A Boy Was Following A Girl,

A Boy Was Following A Girl,
A Boy Was Following A Girl,

Girl:Don''t FolLOW Me,Becoz

My Mother Iz Coming Behind U,

Boy:Don''t U Worry,

My Father Iz FolLOWING Her"
  

May, 17 2010     146 chars (1 sms)     3119 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wy do the number of traffic accidents with stupid blond girls increase at April 1st?



When the traffic light is red they think it is a joke ;->



Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya
Dil chahta hai

chori karon
jhoot bolon
sharab peon
rishwat khaon
qatal karon,

aur

jail jaon.


Shayad is tarah kabhi, main bhi president pakistan ban jaon.!



Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
• An old rich man marries a young gal. Interviewer asks the girl: Apne inmein shaadi ke liye kya dekha?
Girl: Ek to inki income aur doosre inke din kum.
Why Does A Man Wid Broken Heart Doesnt Need ''''GENERAL KNOWLEDGE'''' ?






B''coz





Jab Dil Hii Toot Gaya Tou ''''G . K'''' Kia Karenge . . . ;->
I Proud Being Ur Friend
Bcoz
U’re
L+A+N+T+I




L = Luvly

A = Attractive

N = Noble

T = Tangible

I = Intelligent

In Short You Are 100 %
LANTI Friend ;->
03343004071

1 shaks ko ye NO khuwab me nazar aya usne 100 ka easy load karwa dia,1 ghantay me us k dil ki murad puri ho gai.
2sre ne isko jhot samjha 3 din uske pet me dard raha 3sre ne is number main 10 rupe ka load bheja 2sre din usko 50 rupe zameen Se mle Mera farz tha apko btana aage ap ki marzi.
Source of Vitamin
"Cricket balls are a rich source of Vitamin A, B, C, D & E.

I chew them regularly to stay fit"

-Shahid Afridi
Ven Tears Cums Out Of Ur Eyes
Reason Is U r Sad

Ven U Smile
Reason Is U r Happy

But Ven Start Laughing While Crying




No Need 2 Tell D Reason




Sab Pagal He Kahenge ;->
Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college
Girl : Mujhe Kyu Dekh Rahe Ho
Tumhari Koi Behan Nahi He Kya

Boy : Hai Isi Liye To Dekh Raha Hu

Girl : Kyu

Boy : Meri Behan Ko BHABHI Chahiye ;->