Moral Of The Movie GHAJINI...

Moral Of The Movie GHAJINI...
Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
  

May, 14 2010     166 chars (2 sms)     3405 views       Funny

more Funny SMS Messages


A Great JAPANESE Proverb:

"If one can do it, U too can do it, If none can do it, U must do it

&

Its PAKISTANI Version:

"If one can do it, let him do it. If none can do it, why waste our time on it.... ;->


Jaane Kese
Jeete Hain
Log Yaadon
K Sahare "pAppu",,,


MaiN Tu Aik SawAL YAad kAr k sotA huN Wo Bhi SubAh bhooL jAtA hoN... ;->

Nokrani: Begum Sb Blanket Khirki
Se Gir Gya Hai

Malkan: Oh Ye Tm Ne Kiya Kr Diya
Mune Ko Thand Lag Jaye Gi

Nokrani: Fikr Mt Karain
Muna B Blanket Me Hai. :-)
English Cricket Team Is A Weird Pack...
The Thinnest Guy In The Team Is Called BROAD,
The Ugliest Is Called SWANN,
The Guy Behind The Wickets Is Called PRIOR,
The Guy Whose Father Is John Is Called PETER SON,
The Guy Whose Father Is Luke Is Called ANDER SON,
The Slowest Fielder Is TROTT.
But They Got One Right :
The Guy Not Making Any Noise With The Bat Is Called BELL... =P =D

Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?


Socho ?












Ans-SHANTI
''Udhar aap majboor baithe hain...





..Idhar hum majboor baithe hai..





.Baat ho to kaise ho.



Jab idhr udhr do kanjUs baiThe hai..''
Jab dekha unhone tirchhi nazar se,
to hum madhosh ho gaye.
Par jab pata chala ki nazarein hi tirchhi hai,
to hum behosh ho gaye
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye!
Kyo Har Bar Mosam Ki Tarha Badal Jatay Hoo

Har Naye Din Hamara Dil Dukhatay Hoo

Yeh Baat Sun Kar Hamari Roh Kamnp Gai

Tum Bartan Dhonay Wale Saboon Se Nahatay Ho
wOt wilL i nAme mY sOn iF hE fAllS iN lOve Only Once???...








EKLoveYA :-
[bWen things go wrong,

Wen sadnes fills ur Heart,

Wen tears flow in ur eyes,

Always say these words....

.

.

.

A ganpat chal daru la!