Exams are like GIRL FRIENDS

Exams are like GIRL FRIENDS


Exams are like GIRL FRIENDS

1 Too Many Questions.
2 Difficult to Understand.
3 More Explanation is Needed.
4 Result is always FAIL!
  

May, 25 2010     143 chars (1 sms)     2991 views       Funny

more Funny SMS Messages

- interview -

Question: To bataiye PANI ke bina insan kese marega?

Answer- Sir, PANI Nahi hoga to insaan tairega kaise? Tairega nai to doob jayega!! den dead...
One Technical question:


Where do u find MANGOES..?


NO,it is nt on mango tree


Fruit shop?


NO wrong


ANS


where ever WOMAN goes


Peeche-Peeche MAN goes!
dil hai k manta naheen,
dil hai k manta naheen,




na manein hum nein uss sey kab mashwara mangha hai
AaiNdA,







Se,









''sms''












SenD,









KarNE ki koshish karna,
Disco Dance Karte Howe Larke Aur Larki Ko
2 Kute Dekh Rahe The.

Ye Kya Kr Ha " 1 Kute Ne Dosre Se Pocha

Dosra kuta Bola Ye Tou Mai Nahe Janta Ho
Mai Ye Janta Ho k Jub Mai Is Tarah Karta Ho
Tou Mera Malik Mujhe

peit k kere Marne k Duwai Pilata Hai...... /
Plz go to creat message
Then open T9 ON DICTANARY OPTION
Then type this number & see the magic
277451366514612382623
Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)
Diff B/W Ignorance & Patience?

Wen u see de mirror & u dont laugh at urself,
dat is ignorance & wen i luk at u & i also dont laugh, dats called patience
:-)
In A A/C Exam Every 1 Was Writing But Hassan Was Continuously Dancing!
Why?




Bcoz


Someone Told Him Dat There Is Marks 4 Every Steps.
Main ne kaha k pyar mein kuch
b kr sakta hn,
Us ny muskra k kaha hmara is dfa
bijli ka bil tum dna,
<(‘,’)
O MAIN TO AYNWI AYNWI
AYNWI AYNWI LUT GYA.
A Girl asks boy: What do ya like in me ??

Boy: Those 2 big white balls having 2 little dots in it

Girl : What ?

Boy: yaar your Beautiful Eyes


Chinese scientists ne tehkikat k baad
yeh inkeshaf kya hai ,
k surmaee chupkali ko agar ubal ker dhoop main sukha ker ,
papar jesa karunchi hone k baad khaya jae to us se ...
















ulti ajaegi.. =P ;->