Open with Love. Kuch kehna hai apse

Open with Love. Kuch kehna hai apse
Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"
  

May, 22 2010     168 chars (2 sms)     3256 views       Funny

more Funny SMS Messages



Man To A Lady In A Crowded Bazar:

"L''ve Lost My Wife.Will U Plz Talk
To Me For A Few Minutes"

Lady:Y?

Man:"Whenever L Talk To Ladies
She Appears From Somewhere"
Why Did God Created Gap
Between
Thumb & 1st Finger Of Ur Feet ? ? ?




















Ta K Tusi
Hawai Chappal Pa Sako . . . ;->
Teacher : Hame Gariboon K Sath Hamesha Piyar K Sath Paish Ana Chahiye

Kid : Acha Ab Aya Samjh Main !!

Teacher : Kya
Pathan Ka baita Awaaz badal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy.. "Maira baita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa sakta" Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay sy ßola.. Tum Kon baat Ker Rahay Hou? bacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu baat Ker Rahay Hain..
Meaning of PAKISTAN

P. Pyaar
A. Aman
K. Khushhaali
I. Insaaf
S. Shaanti
T. Tarakki
A. Aazaad adliya
N. Not available here.
Husband: Dekho Mujhe Gussa Mat Dilao Mere Andar Ka Janwar Jaag Jayega . . .

Wife: Jaga Lo . . . Waise Bhi Choohey Se Kon Darta Hai . . .;->
Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
Pathan darakht pe charha to upar bandar ne pocha: Upar Q aye?

Pathan:AMROOD khanay

Bandar:Yeh to AAM ka Darakht ha;

pathan. pata ha:

Main AMROOD sath laya hon..
YadOn ki iS duNyA mai iK paL merA ho..

PhuLon k iS chAmAn mAI ik phOoL mErA ho..

KHUDA kArE Aap jAb b SMS kAreIn ApNe dOstOn kO..

Un sAb mAi pEhLa numBER mErA ho.... ;->

KArAchi RoCk3rS
KAAM KI BAATEN

-Bandooq se nikla folaad or Pait se nikli olaad wapis nahi jate.

-Khila hua gulaab or laga hua julaab humesha nahi rehte.

-Khudi hui qabar or chupi hui khabar door se dikh jati hen.

-Jawani pe charha shabaab or zor se laga peshaab ziyadah dair nahi rukta
Mareez: Docter shahib yeh Dawa to kahin se nye mil rahe
Dr Gul Khan:Oooo ho...... dawai likhna to hum bhol gaya yeh to hamara signature hai
Haseen Tum Ho To Buray Hum B Nahi ,

Mehlon Mein Tum Ho To Sarkon Py Hum B Nahi ,

Dosti Kar K Kehty Ho BUSY Hoon ,

Kaan KHOOL K Sun Lo VAILAY Hum B Nahi...