A Boy Was Following A Girl,

A Boy Was Following A Girl,
A Boy Was Following A Girl,

Girl:Don''t FolLOW Me,Becoz

My Mother Iz Coming Behind U,

Boy:Don''t U Worry,

My Father Iz FolLOWING Her"
  

May, 17 2010     146 chars (1 sms)     3125 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kantey bahrey raston par ap ka kon sath de gaaa
Ami\Abo
Sister\Brother
Wife\Husband

Sirf o sirf ap ki Chappal
A silent Massege By
Feeqa Mochi...
Taj mahal dekh kar,

Bola Shahjahan ka pota!

Taj mahal dekh kar,

Bola Shahjahan ka pota!





Apna bhi Bank Balance Hota,

Agar dada AAshiq na hota.
Aik Pathan Dosry Se Asi Kiya Cheez Hai

Jo Hamary Pas Hoti Tou Hum Bi Dosri

Qomo Ki Tarha Izaat Walay Hotay Dosra




"Demag" Yar..... :->
Saawariya...???
after watching all dark blue sets in saawariya, some people have decided 2 change sanjay leela bhansali''s name... guess..
what it wud be???
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.

...
ANS- sanjay Neela bhansali . . . ;->
altaf hussain ki maa ki shadi


Teacher: Woh koun sa event tha jo na hota to aj "KARACHI" khush hall hota... ?

Student:
Altaf Hussain ki maa ki shadi... ;->
Arz Kiya Hai,,


Ghoonghat main tujhe dekha to deewana hogaya,

Sangeet ka Taraana Hogaya,

Shamma ka parwaana hogaya,

Masti ka Mastaana Hogaya,

Jaise hi Ghoonghat Uthaya,


Is Dunya se Begana Hogaya....!!!!

Wah,wah,wah,wah,
Dad – aaj tak tune koi aisa kaam kiya hai jis se
mera sar uncha huaa ho ?
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Son – ek baar aapke sar ke niche takiya lagaya tha
bhul gaye..:P:P
Hello!My Name Is Dr.Love.
I M Specalist Of Lovelogy.

I Complete My Lovelogy Course From University Of Heart.If Any Person Want 2 Meet Me,So Plz Welcome My Address Is HEART EMPIR,

Room 143,Opposite Ishq School,Mohabbat Colony, Behind Dil Nagar.

(,") DR.DIL (",)
Wife : Beggar Who Came Yesterday Is Very Bad . . . !

Husband : Why ?

Wife : I Gave Him Food Yesterday & today He Gifted Me A Book "How To Cook"


Wife:
Jaanu kash aap SMS hotay,
Main aap ko save karti,

Husband:
Jaan-e-man, kaash tum ring tone hoti,
Main her haftay tumhe change karta ;-)
I am sorry yaar, aaj tak maine tujhe avoid kiya,kai bar tujhse bat nahi ki,tujhse hath nahi milaya, Sorry yaar mujhe pata nahi tha ki “AIDS” chhune se nahi failta.
Wats dhE diffrence between a mosquito n a fly
.
.
.
.
.
.
Fly can Fly...
but
Mosquito cant mosquito...