Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna

Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
  

May, 22 2010     413 chars (3 sms)     3439 views       Funny

more Funny SMS Messages

Heigth of fashion



a 6 month old baby asks his mother for.....






low waist diper
ENGINEERING ANTHEM*

Fight fight never surrender,
After may there is december.
Where there is a wil there is a way,
After december there is a may.
This is a magic Trick

aik thanda paani lein aur us ko apney baraber wala par phenk dein yeh thanda paani us bandey ko garam kar dey gaa At your Own Risk
mujh sey pehli see mohabat merey mehboob na mangh,


















mangh b lo ghey kya hoga, mein nein to hazaroon mein bant dee hoyee hai
Why I Hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...
SoMe1 AsKs Me Wht is hUmAnity,
I wud SiT nExT 2u,
PuLL U CloSe 2 Me,
PuT mY ArMs ArOuNd U
n sAy pRoUdLy,
DiS Is humanity..
Lovin ANIMALS..!
chataak



fataak



dhisoom



bhishoom



dhoom



dhadaak
















beat diya..........;->

Pathan Ny NADRA K Office Mai Ja K
Ek Baat Boli Jsy Sun
Kr NADRA Waly Pagal Ho Gye.

Pathan Bola,

"I.D Card K Golden Numbers Dikhao?" =P
I Can''t Msg U Till 2 Weeks.

I''m Goin To USA

.

.

.

Nothing Speecial. Sala Bush Ne

White House Ka Rent Nahi Diya.

Vasool Karna Hai
1 Guy Ran Toi The Police Station, Trying To Gain His Breath : "Officer. Arrest Me, I Beat My Wife"

Officer: "Did She Die . . .? ? ?"

Guy : "No, She Is Running After Me" ;->
Molvi PaPpU Ne Farmaya
K
Shaban
K Mahinay Mein Jo Koi
Apnay Dost
Ko 100 Ka Card Load Karwaye Ga
Usay
Qayamat K Din
Ek NOKIA N95
Free Milay Ga... ;->
SubhanALLAH
''Voh Sadak Ke Us Paar Thi Hum Sadak Ke Is Paar The
Kuch Hum Aage Badhe, Kuch Voh Aage Badhi
Hum Kuch Aur Aage Badhe, Voh Bhi Kuch Aur Aage Badhi
Hum Aur Bhi Aage Badhe, Voh Bhi Aur Aage Badhi
Ab Hum Sadak Ke Us Paar Hein, Aur Voh Sadak Ke Is Paar Hein.''