Moral Of The Movie GHAJINI...

Moral Of The Movie GHAJINI...
Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
  

May, 14 2010     166 chars (2 sms)     3420 views       Funny

more Funny SMS Messages

A boy on date with girl hn BMW jan mai yum sy 1 baat
chupai
.
k I''m already married.

GirL:oh God! Tum ne tu dara he diya.

Main samjhi ye car tumari nahi..;->
Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?




Student:Aap ki beti sexy hai
ye hamari soch hai lekin,



Wo hamare hath se bach jaye gi



ye Aapka vehem hai..->?
What is the difference between wife & saali?
Saali is Beauty,
Wife is duy,
Saali is passion,
Wife is tension,
Saali is patakha,
Wife is sayapa,
Saali is cool,
Wife is fool,
Saali is tuty-fruity,
Wife is qismat futi,
Saali is fresh cake,
Wife is earth quake
When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->
Shohar: Ye Tum Mujh Ko Bhary Bazar Main "A.G"

Kyoun Kehti Ho?

Biwi: Ab Bhary Bazar Main
"Abhy Ghady"

Kahoun Gi To Kya Acha Lagay Ga... :P ;->
Na Hawa Na Maya hai,

Ehsas tumhi Ka Aya Hai,

Humein Bhi Msg Kar K Dekh Lo,

COMPANY ne Yeh Mobile Sirf Tumharay GIRL FRIEND K Liye Nahi Banaya Hai.....
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
IT''S A GIRLS WORLD...!!!


If Girl laughs loudly she''s Cheerful
If Boy laughs loudly he''s Mannerless

If Girl talks sweetly she''s Charming
If Boy talks sweetly he''s a Flirt

If Girl is shoping she''s Trendy
If Boy is shoping he''s Wasting Money

If Girl is silent she''s Feeling Sad
If Boy is silent he''s Being Rude

If Girls walk in group it''s a Group
If Boy walks in a group it''s a Gang

If Girl can''t come for a date she''s Busy
If Boy can''t he''s Lying.;-)
Pathan: Molvi Sahab koi Aisa tareeqa batao k

Main Khaon Piyon, Aur Mera Roza na Tootay?

Molvi: Logon se Mukke aur Laaten Khao.

Aur Ghussa Piyo. Roza Nahi Tootyga.

Most interesting lines on T shirt of a girl,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Exuse me!
My face is above..... =P ;->
HUTCH K CEO Ne Mujhse Kaha Agr Tum Meri Ladki Ko Pata Lo To Apna Naam Badal Dunga

Fir Kya Hua?








Hutch Is Now
''VODAFONE''
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)