Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
  

May, 22 2010     413 chars (3 sms)     3438 views       Funny

more Funny SMS Messages

American Bacha: Hum Log Itna Ameer Hyn K
Bush B Mere Dad Se Paise Mangta Hy

Pakstani Bacha: Bas, Hum Itne Ameer Hyn
K Jhandiyan Bhi Aatey Se Chipkate Hyn ... ;->
''adhi raat chand nikla thori der da........

me jitho jitho kehni hei to kiyon nhi cherda.....

aa ja sajna tenu milan da dil kr da.....

me jithu jithu kehndi aaei tu kiyon nhi cherda....''
Which Kind Of Keys Cant Open A Door??





































































A Turkey, Donkey, Or A Monkey :)
2 Sardar bank Lootanay gaye ..par gun bhool gaye phir bhi bank loot liya .. KAISE ??
after all manager bhi Sardar the..bola gun kal dikha jana!
In Moti LArkyuN sE kEh do Mujh sE Dur hE rAhAin "PAppu" , , ,



"MujhE Doctor nE bArA GoSht mAnA kiA huA hAi... ;->
Always listen to your wife, she gives sound advice :

99% Sound and 1% Advice….
Jealous HUsband : Aj Tak Tum Kitne Logo K Sath Soi Ho?

Wife: Sach Boloon to Sirf Ap Ke Sath Hi soi hoon.
Baki Sabhi Ke Sath Sari Sari raat Jagi Hoon
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
1 yehi baat mujhy chain
se sony nahi deti.
“DOST”
K
pakistan bhar ki auraton
ko
Aetemad ariel par Q hy.
(,”)/’hum mar
<\/ gya hen
_/\_ kya??
Urdu
Pashto
Chinese
Hindi
ki bemisal kamiyabi k bad ab..
Faraz in english.



This is this and What is what Faraz..


If this is what then what is this Faraz?
A simple bye make us cry,

A simple joke make us laugh,,

Simple care make us fall in love.

I hope my simple SMS make u think of me...!!!
After Putting us in fire of love, you are sweetly sleeping.

nahi samj ai ????

ya lo

aggan la ka sanu ishaq dian te app mithi neind sona w