jb koi dost apne dos

jb koi dost apne dos


Jb Koi Dost Apne Dost
k Liye Khulos Se Dua
Krta Hy
Tou Wo Dua Us k Dost k
Haq Me Baad Me Or
Pehle Us k Apne Haq Me
Qubool Hoti Hy !

ALLAH Karey Teri Shaadi
Ho Jaye ;->
  

May, 06 2010     187 chars (2 sms)     3315 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Din Donkeyz or Dogz ka Jaloos ja rha tha.

1 Donky bola: Hum pe Loug Q Zulum krte hen?

Dog Bola: Bhai Fiqar Matt kro

MAZLUMON KA SATHI HAI ALTAF HUSSAIN.
"Tip Of Da Day"

3muuli Waly Parathy
2gobi Waly Parathy
1plate Mash Ki Dal
OR
1boul Ubly Channy Ek Sath Khain

Or




Chalta Phirta CNG STATION BAN JAIN
IF Engineer Starts Making Films .
The Name Will Be . . .

"Current Ho na Ho"

"Janam Supply Karo"

"Aa Ab B.Tech Karain"

"Kabhi A.C Kabhi D.C"

"Fuse Lagaya Tou Darna Kia"

"Engineer No.1"

"Engineeering Koi Khel Nahi"

"Input Wale Output Le Jayenge"

"Maine Engineering Kion Li ?" ;->
Sidhu ki maa ko gussa kab aata hai?

jab sidhu laughter challenge main

hans hans kar har contestant se kehta hai-

bas kar mere BAAP



"HE"
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"He He He He He He He He" =P ;->
Maine tujhe dekha


Dekhta raha,
.

.

.

Dekhta hi gaya…

?

?


?


?

Phir mujhe chashma lag gaya... :>
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir
Ek Din Hum Un K Ghar Gaye







Wo Soye Huey Thay









Ek Din Wo Humare Ghar Aaye






Hum Soye Huey Thay




Moral. . .
Jesa Karoge Wesa Bharoge . . . ;->
Agr Mobile companies bijli banati to kya hota ?

Pehle 2 ghante k bad bijli free,

5 frnds n family members ko 600 unit free,

weekends pr bijli totaly free,

rat 12 bje se subah 6 bje tk bijli 5 rupe ghnta,

bijli TM HI TO HO,

unit bijli or bill pr NO SMJHOTA,

bijli the smart choice,

isse sasti srf mombti
Plz Pass This SMS
2 All Ur Frnd . . .






Sahi Se Parhi Is Msg ko





A Person Whose
Contact # Is
0321 - _______

Urgently Need
3 Bottles Of



















PEPSI
Wid
A Large Pizza . . . . ;->
Bolaa dukaan-daar,ke kyaa chahiye tumhain

Jo bhii kaho ge merii dukaan per wo paoge

Maine kahaa ke kutte ke khaane kaa cake hai

Bolaa yahiin pe khaaoge yaa leke jaaoge...
Wonderful Combinations in this World...

Heart & beats.

Night & Moon.

Music & Songs.

Roses & Love.


My costly SMS
& ur fokat ki smile...;->