Open with Love. Kuch kehna hai apse

Open with Love. Kuch kehna hai apse
Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"
  

May, 22 2010     168 chars (2 sms)     3269 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teri Or Pervaiz Mushrad Ki Ek Adat Same Hai


Janta Hai Kiya ??

??

??

??

??

??

Woh Bhi Kamina Hai Or Tu Bhi
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
Na Mujhe Kisi Ka DIL Chahiye


Na Mujhe Kisi DARD Ki Talash Hai


Mere Phone Ko Jo Apna Samajh Kar BALANCE Dalwaye

Muje To Us dost Ki Talash Hai..


larki khoobsurat kutte k sath ja rahi thi
k Larke ne dekh ker kaha aap dono behn bhai hain
larki-// ap ko hm dono main se kon pasand hai
Larka-// yaqeenan tm
larki-// to phir is k liye apni behn le aao
hamare yahan watta satta chalta hai...=P;->:-P
Yeh pyar b na ajab shay hai


Maa sy ho to ibadat
Bap sy ho to muqaddas
Bhai say ho to aaqidat
Behan say ho to farz
B v say ho to...
.
.
.
.
Chunnu
munnu
guddu
pappu
Maine apny ghar walo ko samjha diya hai,wo sub maan gaye hai Tum b apny ghar walo ko bata do,
wo b maan jaiye gy

K


Shan baryani k sath qorma masala Free hai.
A Gorgeous Girl Walks up 2 profesor'' cabin & Says : i Wil do anything 2 pass the Exam.Prof: Anything?Girl : yaProf: ??Girl: yesProf: Then go & Study
I Know
U R Sweet
U R Caring
U R Artist
U R Kind
U R Intelligent
U R Attractive
U R Smart

BUT. .
Thorra Aur IMPROVE Karo Tabhi MERE Jaisey Ban Sakte Ho:-


Laado De Lashkare Jag Mag Kapre Sare!

O Laado Sabun...
O Laado Sabun...
















Ye Comercial BREAK Tha

Now

U Continue Ur Work Jo Kr Rahe Thay ;->

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
NON SMOKERS- i hate cigarette so i don''t touch it. ;-(
.
SMOKER- i too hate cigarette so ''I BURN IT'' :-)
.
Attitude matters... ;->
How do you convert a BUS into a female ??
.
.
.
.
.
.
.
Come late to the bus stop.. BUS MISS ho Jaayegi... !