Exams are like GIRL FRIENDS

Exams are like GIRL FRIENDS


Exams are like GIRL FRIENDS

1 Too Many Questions.
2 Difficult to Understand.
3 More Explanation is Needed.
4 Result is always FAIL!
  

May, 25 2010     143 chars (1 sms)     2970 views       Funny

more Funny SMS Messages



Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
\ = = = ShOrTeSt FaIrY Ta|e = = = /

Once A Boy Asked Her Girl Frend :
" Will U Marry Me . . . "


The Girl Said : " NO . . "



Then . . .





They Live . . .




Happy Ever After . . . ;->
The Worst Thing About
Censorship Is






























[ Deleted By
Censorship Bureau ] ;->
LIGHTS


CAMERA




ACTION





CUT CUT CUT




TAKE 2





LIGHTS





CAMERA






ACTION





AIK BAAT BATAO



PEHLEY APNA MOU DHOKAR AA PHR TAKE 3 LEY
Teacher: Batao Wo Kon C Chiz Hai
Jo Tm Roz Dekh To Sakte
Ho Pr Torr Ni Sakte???




Student: Miss Aapka Mooun.......!! ;)
The SMS Of The Year 2009:

Woh Mujhse Meri Girlfriend Ka Pata Puchta Hai.

.
.
.
.
.

Kitna Pagal Hai, Apnay He Ghar Ka Pata Poochta Hai. :-)
Oye Uthho!!!

Yeh Koi Soney Ka Waqt hai?

Haan?

Jab dekho Sota rehti ho


Sari Umar so So ke bitani hai kiya ?

Ab Mujhe reply mat karna...


I am Sleeping.......:)
Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..
My nights are going sleepless,
my days are going useless.
So I asked GOD,
“is this love?”
GOD replied,
“no dear, result is near”
Girl hostel mai phone
aaya
Nadra,Hay Khy?
Warden ne pocha:aagay
khy lagati hay?(Surname)


Jaeab aaya:
Ab to pata nahi pehlay
SARSO KA TAiL lagati thi.->?
L . I . F . E

Is LiKe

BoX oF cHoClAtEzZz ...

BiTe InTo EaCh OnE ...

UnTiLl ,

yOu FiNd A nUt YoU |IkE ... [:
Doobte hue aadmi ne
Pull par chalte hue aadmi ko
Aawaz lagayi "bachao bachao"
Pull par chalte aadmi ne neeche
Rassi fenki aur kaha aaoo...
Nadi mein dobta hua aadmi
Rassi nahi pakad pa raha tha
Rah rah kar chillaa raha tha
Mein marna nahi chahta
Zindagi badi mehengi hai
Kal hi to meri ek MNC mein naukri lagi hai..
Itna sunte hi pul par chalte
Aadmi ne apni rassi kheench li
Aur bhagte bhagte wo MNC gaya
Usne wahan ke HR ko bataya ki
Abhi abhi ek aadmi doobkar mar gaya hai
Aur is tarah aapki company mein
Ek jagah khali kar gaya hai...
Mein berozgaar hoon muje le lo...
HR boli dost tumne der kar di,
ab se kuch der Pehle humne us aadmi ko lagaya hai Jo usse dhakka de kar
tumse pehle yahan aaya hai !!!