its a scary story

its a scary story


IT''S A SCARY STORY.
READ IT IF U R DARE ENOUGH.

Once in a rain there was an old man standing with a book in his hand for sale.
A man came to him & asked for buying.
He sold the book for Rs. 3000 & said,
"DON''T OPEN LAST PAGE OF THE BOOK"
Else you face problem.
Man finished reading all pages with great fear but not last page.
Out of his curiousity he opened the last page one day.
Then he was shocked to see,



















Rs.3O/=
  

May, 05 2010     474 chars (3 sms)     3078 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife : Beggar Who Came Yesterday Is Very Bad . . . !

Husband : Why ?

Wife : I Gave Him Food Yesterday & today He Gifted Me A Book "How To Cook"
A boy n girl of 5 class asked teacher : Kiya chotay bachon ke bhi bachay hote hain ? ?
Teacher Said : Nahi kabhi nahi

Boy said to Girl : Aur tum aise hi darr rahi thi




hahahahahaahhaahhaahah
TEACHER:Us ne KHUDKUSHI kar li.. Usay KHUDKUSHI karni parri..

farak batao....

STUDENT:Pehla parrha likha berozgar tha, Dusra SHADI-SHUDA tha . . . . ;->
Boy: Har Roz Subha 25 Larkiya''n Mera Intizaar Krti Hyn ! ! !

Girl; Aap Tou Bari Cheez Hyn Koi

Boy : Bas Yaar Girls College Ki Van Ka Driver Hoon . . . ;->
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->
height of a music lover--

"a man keeps his ears on the keyhole to listen wat the gal is singin in the bathroom whr he can peep onto dis"
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
~> Teacher: what is meant by
"I MISS YOU"

.

.

.

.

~> Pathan: Is ka matlab hai
"Mein tumhari miss hon!
Laloo Invite Englishman 4 Lunch.

When Curd Served,Englishman Asks,What Dis?

He Explains
"Milk Sleeping In Nite,
Morning Become Tight"
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..
Rakhtey hein jo auron k liye pyar ka jazba























aisey log ziada tar apney ghar walon sey naraz rehtey hein Funny but a bit true
Teacher ne Pucha
Bacho ye batao,
Jo log galat kaam karte hai,

Wo kaha jaate hai.
Sharmate huwe 1 ladki boli
Sir wo log
"ROSE GARDEN"jaate hai