A Mouse Wz Going Wid Itz Kids

A Mouse Wz Going Wid Itz Kids
A Mouse Wz Going Wid Itz
Kids
A Cat Jumped Infront Ov Them

Mouse Shouted:

BHOW BHOW

Cat Ran Away


Mouse: That''s De Advantage Ov
Learning Foreign Language ;)
  

May, 13 2010     174 chars (2 sms)     3397 views       Funny

more Funny SMS Messages

Andhe ke hath me "TORCH",
Bahare ke hath me "RADIO",
Gunge ke hath me "MIKE",
AUR AAP KE HATH ME "MOBILE"
WAH WAH Kya Zamana Aaya hai!!!
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi
Father to Son: samney ghar wali larki ko dekh............. har exam mein first aati hai

Son: Dad.............! usi ko tu dekhta raha, isiliye tu fail hogya hoon... ;->
Patan Apni Girlfrend K Saath Date Par Gaya
Aur
Aahista Se Bola
''''Mere Dil Main Ek Baat Hai Magar Kehte Huey Ghabrata Hoon. . . Tum Gussa Karogi ''''


Girl: Nahi Karungi, Ab Keh Bhi Do


Pathan: Tumhare Paas Niswaar Hai . . . ;->
WIFE-Kyu Ji,Jab B Me Aapke
Pas Aati Hu To Aap Chasma
Pahen Lete Ho?





HUSBAND-Doctor Ne Kaha Hai
Jab SIR-DARD Aaye To
Chasma Pahen Lena!
Ek bangali Mareez:
"Dr Sahab
Potla Potla Potty Aata
Hy
Khaany Ko Mann Nahi
Kerta Hy"

Dr:
"Ye Lo Dawai
Motta Motta Potty
Aaye Ga
Jese Marzi Kaat k
Khana ..."
Election Fever. . .


1 Janaza Ja Raha Tha Bohat Se Log Sath Ja Rahe Thay

1 Pathan B Janaze K Sath Mil Gaya

Kisi Ne Kaha
“Kalma-e-Shahadat”

Pathan Bola: ZINDABAAD. . . ;->
gADHA B JO NA KHAE WO
GHAS HO tUM.

Stupid, idiot bakwas ho
Tun.

52 jokers wali tash ho
Tum.

Insan 3rd class ho tum.


Per jo b ho yar dost bohat khaas ho tum..;->

Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!

Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->
“SONEHRI BAAT”
“NAIKI” Kar K Aisy bhool jaaya
Karo
Jaisay
Log
“Shadi” Kr k Muskrana Bhol jaaty Hain..
My sweetheart,
My kuchikoo,
My nonumonu,
My golumolu,
My darlng,
My cutipie,
My jaanu,
My lovely,
My hertbeat,
My sweetst

DOLL''S

is missng.
dikhe to batana..