''''"" '' '' '' '' '',, '' ;

''''"" '' '' '' '' '',, '' ;
''''""
'' ''
'' ''
'',, ''
;
''
''
, ''
,,, ,
('','')/"

_ll_



Agar
SmS nhi ker sakte tu
Mobile bech k
Gubara
Khreed lo*...''''
  

May, 24 2010     148 chars (1 sms)     2999 views       Funny

more Funny SMS Messages

Why Did Scientist Install A Knocker On His Door?








.
.
.
.
Bcoz
He Wanted 2 Win
No-Bell Prize....!!!
Murder Of EnglisH

One eng proff when a girl didn''t do her assignment and gave an excuse:

today u r lying with me 2morrow u will lie with somebody else
Hello Ji..

Haan Ji..

Ji Ji..

Really

Phir

Sachi

Acha Kese?

G Haan

Kiya

Oh Nahee Ji

"Sorry Wrong Number"
William Studyfear said...!!!

"This life is too short even to get full sleep...!
I don''t know how people find time to study...!
so ketabain bnd kro
aur so jao..
News reporter:
KHAN SAAB ye batain k plateform
par kharay saray pathan kaisay maray?
Pathan: aik elan hua k train plateform per aa rahi hai,
sub ne patri par chalang laga di.
Reporter:Phir aap kaisay buch gaye?
Pathan:main khudkushi k liye patri per leta tha,
ye elan suna to main plateform per ja ker lait gaya:)
SAJJAD Ali ne b kya khoob kaha hai k







"chal rehn day"
Importance of thumb...
Child use it 4 chewing,

Illiterate people use it 4 sign,

Winners 4 victory,

AND

My FANS use it 4 reading my msgs....
oh... u too?
Boy:Darling Me Tmhe Bangla Dilaon Ga.

Car Dilaon Ga.Gold Ka Dher Lga Don Ga.

Girl:Acha Ye Btao K Sham Ko Park Ao Ge

Boy:Han Agar Mama Ne

Bus Ka Kiraya Dedia To!
Mubarak Ho Musharraf Gaya..























Apni Biwi K Sath Ghoomney :-D
Master G Bachy Ka Lunch Kha Gaya.

Master G: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam To Nahi Bataogy?

Bacha masumiyat sy: Master G Main Ammi Sy Kahun Ga

Ke Meri Roti Kutta Kha Gaya...


It''s Sad For A Girl
To Reach An Age When
Men Consider Her

CHARMLESS

But

Its Worse For A Man
To Reach An Age When
Girl Considers Him

HARMLESS ... =P ;)


1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.