mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???
"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV K Sath Dost K Ghar Dawat Pay Gya. Dost Ne Itni Bri Family Dekh K Ghusay Mn Kaha: Haya ty Nhi Ayi? Sardar: Nai yar, Ohda Paper C.