Open with Love. Kuch kehna hai apse

Open with Love. Kuch kehna hai apse
Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"
  

May, 22 2010     168 chars (2 sms)     3255 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Aaj main ne 25 logon ko bewaqoof banaya.


Pata he kasay?

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Bilkul aisay.
Ab 26 ho gay.''
Pathan''s Wife Bought A
Beautifl Sweater For Her
Husband...
She Sent It To Him By Parcel
Along Wid A Note ... Tht Said
"d Buttons Of d Sweatr r Removd
Since They Were Too Heavy & added
To d Postage. U''ll Find ''Em
In d Rite Hand Pocket Of The
Sweater" ... ;->

A Touching Love Story

A Boy n A Girl luv
each othr ...
One day they were
talking ...
Boy touchd girl''s hand n
Girl touched boy''s hand ...









Wh8 a touching story ;->
Q: What do you call a laughing motorcycle?











Guess Karo
Ez Hai









Nahi Pata







It’s
A Yamahahaha. . . ;->
MATAN ready ?

Yes boss


FISH ready ?

yes boss

OMLET ready ??

Yes boss

Chicken ready ??

No boss,

Why ??

KOKAR abhi sms pahr raha ha
Hapy BAPU day.

Boly to QUAID DAY.

Kia mast insan tha.

Akha cuntry me akela round kia aur hindu aur angrazun ke watt laga de.

We shud b proud of our quaid "BAPU"
Breaking News By Geo : "

Wazarat E Bijli Nay Load Shedding

Khatam Krnay Ka Elaan. . . . "


Sorry,

Abhi Itna He Suna Tha


K Light Chali Gai .
Teacher: Tumhare Abbu Ka Kya Naam Hai? Pathan: Google Khan Teacher: Yeh Kaisa Naam Hua? Pathan: Hum Jahan B Hota Hai, Wo Humko Dhoond Hi Leta Hai. Like
Astronomers say
“The universe is Finite…”
Which is a comforting
Thought
For those people ,
Who cannot remember
Where they leave Things
Pathan:Yara abhi tumhara Ami ka khaansi kesa hai ?


Dost: Khaansi to band hogaya hai par saans ruk ruk k aa raha hai.


Pathan:Koi baat nahi ALLAH karega wo bhi jaldi band hojayega.
Aaj Apne Dil Ke Derwaze Humare Liye Khøl Do,

Jo Kuch Hai Dil Me Bus Bol Do,

Ager Humara SmS Acha Nahi Hai Tou,

Isi Waqt Apna Mobile Tod Do . . . . . ;->
1 hai Billu 1 hai Gullu 1 hai Ullu Billu six class main parh raha hai, Gullu seven class main parh raha hai, ore ore Ullu sms parh raha hai hehehehe......