A Boy Was Following A Girl,

A Boy Was Following A Girl,
A Boy Was Following A Girl,

Girl:Don''t FolLOW Me,Becoz

My Mother Iz Coming Behind U,

Boy:Don''t U Worry,

My Father Iz FolLOWING Her"
  

May, 17 2010     146 chars (1 sms)     3111 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once An Ant Decided To Jump

From A Helicopter

But She Did Not Die

Can U Guess Why ???













Coz The Helicopter Was On The Ground!
Maine tujhe dekha


Dekhta raha,
.

.

.

Dekhta hi gaya…

?

?


?


?

Phir mujhe chashma lag gaya... :>
Yad-e-khuda dillo mein jagata hai WAPDA

Khalq-e-khuda ko shab-o-roz jgata hai WAPDA

Band kar ke bijli sulgti doophar mai

Dozakh ka aks youn dikhata hai WAPDA
1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
ALIENS HAVE CONTACTED THE EARTH...
JUST WATCH THE NEWS AND SEE IT....
..
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AND
ONE MORE THING ADVANCE MEIN HAPPY APRIL FOOL..!
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
50 - 50 kos dur jab koi bachha

oon oon karke rota hai to ma kehti he

k beta aise mat ro,varna

.

.

.

.

.

.

.

bada hoke HIMESH RESHAMMIYA ban jaega.
Dirtiest Message Of All Tym .....

Sardar g In a Plane
Feels Vomiting & ask 4 a
Vomit Bag, Air Hostess
Gives Him The Bag After
Few Minutes When She
Comes Back Evry1 Was
Vomiting Except Sardar g
She Was Surprisd & Askd
"Sardar g In Sab ko Kia Hua?"
Sardar g: "Me Ulti Kiti Ena Lokan
Nu Buri Lagi Te Me Wapis Pee Gya ... "
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....''
Aaj kal Molvi b 2 Qism k ho gaye hain.

1 Banda Bus me 1 Molvi ko deikh kr darty darty pochta hy,

"Molvi sab,
ap Darood waalay Molvi ho,
ya Barood waalay.";-)
Sardar ko DRIP Lagi
Thi
Jb DRIP Khtm Hony
Lagi Tou Us Ny Apne
Bhai Sy Kaha
"Jao Sister Ko Bula
Lao"
Wo 3 Din Baad
Punjab Se Apni BEHEN
Ko Le Aaya ... ;->
so Sweet is ur SMILE???


so Sweet is ur STYLE???


so Sweet is ur VOICE???


so Sweet is ur EYE?????


see .......how Sweetly I LIE