Bachpan mei ki muhabbat . . .

Bachpan mei ki muhabbat . . .
Bachpan mei ki muhabbat . . .

Jawani mei howe barbad . . .

WAH WAH . . .

Ticket thi FAISALABAD ki or pohanch gaye HYDERABAD . . . ;->
  

May, 14 2010     146 chars (1 sms)     2972 views       Funny

more Funny SMS Messages

what will u say when india beats china in population..??












CHINI KUM...
What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
Aisa hai dostana hamara,
mein kisti tu kinara ,
mai dhanush tu teer ,
mai matar tu paneer ,
mein barish tu badal ,
mai rajma tu chawal,
mein hot tu cool ,
mai April tu fool
Its not an achievement 2 make 100 FRiENDS in a Year, but an achievement is 2 make a FRiEND for 100 Years, ''N'' I know I''ve made ONE, that''s . . . YOU !!
Year 1963
-
-
-
Aug 3rd
-
-
-
Evening, 07:48
-
-
-
Uss waqt kuch nahi hua tha.
Chalo apna kaam karo!
Sara din sms padte rahte ho!!
1 Admi Ko Naddi K Us Par Jana Tha.
Aata Piswany
To Bataho Wo Kis Tarha Jai Ga.

















Jahel Soch Kya Raha Hai Aate Ko Piswate Hai Kya.
Wife: Suna hai k jannat main husband ko wife ke sath nahi rehne detay
Aisa kyun?
Husband: Arey paglee, isi liye to usay jannat kehte hain..


An Excellent Road Sentence Written on National Highway:



"Go Slow, Unless You Have An Urgent Appointment With GOD ... !" ;)
Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
Aina Dekh Kar Begana ho Gaya

Khud apne Husn Ka Deewana Ho gaya

Muqabla-e-Husn main hisa liya Apne bhi

aurron ko tu Cup mila apko Jurmana Ho Gaya
A 4 Saib

B 4 KasHti

C 4 BillI

D 4 Kutta

E 4 Hathi

F 4 Phankha

Ye Sms Har Unparh Aur Gawar K Mobile Tak Pohanchaiyen
Jaisa K Maine Kia Hai
Aur
Taleem Ko Aam Karain

Humara Khuwab
Parha Likha Pakistan..... ;->
Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-)