Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
  

May, 22 2010     413 chars (3 sms)     3446 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher;
Translate into English
"Yad-e-Mazi Azab hy Ya RAB, Cheen le Mjhse Hafiza Mera"

Papu:My Mind is Full of Data Base,
O God!Plz Make Me a Mental Case" ;->
Which Is The Safest Way To See A Shark?






On Television


Read each word Reversely:

A’
suomaF
rotcoD
dloT
eM
tahT
ylnO
latneM
stneitaP
evaH
ehT
tnelaT
oT
daeR
$M$
revenehW
stI
nettirW
‘…ylesreveR
In a bar 1Guy says 2 another


"I kissd ur mom last n8"


whole bar was waitin 4


d othr Guy''s response.


He laughs&says:


"Lets go home dad,


U r drunk".

Ab aap aram se DEFENCE me 1 bangla khred skte hain
Apne lye 1 MRCEDES CAR
or
DUBAI me shoping b kr sktay hain
Kiu k
PETROL me
64 paise jo km ho gaye hain... ;->
Is SMS ko bht

Sumbhal k rakhna

Ye mamoli SMS nahi

Ye kemti SMS hy


Inbox me rakhna


Ye SMS


* (''v'')
(( )) ¥ ¥

2 DIN BAAD ANDDAY DEGA.
Pakistan me burai kon phela rha hy?

.
.
.
.
.
.

1- INDIA
2- AMERICA
3- ISRAEL
4- AFGANISTAN
5- BARTANIA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans:
"GEO".. ;->
Qasam Ki Qasam Tum Bohat Khubsurt Ho

Dunia Ki Nazr Se Khud Ko Bacha Lo

Kajal Ka Tika To Tumhary Liye Kam Hai Jana

Ek Kala TAWA ApnY Gale Me Latka Lo.


Teacher to student:
jo doosre ko apni baat na samjha sake woh gadha hota hai.....

Student:
Sir, kya Matlab main samjha nahi....??
Mom: Roohi Kyu Ro Rahi Ho?
Poohi: Teacher Ne Mara.
Mom: Kyu?





Roohi:Maine Usko Murghi Kaha Kyuki Usne Mujhe Test Mein Anda Diya...
shaadi k din kareeb aye to maha ko diting ka shaok hova .mein le ayi Sufi ko.kyunk sufi per aiteybar jo tha.subha hoi to dekha na Maha thi na sufi.
Are u free now Whn u get time call me.I need 2talk 2u abt somethng personal?








Arabian sea is for sale...Shall we both buy it?:-)