A Mouse Wz Going Wid Itz Kids

A Mouse Wz Going Wid Itz Kids
A Mouse Wz Going Wid Itz
Kids
A Cat Jumped Infront Ov Them

Mouse Shouted:

BHOW BHOW

Cat Ran Away


Mouse: That''s De Advantage Ov
Learning Foreign Language ;)
  

May, 13 2010     174 chars (2 sms)     3406 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey

hamaray liye nahi tu pakistan k liye ge0rge bush ko musalmaan kar dey.... ;->

Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->
A health forum
speaker askd: ''Wh8
food causes the most
suffering for years
after eating it?''
After a long silence,
An old man answered:
''A Wedding Cake'' ;->
Ek Mota Admi Bazaar Me Phir Raha Tha,
4 Bachay Us Ka Peecha Kr Rahay Thay,
Admi Ne Ruk Kr Pocha Mera Pecha Kyun Kr Rahay Ho?

Bachay Bolay:Uncle Hum Peecha Nahi Kr Rahay,
Balkay Hum Apki Chaon Me Chal Rahay Hain.



PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
If YOU
Love
Someone
Just
Dont''t
Tell

B''cos
.

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Iss mai uss masoom ka kya kasoor...

wo kyon sazaa bhugte
1 Admi ki car se kawwa takra k behosh ho gaya,

Admi kawe ko ghar le gaya or pinjre mein bund
ker dia,


Kawwa jaag k bola hi allah
jail


lagta hai driver mar gaya.->
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol
Khuda kare tera mobile kho jaye.
Mile mujhe aur mera ho jaye.
Karu SMS ladkion ko naam tera aaye.
Maar tujhe pade aur
kaleja mera thanda ho jaye.
Le k Pehla Pehla Pyar


Bhar k Aakho Mai Khumar


Jadu Nagri Se Aaya Hai


Tera Humsafar

(\./)
/.".) "^---- ,,
\,,/"( , _ ,_ ; )
// // ''
msge neechay hai....


















aur neechay....











aur neechay.....














aur neechay.........

























mujhe nahi pata tha k tum aik msge k liyee itna gir sakhtee hoo .......
hahahahahahahahahhahahaha
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.