Bachpan mei ki muhabbat . . .

Bachpan mei ki muhabbat . . .
Bachpan mei ki muhabbat . . .

Jawani mei howe barbad . . .

WAH WAH . . .

Ticket thi FAISALABAD ki or pohanch gaye HYDERABAD . . . ;->
  

May, 14 2010     146 chars (1 sms)     2989 views       Funny

more Funny SMS Messages

GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
The most important thing you fixed Was on your day of leisure
When you fixed your eyes on me That day I"ll always treasure
I love you
** Happy Anniversary ***


Agar Tum Kisi Ghareeb
Ko Us Ka Haq Nahi Dila
Sakte Tou Jo us k Paas
Hy Wo Bhi Cheen Lo



Asif Ali Zardari ... ;->
A RoSe Rs. 10


A cArd Rs. 25


A lUnch Rs. 200


MoviE Rs. 150


But A fRen LikE U iS *pRicElEss*




ZyAdA uRRo mAt.. PricElEss BolE tO *PhokAt kA mAAl* =P

Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
Aik dafa pathan ne Peshawar se Lahore call krni thi:

Us ne socha k sab se sasti call konsi parre ge,

Phir Us ne

Peshawar se Lahore aa k local cal ke.
“SUB KO SEND KREN PLZ”
@
Gujrat k sath 1 elaaqa jiska
name “Lala Mussa” hy.
Wahan 1 insaan Paida huwa
hai jo andy deta hai..
(Astaghfirullah)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo b
100 Rupy Darjan… =D
Sending birthday blessings
Filled with love and peace and joy
Wishing sweetest things happen
Right before your eyes !
AK minute k liye duniya
me burey kaam ruk
gaey he





y?





Batao kio



?








B''coz

















"SHETAAN"is waqt sms
parh raha he:-p
''just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .vvvjust i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .vvvjust i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .''
Mujh Me Aur Aap Me Smart Koun Hai??
Guess?...






Maine Guess Karne Ko Kaha....

Press Karne Ko Nahi.