Moral Of The Movie GHAJINI...

Moral Of The Movie GHAJINI...
Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
  

May, 14 2010     166 chars (2 sms)     3410 views       Funny

more Funny SMS Messages

Zardari Celebrating His
Victory Singing ...

"Bachna Ae Ghareebo''n
Lo Main Aa Gaya
Fasaad Ka Aashiq
Aman Ka Dushman
Apni Ada Hy
Bibi Se Juda .. Hey Ho " =D =P
When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->


Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->
Sony tv pe aisa kaun sa serial ata tha jo pehle bulata hai phir bhagata hai?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
AA-HAT(AAHAT)!!
''"Aisa aadmi jo ghalti pe ho or Maafi mang lay wo "AQALMAND"

"aisa shakhs jo ghalti pe na ho mgr phr b Maafi mang lay wo,
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
"Husband:-D"''
MATAN ready ?

Yes boss


FISH ready ?

yes boss

OMLET ready ??

Yes boss

Chicken ready ??

No boss,

Why ??

KOKAR abhi sms pahr raha ha
Girl: Kon Ho Tum?
Boy:Hasrat Tumhari
Girl: Takte Ho Kya?
Boy: Soorat Tumhari
Girl:Karte Ho Kya?
Boy: Pooja Tumhari
Girl: Kafir Ho Kya?
Boy: Aisa He Sahi
Girl: Chahte Ho Kya?
Boy: Muhabbat Tumhari
Girl: Pachhtaogay..
Boy: Kismat Hamari
Girl: Married Hoon Main
Boy:...
.
.
.
.
Pehle Kion Nai Bataya Manhoos Maari?
Q. which day is stronger..!

Sunday Or Monday...??



The Answer is..!


Its Sunday


Coz


Monday Is A Weekday(Weak day
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
Wy do the number of traffic accidents with stupid blond girls increase at April 1st?



When the traffic light is red they think it is a joke ;->
''Ek Doctor Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Doctor Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-) jwan banda kadi pouul wi janda we ki banaya mere kagzan da yar pata karna''
adnam saami se inspire ho kar, humne bhi wajan kam karne ki thaani
.
.
.
.
.
.
.
adnam saami se inspire ho kar, humne bhi wajan kam karne ki thaani

.
.
.
.
.
.
adnam saami se inspire ho kar, humne bhi wajan kam karne ki thaani
.
.
.
. after getting inspired from, i also decided to loose weight
.
.
.
.
.
adnam saami se inspire ho kar, humne bhi wajan kam karne ki thaani
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani...........;->