Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
  

May, 22 2010     413 chars (3 sms)     3435 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mat Mila Naye Dosto Se A Khuda

Wo Hume Barbad Krte He

Hum To sMs Ki Bauchar Krte He

Or wo Chawanni K Liye Bhi Vichar Krte He ...........;->
Tmhari Life M 1 Aisi Larki Aygi
Jo Srf Tmhari Hogi Tm Us Se Be Had Pyar Krogy
Tm 2no Ki Muhbt Bemisal Hogi
Tm Use Kiss Krogy Jb Wo Krib Akr Kahegi







Papa:->
Teacher:IF EUROPE IS 2WARDS UR LEFT SIDE. . . .

AFRICA 2WARDS RIGHT SIDE. . .

AND ASIA IN FRNT . . .

DAN WAT WIL B AT UR BACK SIDE?

studnt:SIR . . . . .

MENE ami SE PEHLE HE KAHA THA K SIR MERE phati pent DEKH LE GEY . . . . . . . . . ;->
''aankh se ansoo behte rahe
tha gham uski judai ka
hum dil par chot sehte rahe
din aya sagaai ka
farak na pada mehangai ka
vo keemti anguthiya pehante rahe
hum dil par chot sehte rahe
beet gayi raat shehnai ki
aya din judai ka
vo mercedies mei beth ke alvida kehte rahe
hum dil par chot sehte rahe
ankh se ansuu behte rahe''

IPL ne to 11 pakistani reject kiay they faraz !




sania ne to pura india reject kar dia

hahahahahahahahah:-D *GEO SHOAIB MALIK*
A man inserted an advertisement in the classified:
"Wife Wanted".
The next day he received a 100 letters.
They all said the same thing:
"You Can Have Mine." ;->
Sardar:
Samose K Andar Ka Masala Kha Raha Tha...

Dost:
Yeh Kia Kar Rahay Ho?

Sardar:
Doctor Ne Mujhe Bahar Ka Khana Mana Kia Hai :-)
Once A Journalist Askd Meera
What Type Of Roles Do U Prefer ???

Meera Answerd:
Wese Tou Mjhe Chicken Roll Pasand Hyn
Magar
Beef Roll Bhi Kha Leti Hoon ...
Shaadi kernay aur mobile kharidnay k baad aik hi baat ka afsos hota,
hay kaash thori dair aur ruk jaatay
to acha model mil jata.:
--> Ek Pathan Mufafir ne kaha hai : " Mujay Samaj nahi aati Log Mahina mahina kaisay nahi nahatay , mujay tu 28 wain din kharish honi shoro ho jati hai " : D
Arz kiya hai...

"Irshad..Irshad"


Zameen se uthi flak pe cha gaie''

Wah..Wah..

Zameen se uthi flak pe cha gaie''


Oye hoay ghar bhago yaro LIGHT aa gaie.


(''.'')>
<\\
_/"\_


Na Eid Mubarak


Na Birth Day

Na New Year Mubarak

Sirf Or Sirf

Bush Ko Jota Mubarak