Open with Love. Kuch kehna hai apse

Open with Love. Kuch kehna hai apse
Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"
  

May, 22 2010     168 chars (2 sms)     3254 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ap k khayal ma main apko sms kyun karta hon?


I Miss u..?

I Like u..?

OR

I Need u..?
.
.
.
.
Chal bay


Sms package khatam karna Hota hai...is liye:-
(''.'')>
<\\
_/"\_

Na Eid Mubarak

Na Birth Day

Na New Year Mubarak

Sirf Or Sirf

Bush Ko Jota Mubarak
Teacher: Hero Bhadur Hota Hai, Heroin

Khubsurat Hoti Hai, Tum Kia Banna Chahtey Ho?

Bhadur Ya Khubsurat?

Student: Dono, Yani..




"Heroinchi"
Boy: Challte Chalte Yunhi Ruk Jata Hoon Main
Bethe Bethe Yunhi Kho Jata Hoon Main
Kya Ye Hi Pyaar Hy . . .???










Girl: Nahi Ye Kamzori Hy
Subha Shaam Glucose Piya Karo . . . ;->
Ek Beggar Ne Darwazay Per Dastak Di,
Admi Ne Andr Se Poch Kon?

Faqeer:Allah Ka Mehman.
Ye Sun Kr Wo Admi Faqeer Ka Hath Pakr Kr Masjid Le Gya,
Or Bola Apko Galti Hui Hai.
ALLAH Ka Ghar Ye Hai. . . .
Munna bhai : Yaar circuit apun ko ek nurse se pyar ho gaya hai..
Usko letter mein kya likhun??
Circuit : Bindaas likhne ka.. Sister I love you. Tumhara Munna bhai
''Hum ne ki dosti aapse Bohat sochne k bad,

Kuch b na dekha aapko dekhne k Bad,

Duniya chor deinge
apko chorne k bad,

ALLAH maaf kare itna Jhot bolne k bad.''
''Shohr apni biwi se,"Hata lo apne chehre se ye zulfain jaan-e-tamana KHUDA QASAM Agli bar "Khaane" main baal aaya to SAJNI se GAJNI bana dunga.....''
Pakistan ki awaam ko kitni Khushiyan mili ?

1. Bijli jane k baad Bijli aane ki khushi.

2. Line mein khara ho kar kabhi kabhi Aata milne ki khushi.

3. Sare din k baad raat k 11 baje Gas aane ki khushi.


4. Bazar se shopping kar k Bomb blast se bach kar Zinda ghar wapas aane ki khushi . . . . . <-;
''kabi to hamari gali aao,,,
thora sa sharmao,,,,,,
aur muskrao,,
apni ankhon se zulfen uthao,,
hamary ghr ki bell bajao,,,
aur,,,
awaz lagao,,,
kachra de doooooooooooo,,,,''

~ Truth ~

G o D
m A d E
m A n ...

M a N
m A d E
m O n E y ...

M o N e Y
m A d E
m A n
M a D ... ;->
HamArE FLAG mEi
Green CoLour MeAnz
"MusLiMz"

White CoLour MeAnz
"AmAn"

LeKiN

Phir B HamArE MuLk mEi AmAn nhi Hy

Q

K

AmAn k AndAr

"DandA"

jo DaLa huA hy. . . ;-