Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
  

May, 22 2010     413 chars (3 sms)     3443 views       Funny

more Funny SMS Messages

Robert: Boss, mere teesra baccha hua hai. Kya naam doon?





Ajit: Cha Ling Chu.








Robert: Cha Ling Chu kyoon?









Ajit: oh dear robert, tumhe pata nahi," Duniya ka har teesra bacchaa Chinese hota hai! "-

,,
(''.'')
<((>
Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu..

////////
((((@ @))))
( ! )
Kon hai yeh?




Kon hai?


Nahi pata na?

Lekin u fone walon se pochiye

Kehte hain

"TUM HI TU Ho... =P ;->
aaj jo kuch ho jaye mein naheen rukoon gha, jo sach mein mein bata doon gha,




yehi k mein apni gf sey friendship naheen tordna chahta
N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)
A Sardar asked his friend: kya tumharay underwear mein suraakh hain??
Frend replied: No
Sardar said: tou phir taangain kahan se daalta hai saalay..!!
Santa child - mere papa bahut darpok hain.

Banta child - how?

Santa child - jab bhi road cross karten hain, meri ungli pakar lete hain
What is common between Allama Iqbal, Gaandhi and Qaid-a-Aazam???

.



Sardar replied:






"All were born on Government Holidays".


A man was lost alone
on an island. 1day he
decided 2 build a
wooden boat.Suddenly
a grl comes & man uses
d wood 4 makin
a bed

Moral: A girl can
change Ur aim ..
''Aankhon main nami thi aur vitamin ki kammi thi,

Jiss se sari raat baat ki, woh meri mehbuba ki ammi thi;-)''
Ur Eyes Patakha.

Ur lips Rocket

Ur ears Chingari

ur smile Phuljari

Ur style Anaar

ur personilty Bomb

Beta Nikal le

I''m Coming with candle
2 pathan chhat pe so rhe the
ek dosre se bola

“yar maachis kahaan hai?”
2nd :”teeli jala k daikh lo”