Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
  

May, 22 2010     413 chars (3 sms)     3448 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yesterday whole night i was thinking about only U...
.
.
.
.
.
Today i was
thinking of V
.
.
2nite i wil definitely think about..
W,X,Y&Z...hehehe!!!
Qus: Why Do Mens Die Before Their Wives . . . ?

.

Any Idea !

.

No !

.

Not To Worry !

.

I Tell Ya !

.

Ans: BCoZ They Want To . . . ;->
(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim,
agar aurat se pit jaye to buzdil,
aurat ke agay chalay to Firoun,
peeche chale to zan mured,
aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous,
agar kuch na kahe to beghairat,
agar ghar se bahar rahe to awara,
ghar mein rahe to nakara,
bachon ko dantay to jabir,
na dantay to laperwah,
aurat ko kam se rokay to daqianos,
na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
.
.
Haye Mard bechara jaye tu jaye kahan...
Circuit:Bhai,Ye English Mein

Kaise Bolne Ka:Chal Hat Hawa Aane De?

Munna Bhai:Simple Yaar...

He U Move Sideways,Let The Airforce Come In
Love never Dies..

It remains forever

&


forever &

forever &

forever &

forever &

forever...


Only..

Girl Friend
changes;-)
Arz Kia Hai . . .

Aathma Chor Gayi Sharir Purana

wAh wAh . . .

Aathma Chor Gayi Sharir Purana



Didi Tera Devar Dewana
Didi Tera Devar Dewana ;->


Captain:Naujawanon come forward.
Sardarji does not move.
Captain: You did not move forward, why?
Sardarji: oji you sair 9 jawanon,

I was the 10 in line!
Think for a moment that someone is missing you.





Think for an hour that someone is missing you.



Think for a day and month that someone is missing you.


Think for a year and whole life that someone is missing you.






After your death really someone will be missing you.
Sign Board Outside A Repair Shop ...

"We Can Repair Anything ...
Plz Knock Hard On The Door ,
The Bell Doesn''t Work ..." ;->
Is SMS ko bht

Sumbhal k rakhna

Ye mamoli SMS nahi

Ye kemti SMS hy


Inbox me rakhna


Ye SMS


* (''v'')
(( )) ¥ ¥

2 DIN BAAD ANDDAY DEGA.
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey
Aey AllAh hum par eik ehsaan aur kar dey

hamaray liye nahi tu pakistan k liye ge0rge bush ko musalmaan kar dey.... ;->
Doctor: Ye White Tblts Subha, Red Tblts Dopeher
Blue Tblts Shaam Aur Yellow Tblts Raat Ko Khani Hyn Aur
Yaad Rakhain Tamam Tblts Pani Se Khani Hyn ...

Patient : Magar Doctor Mjhe Beemari Kia Hai ???

Doctor : Aap K Jism main Pani Ki Kami Hy ... ;->