Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
  

May, 22 2010     413 chars (3 sms)     3433 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Humien Garibon k Saath Pyar se Paish Aana Chahiye.
Boy: Acha Ab Samajh me Aaya.
Teacher: Kya?
Boy: Yehi k Papa Aksar Maasi ko Galay Kyun Lagatay hain.
shaadi k din kareeb aye to maha ko diting ka shaok hova .mein le ayi Sufi ko.kyunk sufi per aiteybar jo tha.subha hoi to dekha na Maha thi na sufi.
''Main ne to Aaj tak Coca Cola nahi Pee Faraz,

Magar...

Jab Toilet Jata hoon to Aawaz aati hai Brrrrrrrrrrrrr....''
Qeyamat ke din, farishton ne kaha ke sub apne apne gunah likhien, sub likh rahey they, Keh achanak aap ki aawaz aai......
EXTRA SHEET PLS..!
TUM




SACHE,





PYARE,





IMANDAR,





SAMAJDAR,





AQALMAND,




SHAREEF


Logon se door rehna
warna wo bhi "biggar" jayenge,
Very True Lines…
Hamesha yaad Rakhain
K
Zindagi main hamesha 2 hi morr
aatay hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SAJJAA
TAY
KHABBA….:-)


Din Main Sota Hy
Raat Ko Jaagta Hy
Din Mein Laita Rehta
Hy
Raat Ko Khara Reha
Hy



















"Choukidaar"

Tu Kuch Aur Samjha Na
Be-Ghairat Aadmi ;->

Definition for Human being:

A creature that cuts trees

,makes papers and writes

"SAVE TREES"

on it..!!!

Funny people.....!!!!!!
Ek Pathan naqli note lekar Surf Excel lene gaya.

Dukandar:Is note mein Quaid-e-Azam ki topi nahi hai.

Pathan:O yara meli pari hai us k liye to surf lene aaya hun.
Yaar kal 125 LOGON ko bewakoof banaya.




Na yaar kaise?
.
.
.

Niche deakho.
.
.
.
.
.
BUS
AESE hi banbya ab 126 ho gay hain.
sms

sms


sms

sms



sms

sms

sms

sms






now dont ask me 4 more sms ...

appna raag aap jamaoo
Ek larka ek larki se Tum mujh se shadi krogi
girl: Nhi
boy:Lekin Q
girl:Mere ghar wale nahi mane gy
boy:Ghar me kon kon ha
girl:1 husband,4 bache:-)