The Difference B/W Friend N Best Friend

The Difference B/W Friend N Best Friend
The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->
  

May, 14 2010     169 chars (2 sms)     3547 views       Funny

more Funny SMS Messages

Do u belive in BHOOT? agar ha to neche na karna
neche bhoot ha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ye bhot ha koi tumhari phophi ka putar nahi jo nazar ayega
"Jab Tak Zinda Hun Msg Krta Rahun Ga

Or

Jis Din Na Karun To Samjh Lena K

.

.



( '.' )/"
<) (
_/ \_
Agly Din Karunga.
"Zalimo"
Kabi to Acha Socho.?haha.
Teacher:
Sach Aur Weham Me Kia Farq Hai?


Student:
Aap Jo Hum Ko Perha Rahe Hain
Wo Sach Hai

Lekin

Hum Parh Rahe Hain Ye Aap Ka Weham Hai . . . ;->
1 Admi Ne Anda Fry Kia To Wo Jal Gaya.

Murghi Ne Dekhlia..

Murghi Ne Admi K Moo Par
Zor Se Thappar Marte Hue
Kaha:

Begherat Tujhe Dena Pare To Ehsaas Ho... ;->
Tumhar msg ka intzar rehta hai

subajh sham dil beqrar rehta har

koi joke, koi shair, koi kahani bhejo

tum se rabta karne ko dil lagatar rehta hai

hoti hai khushi mil jaye jo msg tumhara

dair ho jaye, Ji sogawar rehta hai

teray her lafz se roshni photti hai

teray her khayal pe mujhe ikhtiar rehta hai

ab to mushkil hai is package se bachna

10 rupes loan "U" walon ka aksar udhar rehta hai . . . ;->
Dad: If u paas in the Exam I will give u 1 Cycle.

Son: If I fail?

Dad: I will give u 10 Cycles.

Son: Why?

Dad: Fir Tu dukan pa laein.
Ustad:
Qayamat K Din Zamin Phat Jaye Gi

Asman Tukre Tukre Hojaye Ga Gharz
Hr Cheez Fana Hojaye Gi...

Shagird (Pathan):To Kya Us Din School Ki Chutti Hogi.? ;->
happy foggy winter


I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....
Height Of Unreasonable Demand ??





2negroes Wearin Black Suit

Standin Infront F A White Wal

N Asking 4

a Color Phtograph
''agar aap ko apni ''GIRL FRIEND'' k past or future k baray main jan''na hai to apni girl friend ka number mukammal namm or patay k sath is no. par send karain,
03343004071

"HAQ BABA, SACH BABA"

**zarori note**
"baba g ka number change kar k apna number likhna bohat bari beghairti ha''''''
JANGAL ME MANGAL TERE HI DAM SE
SAB NE YA SHOR MACHAYA HA
SAILGIRAH KA DIN AYA HA
HAPPY BIRTHDAY TO U MERE JAN


Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)