The Difference B/W Friend N Best Friend

The Difference B/W Friend N Best Friend
The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->
  

May, 14 2010     169 chars (2 sms)     3552 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nine Zero Pe 1
Muhajir Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Pathan
Muhajir Shot
DhUzZzZ

Muhajir: TUM KON ?
Man : Baloch
DhUzZzZz


Muhajir: TUM KON ?
Khusra : Tera Baap
Muhajir : Jao Yaar
Apno Ko KonMaray ...
..!!Height Of Common Sense..!!

Teacher:
Jab Bijli Chamkti Hai To
Hum Ko Roshni Pehley Or
Awaz Baad Mein Q Aati Hai?

Pathan:
Q K Hmari Ankhein Agey Hain
Or Kaan Peechey..=P:-D
Two devils came in 2 my dreams.
They said,
“We want 2 disturb some good person.”
I suggest them your name.
They said,
“We cannot disturb our boss.”
Aisa hai dostana hamara,
mein kisti tu kinara ,
mai dhanush tu teer ,
mai matar tu paneer ,
mein barish tu badal ,
mai rajma tu chawal,
mein hot tu cool ,
mai April tu fool
Janay kia huga es mulk ka ?

Parhay likhay honay k bawajooj

Log anguthay ka estimal kertay hain

Ab es SMS perhnay walay ko hi dekh lo..

"Paindoo Kaheen k"
**2007**
''LIGHT!
Roz 2 ghantay k liye "JAYE" gi!
**2008** "
LIGHT!
Roz 2 ghantay k liye "AYE" gi!
*FARAQ TO PARA HAI*
Har Qadam Khush-hali ki taraf
Geo Musharaf...!
5 sardars & a girl were hanging below a helicopter on a resQ rope.

Pilot: One must leave bcoz of overload.

Girl: I''ll sacrifice.All sardars started clapping



HaHaHaHaHaHaHa
"OYE"










.












.










.






































.
































"HOYE"

bri Garmi Hai Yaar.
ghar se nikalte hi...
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
Sardar Apni Girl friend Ko I Love You Kehta hai or gir jata ha
I love you kehta ha orr phir girr jata ha. Girl :yeh Kia kar rahe ho ?
Sardar: Oye I''m falling in Love :) Haha



Arrange Marriage:

5,00,000 Shadi Par.

1,00,000 Haq Meher.
Aur
Shadi ki Muktalf Rasmon Pe Rs.50,000

Shadi k 3 Dino Ka Khrcha Rs.6,50,000

Yani Shadi k 1 Din ka Kharcha Rs.216666.6667

1 Ghantay ka Rs.9027.77778

Or 1 Minute ka Rs.150.462963

.

Ufff! Tauba Tauba.



Love Marriage:

Sirf 120 Rupay Ka Stamp Paper.

.
.

A Massege From: The Students Of Accounting & Finance.

Invest at Your Own Risk.
Aik baat hmesha yaad rakhna..

Qalm ki ahmiat Talwar se zyada hoti hai,

Kion k..

Talawar se

Shalwar mein Narha nahi dala ja sakta