Bachpan mei ki muhabbat . . .

Bachpan mei ki muhabbat . . .
Bachpan mei ki muhabbat . . .

Jawani mei howe barbad . . .

WAH WAH . . .

Ticket thi FAISALABAD ki or pohanch gaye HYDERABAD . . . ;->
  

May, 14 2010     146 chars (1 sms)     2975 views       Funny

more Funny SMS Messages

I Proud Being Ur Friend
Bcoz
U’re
L+A+N+T+I




L = Luvly

A = Attractive

N = Noble

T = Tangible

I = Intelligent

In Short You Are 100 %
LANTI Friend ;->
Memon Beemar Hua To Check Up K Liye Gaya.

Dr: Drip Lagani Paregi

Memon Adhi Drip Laga Kar Acha Hogaya Aur Bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Baaki Parcel Kardo"
''''phele bhunwa k khaein kaleji ki botian
mshooq ne dikar li phir dekh bhal kay
is mein qasoor aashiq-e-marhoom ka b tha
kaghaz rakh dia tha kaleeja nikal k..''''
Larkiyan shalwar k neechy
kiya penanti hain?


SOCHO




AUR SOCHO



GUESS?




Phir SOCHO..




Inta Ajeeb to mat
SOCHO,





Pagal na bano




"chappal pehnti hain"
Ek larki thi dewani C

Mobile lekr chlati thi

Nazren jhuka k

Sharma k

Mbl mein jany kya dekha krti thi

Kuch krna tha shayad usko

Pr jane kis se drti thi

Jb b mlti thi muj se

Yehi pucha krti thi

Ye ON kese hota hai
Ye ON kese hota hai

Aur main sirf yahi kehta tha
Ye mob nhi


T.V ka remote hai.
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
… THE ZOO ..


Teri ummid tera intizar krte H

Ae sanam hm to sirf






















Teri Bahen se pyar karte He
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Kabhi Kabhi Choti Choti Cheezein Bhi Bohat Takleef Deti Hain... faraz



Agar Meri Baat Par Yaqeen Nahi To...




Sui Par Beth Kar Dekho.
T h e

D e f i n i t i o n

O f

A

B e a u t i f u l

W o m a n

I s

O n e

W h o

L o v e s

M e ...
''''MARRIAGE''''

Is Nature''s Way

Of Preventing

''''PEOPLE''''

From Fighting With

''''STRANGERS'''' ... ;->
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)