Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
Class Mai Larkon Ki Shararat Sai Tang
Aa Ker Ustaad Ne Inhain Seedha Lait Ker
Cycle Ki Tarah Taangein Chalanay Kai Liye Kaha..
Aik Larka Thori Dair Chalanay Kai Baad Ruk Gaya
Ustaad Ne Daanta Tu Us Nai Kaha..
Hum janday paye thay sair ko..Kinare kinare nair ko,Kuta paya nigah mein,Sutta pya tha raah mein,Hum ne gul khila diya,Kute ko thuda laga diya,Kute ne Dandi wad lai,Pini ki Pini kad lai,Itne main hum paj Pare,Cycle de which waj Pare,Kuta Magron le gia..Cycle wala piche pe gia...
Eik pagal American se : Tum Japani ho na ?
American : nahi mai american hon..
Pagal : tum japani ho..!
American : nahi mai american hon..
Pagal : nahi tum japani ho..
American : han han mai japani hon..!
Pagal : lagte tu AMERICAN ho..