Paktel K CEO Ne

Paktel K CEO Ne
Paktel K CEO Ne Mujhse Kaha Agar Tum Meri Larki Ko Pata Lo To Apna Naam Badal Dunga

phir Kya Hua?








Paktel Is Now
''ZONG'' ;->
  

May, 17 2010     149 chars (1 sms)     3170 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pakistan Aur Afghanistan Me Kia Farq Hai ????


..


..

..

..

..

..

Sochoo.


..

..

..

Me Batata Hoo

Afghanistan Ka Sadr KARZAI hai Aur Pakistan Ki poori Qaum KARZAI hai
1 kharb


1 arab


1 karor


1 lakh


1 hazar


1 so


1 dafa


I LOVE YOU


Meri jaan


Mery chand

Mery sohny

Mery pyary

PAKISTAN
kia smjhe nadaan?
Teacher: What''s your cast?


Student: Pehlay hum Lahori thay

phir Bhatti huay,

phir Rajput hogaye,

ab hain darzi,

aagey mummy ki marzi. .
Friends balloons ki tarah hote hain,

ek dafa hath se chhoot jain to wapas nahi ate



Is lia main sochta hon,



k


tumhari hawa nikal k apne pas he rakh lon!
1 larki valentines day per dukandar say: "aisa card hei jismei likha ho k mei tumse aur sirf tumse pyar kerti hun"
dukandar: haan hai..
girl: 2darjan pank kardo...

Teacher ne 1bachhe ki mom ko likha-
Bache ko nehla k bheja kre..


Mom ne note pdne k baad likha-
Bachhe ko pdhaya kre, sungha na kre...
Smething 4 A True Friend:
A Good FRIEND Will Cum N Bail U Out If U R In JAIL!!!
A True Friend

Cant.??
B''coz
He Is Sittin NXT To U Sayin:
Dude.. Fasss Gaye Yaar
Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
(",)
XCÜS€ M€ !!!
_/|_

Kisi ko fikar hy meri..?

Ehsas hy mera..?

Bus me he SmS kroon..?

Mujhy SmS kaun kry ga..
Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!
Jo Eid wale din roza rakhe wo Shaitan hy.


Aur


Jo Rozay wale din Eid manaye?





Aray Sahi Pehchana




Wo Pathan hy ... =P ;)
''Plz don"t read this


Nahi to
ho jayega

Kya?

Arre wahi
jis se hum darte hai
?
?
?
wahi jo is umar me aksar ho jata hai
?
?
?
dekha ho gaya na
?
?
TIME WASTE!!''