Sania Mirza aur Shoiab Malik

Sania Mirza aur Shoiab Malik
Sania Mirza aur Shoiab Malik Ki
Mangni Se Kya Sabit Hota Hai?

Socho.


Nahi Pata?

Ab

India

Pakistan Ka Saala Hai. :-)
  

May, 12 2010     134 chars (1 sms)     2990 views       Funny

more Funny SMS Messages



GOLDEN WORDS

Jo shaks eid k baad apne dosto
ko treat deta ha,

us ko chand jesi Dhulhan milti hai...

-William Mufta
Girlfriend’s r like an Internet virus
They Entry Ur life
Scan Ur pocket,
Transfer Ur money,
Edit Ur mind,
Download their problems,
Deletes Ur smile,
& Hang u 4ever….
Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy
What''s The Vector Form Of Sridevi. . . ?






ANS : - TABU!!!!







Confused. . . ?








Why. . . ?













Ok I''l Tell U. . .






Because.

Sridevi Did CHANDNI & Tabu Did CHANDNI BAR . . . ;->


Utho sathio or mulk ka kuch bhala karo.

Jaggooo!
.
.
.
.
.
.
.
.

Acha tum ho..
sorry yaar tum to wapas so jao
isi mai hi mulk ka bhala hai


Best error message of the century.....!!!!

An error shown by a computer:
No keyboard connected!!
Press F1 to continue... ;->
Suppose one morning you never wake-up, do all your friends know you love them? Sometimes I LOVE YOU can heal and bless, so tell your friends this 3 little words and see what it can do. So just in case I die tonight, I LOVE YOU!
''mobile deshese
CALL

chicken ka maza
SMS

sabzi ka maza
MISS CALL

daal ka maza
NO RESPONSE

faaqa

AJJ KUCH MELEYGA YA FAAQA KARNA PAREGA. ?


A boy goes to see a dance.

His mom angrily asks him:
Did u see anything there that
u were not supposed to see?

Boy: yes, I saw dad!
Thru the sky I saw a smile. Thru the smile I saw joy. Thru joy I saw friendship. Thru friendship I saw friends. And thru friends I saw you.
DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->
''Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)''