Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
  

May, 22 2010     413 chars (3 sms)     3431 views       Funny

more Funny SMS Messages

Choosing Career Is Like Choosing Wife

From 10 GirlFriends.
Even If U Pick Most Beautiful,
Most Intelligent,
Kindest Women,

There''s Still Pain Of Loosing 9 ;-
Sardar said to doctor:Pore jism main
kahin bhi ungli lagao to bohat dard hota hai,
Doctor suggested full body Xray
when he checked, Xray found fracture in “Ungli”
A mother bought her son a $39 Halloween costume to scare his friends "Should I take the price tag off?", the boy asked. "Leave it on," his mother replied. "We''ll scare your father too

Devil <--


Devil <--


Devil <--


Devi<--


Dev<--


De<--


D<--


<--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--



"Samjhdar k LiAy iShara hI Kafi hAi
Disco Dance Karte Howe Larke Aur Larki Ko
2 Kute Dekh Rahe The.

Ye Kya Kr Ha " 1 Kute Ne Dosre Se Pocha

Dosra kuta Bola Ye Tou Mai Nahe Janta Ho
Mai Ye Janta Ho k Jub Mai Is Tarah Karta Ho
Tou Mera Malik Mujhe

peit k kere Marne k Duwai Pilata Hai...... /
mujhe wo din aaj b yaad hai k jab,,,,,


tum hamari kursi sey ghirey they aur meinein kaha tha,

"kursi to bach ghayee hai na"!

mein uss din k liye muafi mangana chahta hoon aur aaghey sey jab b ghiro ghey to kahoon gha,

"Kursi chahey toot jaye par tum mat bachna"!
Na pooch teri judai k lamhe hum kaise betate hain..




Pani main SURF EXCEL mila k straw se bulbulay banatay hain...
Dost Aik Baat Hamesha Yaad Rakhna,


Ke Zindagi Main 2 Cheezain Muqadar Walon Ko Milti Hain...


Aik Acha Aur Mukhlis Dost !


Aur Dosra...??

.

.

.

.

.

.

.


“Meetha Kharbooza”
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
Sardar Ka Ladka: I''m A Complan Boy...

Sardar Ki Ladki: I''m A Complan Girl....

Sardar: Sala Paida Mene Kiya Or Naam Kisi Or Ka...
''Banane Wale ne ek dost mere liye Banaya..

Jise Aap Ke roop main maine Paya...

Jo mere dil main aisa samaya...
.
.
.
.

Jaise porani haveli main bhoot ka saya....''
Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->