''''"" '' '' '' '' '',, '' ;

''''"" '' '' '' '' '',, '' ;
''''""
'' ''
'' ''
'',, ''
;
''
''
, ''
,,, ,
('','')/"

_ll_



Agar
SmS nhi ker sakte tu
Mobile bech k
Gubara
Khreed lo*...''''
  

May, 24 2010     148 chars (1 sms)     2987 views       Funny

more Funny SMS Messages

21st Century Is Truly LIFELESS:
Communication: WIRELESS
Cooking:FIRELESS
Youth:JOBLESS
This Msg: MEANINGLESS
Sender:PRICELESS
Reader:USELESS
''Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Wah...

Dil ko Pata tha woh zaroor aayegi.

Par kabhi socha na tha k SURPRISE main apna Husband saath layegi.@''
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it’s your lucky day,
I found the rubberband!
100 pathan aik kashti me sawar thay
k achanak kashti ruk gai
.
.
.
or
.
.
.
sab doob gaye, kaisay?
.
.
.
pathan thay na sub,
dhakka laganay utar gaye
:p
If You Are Going To Do Something
Tonight .....




That




You Will Be Sorry For
Tommorow Morning .....





Sleep Late That Dun Have To
Get Up In The Morning ..... ;->
Phone k rishtay b ajeeb hotay hain,

Balance rakh kr b log ghareeb hotay hain,

Msg karnay ki hoti nahi taufeeg jinko

Wo loug b kitnay maskeen hotay hain.
Musibat ka Syrup ho tum,
Tension ka Capsule ho tum,
Aafat k Injection ho tum,
Per kya keren Jhelna parta hai, kyon k DOSTI ka Oxygen ho tum.
Boss Waz Not In Room.
Sudden Phone Be|L Ring.
Servant Pick Da Phone,
At Dat Time Boss Came Back In Da Room.
Servant Said:Sir I Think Someone Want To Talk Wid Uou.
Boss:What Think?
Y R U Not Sure?
Servant:BECOZ Sir,
When I Pic Up Phone Some One Said 4m Other Side
"Gadhay Meri Baat Gor Se Suno"
Tee Quotes:

On A Guys Tee....

All Women

Are

Idiots

And

I Married

Their Queen..! :)
"Aap Ki Kahani
Humari Zubani"

Aap k pas dimag hy
Chlta nhi wø älag baat hy

Aap smart hyn
Køi mänta nhi alag bat hy

Aap ameer hyn
Kanjus hyn wo alag bat hy

Aap sharif hyn
Lgty nhi wø älag bat hy

Aap k pas cell fone hy
Call nhi krty alag bat hy

kafi izat hy aap ki
Koi krta nhi ye alag baät hy.
OYe Tere Blood Group kia hy?
JADi Bta YR Abi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veena Mailk ki Tabiyat Bht kharb
hy Doctor ne kha hy k Sirf Begairaton ka
khoon hi chalay ga……