Sania Mirza aur Shoiab Malik

Sania Mirza aur Shoiab Malik
Sania Mirza aur Shoiab Malik Ki
Mangni Se Kya Sabit Hota Hai?

Socho.


Nahi Pata?

Ab

India

Pakistan Ka Saala Hai. :-)
  

May, 12 2010     134 chars (1 sms)     2985 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bow

Boow

Gurr



Bow Bow



Bowwwooo



Bow Bow Bowoo



Bow Bowoooo




O.K Ur Training Is Completed,
Now Go And Stand In Front Of D Gate


Heart Of Boys are Like a Temple !!

Holy
Truthful
Pure




That''s Why



When Boys Say.
''I Love You''.

.

.

.


Girls Remove Their Sandals.
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.


1st ever intelligent sardar.

Teacher: what do u call a person
who cannot hear anything?

sardar: u can call him anything,
because he cannot hear anything:-)
Mout k bad yaad araha hai koi,,,


cigratte meri kaber par jala rha hai koi,,,


ya Rab 2pal ki mohlat or de de,,,


akeley akeley
suttey lga rha hai koi....
Dozkah mein
Drogha k khoff se sary gunhagar imandari
se apne apne gunah paper pe likh
k hall se ja rahy thay k aachanak 1 aawaz i:

" EXTRA SHEET KHAPPAY " ;->
Quaid-E-Azam Ko Ulta Kareinge To Kya Hoga....?



Socho Yaar....











Simple Yaar
Unki Topi Gir Jaygi;-)
Do u belive in BHOOT? agar ha to neche na karna
neche bhoot ha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ye bhot ha koi tumhari phophi ka putar nahi jo nazar ayega
Wife: Suno ji, Is Haftey Hum Roz Cinema Dekhne Jaayenge.


Uske Agle Hafte hum Roz Shopping K Liye Jaayenge.


Husband: Aur Uske Agle Haftey Roz Mandir Jaayenge.


Wife: Kyo?



Husband- Bheek Mangenge. :


Itz the Month of
Snow & Songs
Candles, Cakes n
Celebrations
Itz December
Njoy dis LuVly n glorious Month

NOTE-Plz Ignore
if U r an STUDENT
Aankho Me Aasu Aa Jate Hai

Fir Bhi Labo Pe Hasi Rakhni Padti Hai,

Ye Haal Tab Hota Hai Yaaro,Jab




Lambe Safar Me Su-Su Rokni Padti Hai
MaiNe nAyA MobiLE LiyA hy

JiS mE

USB


InfrAred


BLuE Tooth


DoubLE CAmErA



TouCh SCrEEn



Mp3 PLAyEr



2 GB MemOry






KuCh b nhi hy... :p :d :->