its a scary story

its a scary story


IT''S A SCARY STORY.
READ IT IF U R DARE ENOUGH.

Once in a rain there was an old man standing with a book in his hand for sale.
A man came to him & asked for buying.
He sold the book for Rs. 3000 & said,
"DON''T OPEN LAST PAGE OF THE BOOK"
Else you face problem.
Man finished reading all pages with great fear but not last page.
Out of his curiousity he opened the last page one day.
Then he was shocked to see,



















Rs.3O/=
  

May, 05 2010     474 chars (3 sms)     3065 views       Funny

more Funny SMS Messages

''You are cute like TOM
Sweet like JERRY
Naughty like BUGS BUNNY
Strong lke POPEYE
Innocent like TWEETY
In short
U are a full time cartoon''
Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.


Wife:
"Suniye mujhe koi mehangi chez le ke den naa plz!"

Husband:
"Chalo tum tayar hojao
Hum










"cheeni" leny chaltay hain:-D
"This day, when the most beautiful female MIND was born, is my
most beautiful day. Luv and Long live."
Is kadar hum aapko chahte hai ki duniya wale dekh ke jal jate hai, yu toh hum sabhi ko ULLU banate hai, lekin aap thoda JALDI ban jate hai...
Aik pathan dusre se
o yara mere pait main gas ha:
Dusra pathan: khuda ka shukar ada kar
k petrol nhi ha warna America
ne qabza kr lena tha...=P;->
Tiger Kills Goat
Hippopotamus Saw It. . .
Tiger Asks Hippo Not To Tell This In Court.
Hippo Refuses. . .!
Tiger Asks: Why ?


Hippo Said:
Coz








''''HIPS DON''T LIE'''' ;->
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''


Sardar ko truck ne takkar mar di

Dost: Yar jo hona tha hogaya
per tu itna dara huwa Q hai?

Sardar: Yar kion k us truck k pichay likha tha
“Phir Milenge”
Q: What is smaller than an Ant''s dinner ?




















A: An Ant''s mouth . . . ;-
ek molvi england night club me chala giya

wahan ja kar khoob nacha aur nachne k baad bola.







oe! koi menu ae te dassey j a URSS kehrey baba gi da ae...!!!
Wife:
Meine
"GADHO" par research ki Hai,

wo apni
"GADHI"
ke siwa kisi aur "GADHI" ko dekhta tak nahi!


HUSBAND:
Issliye to wo

"GADHA" Hai