and pease so here are some sleeping pills.

Wife: Doc, when should I give them to him?
Doctor:They are for you.!!
Husband:
aGAr mRe HaTh MeiN hUk0mAt h0 t0
MeIn MulK kI TAqdEEr bAdAL dUn gAa..!!;->

Wife:
Tm pHleY ApNi ShAlwAr BadaL L0
SuBhA se Ulti peHni huEy hEy:-P.....=p

Want To Go USA

Here''s A Chance For You

Mr.Obama Is Waiting
For You To Be In
White House

Get Ready

Because

He I In Search Of
Dog For His Daughter ;)
''SARDAR: KAL HUM NAY EASYLOAD WALAY KO BEWAKOOF BNAYA

BOY: WO KASAY?

SARDAR: HUM NAY US KO 100 RS KA NOTE DYA OR NUMBER GLAT LIKHWA DYA!!!!''
Think well,

Plan well,

Do well,

Sleep well,

Play well,

Laugh well,

And also throw ur mobile in well

bcuz u r not messaging me well . . . ;->