Exams are like GIRL FRIENDS

Exams are like GIRL FRIENDS


Exams are like GIRL FRIENDS

1 Too Many Questions.
2 Difficult to Understand.
3 More Explanation is Needed.
4 Result is always FAIL!
  

May, 25 2010     143 chars (1 sms)     2981 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.
Every walk of life will contain

ups and downs,

flowers and thorns...

So my sincere advice to you is

.

.

.

"Chapalaan pai rakhna"
Woh PYAR hi kya, jisme JUDAAI na ho.......
Woh ISQH hi kya,jisme LADAAI na ho......
Woh DIL hi kya, jisme DARD na ho........
Aur woh MOBILE hi kya, jisme mera SMS na ho.....!!
Memon At Petrol Pump

Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do

Salesman: Bhai Itna Sara Petrol Dalva
K Kahan Jana Hai?

Memon: Jana Kahan Hai

Hm to Aise Hi Paise Urate Hen..
Sardarji is filling up a job application...........................
He promptly fills in the lines on Name, Age, Addr,& etc.
Then came the column Salary Expected.....................
After much thought he writes: Yes.............................

Teacher: Agar apna character sudharna hai to sab auraton ko MAA kaha karo.
Student: Madam is se mera character to theek rahega, par mere baap ka Character begar jayega.
Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
''1 billi chohe ko pakr rhi thi choha bhag bhag kr jb thak gia to bare style se khary ho kr bola!

.

.

.

.

.

."Billo rani kaho to abi jan day don".''
2 Jahil Admi
1st:Aaj Mairi Salgira Hai Dil Chahta Hai Naha Loon.

2nd: Pichly Saal B To Tum Nahae They.

1st: Han,Bus Ussi Din Sy Saaf Rahny Ki Adat Parh Gai Hai.;)
zindagi main tum buhat gay jaoo gay
*
*
*
*
*
*
*
*
jahan bhi jaoo gay
*
*
*
*
*
*
*
*
loog yehi kahain gain
*
*
*
*
*
*
*
*
chal be chal
AGAY NIKAL !!!!!!!!

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!