Moral Of The Movie GHAJINI...

Moral Of The Movie GHAJINI...
Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
  

May, 14 2010     166 chars (2 sms)     3418 views       Funny

more Funny SMS Messages

Define "GUTS"..??







Its Wen Ur Boyfrnd Catches U In Theatre With Another Boy & U Say,
"SWEETHEART NEXT SHOW IS WITH U..!!!";-)


SRDAR ne 1 TOTA pala
or usko
mirchain
khlata gya.

1 Month k bad SRDAR ne TOTAY se pucha:
"Mian Mithu Churi Khani"

TOTA:
"Q Salay
Mirchain Khtm Ho Gai"
Long After Our Anniversary And This

Greeting Has Been Thrown Away Think

Of The Thought Behind It,Each And Everyday,


Happy Anniversary Lover!
I May Walk Slowly..

But...I Never Walk Backwards...

-Abraham Lincoln










I Don''t Need To Walk..Bcoz...

I Have Bike..

HumAyuN
Teacher: Translate This Punjabi Sentence Into English

Ethay Tey Anni pai Hoi Aye.

.
.
.
.

Sardar:
A Blind Girl Is Sleeping Here.
Boy:Aisa krte hain experiment ke tor pr shadi krte hn agr hmne mahsus kia k hm se ghalti hogai ha to hm hansi khushi alg hojain ge

Grl:Or ghälti ko pale gä kon?
Why Is A Lecturer Greater

As Compared To A Mother?

Because A Mother

Can Put Only One Child To

Sleep But A Lecturer

Can Put The

Whole Class To Sleep.:-P
Begum: Mujhe kisi mehngi jagah le k chaliye na ji.

Shohar: Chalo tayyar hojaoo..Petrol Pump chalte hain.

GEO MUSHARAF..!



1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
Failure is not only

when ur girl friend leavz u.

But Its when

u dont try for her friend.


Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
Indian Boy: Mere 3 Bhai & 3 Behen Hain. Teray Kitne Hain?

American boy: Mere Bhai Behen Nahi, Par Meri Pehli Mummy Se 4 Papa Aur Pehla Papa Se 5 Mummy Hain .