Moral Of The Movie GHAJINI...

Moral Of The Movie GHAJINI...
Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
  

May, 14 2010     166 chars (2 sms)     3413 views       Funny

more Funny SMS Messages

BREAKING NEWS:

KaRaChi mein Aaj BARAF Giri.
.
.
.
.
.
1 Aadmi cycle par Baraf le kar ja raha tha.
Carrier Dhila Tha aur baraf gir gaye!

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
'' Happy Teachers Day "

Appne Teacher Ki Bohat Respect kijye .. Kyunke is Duniya Mai Murghi k Ilawa Wo Wahid personailty Hai Jo Apko Anda De Sakti Hai
''Jis doodh mein makhkhi ho, wo doodh na piya karo,



kanjus ek phone nahi kar sakte, kam se kam ek SMS to kiya karo...''
2 BANIA SIT IN A COFEE HOUSE.
1ST- JALDI PI, COFEE THANDI HO JAEGI.
2ND- TO KYA?
1ST- BEWAKUF, MENU CARD PADH
HOT COFEE RS.20 & COLD RS.40...
1st Pthan 2 2nd: Eid Ki Nmaz Prhny Q Ni Aya

2nd: My A Rha Tha K Rsty My He Log Nmaz Prhty Dekhy,
Whi Prh Li. Ajib Nmaz Thi,
1 Bnda So Rha Tha, Us K Pichy Sb Prh Rhy Thy R Koi Sjda B Ni Tha.
1st: Khocha Tu Jnaza Prh K A Gya Hy!
2nd: Kya Bat Krta Hy,
My Sb Ko Mbark Bad Bhi Dy K A Gya... ;->




If I were to make a dictionary

CUTE - YOU

SWEET - YOU

THOUGHTFUL - YOU

GOOD LOOKING - YOU

BEAUTIFUL - YOU

LIAR - ME ... =P ;->
1 Khusra Vote Mangte Hue

"Hamen Vote Do,

Mai Yakeen Dilata Hn Agar Mein Kamyab Hogya To Phr Kisi K Haan Bhi Kaka Paida Hoa To

"Govt."

Us K Ghar Muft Nachay Gi.
Boy: Challte Chalte Yunhi Ruk Jata Hoon Main
Bethe Bethe Yunhi Kho Jata Hoon Main
Kya Ye Hi Pyaar Hy . . .???










Girl: Nahi Ye Kamzori Hy
Subha Shaam Glucose Piya Karo . . . ;->
FANTASTIC ONE ...!!!
.



Acha ! Ek Baat Tou Batao Plz Isko Mazak Mai Mat Taal Dena , Jawab Mazaq Ke Andaaz Mai Tou Ho Sakta Hai Yani Shugal Magar Gol Mol Jawab Nahi Chalye Ga Dekho Kuch
Baatain Zindagi Mai Bohat Imp Hoti Hain , Buhat Ziada Balkay Sav Se Ziada Kuch Aisi Imp Hai Yeh Baat Bhi Atleast For Me , Ager tumne Ghalat Bataya Ya Baat Ko Talnay ki
Try Ki Tu Acha Nahi Ho Ga .. Plz Sach Batao

TIME KIYA HUA HA :P

New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
Wife: Suno G, Doctor ne Mujhe Ek Mahinee Aaram K Liye Kisi Beautiful Foreing Country Jaane Ka Kha Hai . . . Hum Kahan Jayenge . . . ? ? ?

Husband: Kisi Doosre Doctor k Paas. . . ;->
Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->