Paktel K CEO Ne

Paktel K CEO Ne
Paktel K CEO Ne Mujhse Kaha Agar Tum Meri Larki Ko Pata Lo To Apna Naam Badal Dunga

phir Kya Hua?








Paktel Is Now
''ZONG'' ;->
  

May, 17 2010     149 chars (1 sms)     3159 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl: Main tumhare liye sab kuch chor doongi

Boy: Maa baap ?

Girl: yes

Boy: Khana Pina?

Girl: Yes

Boy: Apni Dostien

Girl : Yes

Boy : Star Plus

Girl : Mu Shambhal kar bat kar
Agar Larkian BHi Masjid me namaz ParHne ati
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

To sub LaRke 5 waqt namazi Hote . .=P;-)

(Bolo Hote na)
Khaaksaar k
dil-e-mohtareeq-o-dimagh-e-muntasher main ye khadsha-o-andesha
mohtashi-o-moqaid hai, k kaheen biradar-e-muhtaram-o-izzat-e-maa-aab banda-e-ranjeeda-o-sanjeeda se khafa-o-naraz to nahi,
k arsa-e-daraz se biradar-e-faatir-ul-aqal ne band-e-haqir-o-faqir ko koi sms nahi kia hai . . . ;->
My eyes detected
My heart reacted
Thousand were rejected &
Only you were selected.
.
.
.
.
.
.
Because I needed a monkey
for an advertisement.
Batain wo konsi Vegetable hay
Jis me Taala Or Chabi dono ata hain.?
It's A Challenge

Answer :

Lock Key
Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools...;->
Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!

Lagaan Remix 2020
Climax Scene:

1 ball 24 runs needed.

Bowler bowls

Aamir hits

Ball splits into 4 pieces.

All pieces go for 6''s

Aamir Wins...

MIND IT ;->
Husband1: Why Do U Take Ur
Wife Only In Night Clubs?

Husband2: Buddy,

By The Time She Gets Ready Thr''s No Other Place Open!

Teacher: Batao Wo Kon C Chiz Hai
Jo Tm Roz Dekh To Sakte
Ho Pr Torr Ni Sakte???




Student: Miss Aapka Mooun.......!! ;)
1 Larka Apni GF k Liye Chooriyan le K Jata HAi .

Gf: Khud hi pehna doo
Boy: mujhe Nahi Pata Tha k Itna acha responce Mile Ga Warna May Kapray Bhi Le k ata.