A Mouse Wz Going Wid Itz Kids

A Mouse Wz Going Wid Itz Kids
A Mouse Wz Going Wid Itz
Kids
A Cat Jumped Infront Ov Them

Mouse Shouted:

BHOW BHOW

Cat Ran Away


Mouse: That''s De Advantage Ov
Learning Foreign Language ;)
  

May, 13 2010     174 chars (2 sms)     3412 views       Funny

more Funny SMS Messages

Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy
Bathmeez
Chaddar ki KAMEEZ,
Lohe ka PAIJAMA,
Bandar tera MAMA,
Billi teri MAUSI,
Kutte mera YAAR,
Aam ka AACHAR
Miss u mere YAAR
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.

I Know A Lot About
Cars ...

I Can Look At A Car''''s
Headlights And Tell
You Exactly




















Which Way It''''s
Coming ... ;->

Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->
GIRLS ARE LIKE...

Girls are like phones, we like to be held and talked too, but if you press the wrong button you''ll be disconnected
A Wedding

Is Just Like

A Funeral

Except That

You Get To

Smell Your

Own Flowers ...

Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
I


Looked




4


U


Up






Down

Left



Right



Here




There



Everywhere



just




2

sprAy









MORTEIN.... ;->
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha