The Difference B/W Friend N Best Friend

The Difference B/W Friend N Best Friend
The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->
  

May, 14 2010     169 chars (2 sms)     3573 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tamam KHOBSORAT Logon ko ittaLa di jati hai
.
.
...,,.
.
................,
Ap to aise parh Rahe hen jese ye itaLa ap k Liye ho... .:-

After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga. :-)
I''m Willing
To
Admit That ... !!!


I

M a Y

N o T

A l W a Y s

B e

R i G h T ,



B u T ...



I

A m

N e V e R

W r O n G ... ;->


Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Dekh K Adnan Sami Ne Faisla Kia Ha
K Wo B Ek Film Banaye Gay Aur
Us Film Ka Naam Hoga





"WAZNI"...=P;->
boy: suniye
girl: kahiye
boy: aapko ek KAAM dena tha
girl: hein! KAAM! konsa KAAM?
boy:ZUKAAM
American Bacha: Hum Log Itna Ameer Hyn K
Bush B Mere Dad Se Paise Mangta Hy

Pakstani Bacha: Bas, Hum Itne Ameer Hyn
K Jhandiyan Bhi Aatey Se Chipkate Hyn ... ;->
Rukain

Abhi Delete mat karye ga.

Neechay karain








Or Neechay
















Thora Or Neechay






















Bus
Ab
Delete kardain. . . ;->
Wo bewafa hai to kiya hua?
Mat bura kaho usko
.
.
.
.
Kisi aur se "DOSTI" kro,
DAFA kro usko ;-)
Three dreams of a man:

To b as handsome as his mother thinks..

To b as rich as his child believes..

To have as many women as his wife suspects... ;->
Larki train mai baithi book parh rhi thi,
Book ka nam ta
“THE MAN”
Peechy pathan baitha chupke se wo book parh rha ta,
book mai likha ta k brazil k mard bahut
“CHARMING” or “BALOCH” mard bahut handsome hote hain,
Kch deir k bad Larki ne peeche dekha or pathan se uska nam poocha?

Pathan:
”RONALDO BUGTI
I Pray Tht
Any Person Who Tries
To Steal Our
Happiness

May His Hips Begins To
Itch Badly
&
His Arms Grow Shorter
So Tht He Can''t Reach
His Hips To Scratch It ;->
Kehdo un pharno walo say,
*
kabhi hum bhi parha kartay thay,
*
jitna syllabus parh k woh top kartay hain,
*
utna tu hum choice per chor dia karty thy