Open with Love. Kuch kehna hai apse

Open with Love. Kuch kehna hai apse
Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"
  

May, 22 2010     168 chars (2 sms)     3266 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl hostel mai phone
aaya
Nadra,Hay Khy?
Warden ne pocha:aagay
khy lagati hay?(Surname)


Jaeab aaya:
Ab to pata nahi pehlay
SARSO KA TAiL lagati thi.->?
Izzat bachane ka naya tareeqa ..

Ek larka apne dost k sath khara tha k Wahan se ek larki guzri,

Us ne us larki ko ishara kiya aur aankh mari,

Jawab mein larki ne us larke ko Lanat de di ..

Wo larka apne dost se bola:
.
.
.
.
.
.
.

Bechari 5 baje miline ka keh rahi hai magar main jaonga he nahi... ;->
The theory of reverse dynamics:When a man becomes rich, he becomes naughty...when a woman becomes naughty, she becomes rich...
I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..
2 Friends . . . See & Saw
One Day See Saw Sea & Saw Didin’t See Sea. Se Saw Sea & Jumped In Sea. Saw Didn’t See Sea But Jumped In Sea. See Saw Saw In Sea & Saw Saw See In Sea. See Saw Both Saw Sea & Both Saw & See Were Happy To See Sea .

Agar Samajh Aa Jaye Tou Mjhe Bhi Bata Dena . . . ;->
Agar manzil ko pana chahtay ho to
hosla saath rakhna


Agar piyar ko pana chahtay ho to
aitbar sath rakhna


Agar hamesha muskarana chahtay ho to
To

to

to

DANT SAAF RAKHNA.
Rose,Lotus,Tulips,Sunflower all flowers are nice and sweet but they have no comparison with U bcoz Gobhi ke phool ki to baat hi alag hoti hai...
1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".....
Arz kia hai,
Hum jis say karty thay dosti kha dava
Hum jis sy karty thay muhabbat kh dava,
osadi le manji da pava
shawa b shawa
Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)
After Putting us in fire of love, you are sweetly sleeping.

nahi samj ai ????

ya lo

aggan la ka sanu ishaq dian te app mithi neind sona w
Aik Bivi Judge Se Mujhe Apne
Husband Se Talaq Chaye Ha .

Judge Lkn Kyon ?

Bivi Ma Jo Bi Pakaow
Mera Husband Zid Karta Hai
Ma Bi Wohi Khow...:-P;->