Exams are like GIRL FRIENDS

Exams are like GIRL FRIENDS


Exams are like GIRL FRIENDS

1 Too Many Questions.
2 Difficult to Understand.
3 More Explanation is Needed.
4 Result is always FAIL!
  

May, 25 2010     143 chars (1 sms)     2972 views       Funny

more Funny SMS Messages



,.+""-., ,.-""+,
#( -_-) (-_- )#
("<>") ("<>")
""-., ,.-""

Remember
























Bachy 2 hi Achay..;-)
'':., ,*, ,/;
".;;.,(''v'' ),,//;;
".;;( );;"
#.=:=:=*=*=:=:=.
A BEAUTIFUL
BIRD
send to wish U HAPPY Bird Flu.
Azadi Moqay Per
KHAN Sahab Ne pesh Kia Naya Song

Daga Wara Bara Pushta Chusta Pakstan
Daga Barisha Gila Gila Munda Pkistan
Dil Dil Munda Pkstan
Jan Jan Londa-e-Pakistan ... ;->
What is 10 inch long, hard and 5inch broad...


guess........


think what it could be?????


try to think........


the answer is ....


Absolutly nothing..............
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!
New Punishment for mobile uSers.
Misscall K Liye Jail,
Message k Liye Phansi,
Call k Liye Umer Qaid,
tum Fikar Na Karo B''coz Kanjoosi k liye 1 Lakh inaam Hai !!
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
malika sherawat goes to skin specialist
and asks: "main nahatay waqt kia lagaaon?"









































































doc:"bathroom ki kundi"
Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?





















simple...usse doodh se nehlado...uska "ABHISHEK" ho jayega!!!
Gold Rate Keeps On Increasing Day By Day .. I''m So Much Woried About U ..

Be Careful Sumone may Kidnap u B''coz ur My Most Precious Friend With a 24 carat GOLDEN HEART :)
Allah Aap ko sub kuch de car ghar daulat izzat shohrat property khushian sukoon aur aur aur aur bas kar laalchi kuch reh gaya hai kia? itna lalach bhi acha nahin hota