Indian: Humare pass kanjar hain,

Indian: Humare pass kanjar hain,
Indian:
Humare pass kanjar hain,
kutte hain, Sowar hai.
Tumhare pass kia hai?


Pakistani:
Tum humara muqabla kabhi nhi kar sakte,
Humare pass ZARDARi hy =P ;->
  

May, 14 2010     172 chars (2 sms)     3698 views       Funny

more Funny SMS Messages

Zinda raha to tumhara hi saath nibhaon ga
"doston"

Bhoolun To ye samajna k package khatam hogaya... :-)
Latest poem in SCHOOL.
Twinkle twinkle little STAR.I just went to ROYAL BAR.Quarter rates are up so HIGH.
So drink a beer with chicken FRY
Man at medical shop:- I need poison. .
Chemist:- I can''t sell u that.
Man shows wife''s photo.
Chemist:- Oh! Sorry. I didn''t know u have a prescription . . . ;->
Most interesting line written
on the front of T-shirt of a girl,
.
.
.
.
.
.
.
Excuse me !
My face is above.;-)
Knock knock...



Any1 there?



Oh good,hi i have a delivery 4u...


()"""() ,@
( ''(;)'' ) ,@@@
=(,,)=("'')<-@@@
(""),,,("") "@@

Roses specialy 4u...

HaPpY BiRtHdAy!!!
Boy To His Girlfriend:Darling Maray Kaan Me Kuch Garam Sa,

Kuch Naram Sa,

Kuch Namkin Sa,

Kuch Mitha Sa Kaho.

Girlfrind Sharmatey Huway Boli:Halwa Pur
Jab load shedding ho out of control,
khirki darwaze khol ....
khirki darwaze khol...
Chanda mama ko bol!

All izzz wel



KESC wale kia jane student ka ab kya hoga??

Revision krega ya pasine mei khuwar hoga?

tu mom Bati jala.

Generator chala. U.P.S laga k bol
Bhaiya all iz well

Janix all izz wel ;->
Gadha tanhai
me kya
Mehsus krta hai?






Koi jaldi nhe jab mehsus kro to bata dena
Girl-Mujhe Ek Esa Shohar Chahye Jo Achi Achi Baten Karey, Hansi Mazaq Karey, Aur Raton Ko Bahar Na Jae!

Boy-Tumhen Shohar Nahi FM Radio Chahye!
eK gAnJa aDMi aUr eK bOwLeR eK aWaZ sUn K bUhAt gUsSa HoTaY HaiN...






socho kya?











NO BALL !
- interview -

Question: To bataiye PANI ke bina insan kese marega?

Answer- Sir, PANI Nahi hoga to insaan tairega kaise? Tairega nai to doob jayega!! den dead...
What''s The Vector Form Of Sridevi. . . ?






ANS : - TABU!!!!







Confused. . . ?








Why. . . ?













Ok I''l Tell U. . .






Because.

Sridevi Did CHANDNI & Tabu Did CHANDNI BAR . . . ;->