Paktel K CEO Ne

Paktel K CEO Ne
Paktel K CEO Ne Mujhse Kaha Agar Tum Meri Larki Ko Pata Lo To Apna Naam Badal Dunga

phir Kya Hua?








Paktel Is Now
''ZONG'' ;->
  

May, 17 2010     149 chars (1 sms)     3166 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Ishq Karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo"



Agr Phir Bhi Samaj Na Aaye To
Film ''Ghajini'' or ''Tere naam'' dekh lo.

1 Aadmi Doosre Aadmi Se :

"Bhai Ye Khushi Kia Hoti Hy ???"


Doosra Aadmi:


"Pata Nahi Bhai Meri Tou Jawani Main Hi shaadi Ho Gayi Thi ..."
A man inserted an advertisement in the classified:
"Wife Wanted".
The next day he received a 100 letters.
They all said the same thing:
"You Can Have Mine." ;->
''Aslam ek raat macher dani say bahir so raha tha. Maa nay poocha k Aslam beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko bewakoof bana raha hoon. Woh samjein gay k mein macher dani k ander hoon, hahaha....''


1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->
PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
A boy 2 pathan:
mai agar chahon to tamam pathano
ko janat se nikal kar jahanum main la sakta hoon.

Pathan:kaise?
Boy:main jahanum mai naswar
ka dukan kholon ga
The Cube of 2 is 8

the cube is 4 is 64

what is cube of 13?


Nahi Malom?

Main Batao ???

Its SUROOR

How it comes?

very simple

Tera + Tera = Surrur
1 bhoot dusre bhoot se-Yar bade arsay ki baat hai ADAMI marne k bad BHOOT ban jata hai, lekin yeh AURAT marne k bad b CHUREL ki CHUREL hi rahti hai


Jab Se Sardi ki Hui Hai Pehli Baarish,

Jism main Muslasal ho gai Hai Kharish,

Kuch Machcharon, Khatmaloon ki Bhi Hai Wajah,

Begum ne Bistra Alag Karney Ki, kee Hai Guzarish. :-)
Aaj Ki Dua:


Aye Allah!







Koi Ghalti Se Mere Number Per Balance Send Kar Day.

Sab Kaho Aameen. :-)
To be a "Good professional", always start to study late for "Exams". Because it teaches how to manage "Time" and tackle "Emergencies"!!