Paktel K CEO Ne

Paktel K CEO Ne
Paktel K CEO Ne Mujhse Kaha Agar Tum Meri Larki Ko Pata Lo To Apna Naam Badal Dunga

phir Kya Hua?








Paktel Is Now
''ZONG'' ;->
  

May, 17 2010     149 chars (1 sms)     3156 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Din Geo K Saat Aur Aik Raat Shehnaz K Saat Pappu...




"Kia Ye Khula Tazad Nahi Hai" ;->
shaitan ko kar rahey hein khush,




Dono bhai mush and bush
... T R U T H ...

'''' GiRlS hAvE aN uNfAiR
aDvAntAgE oVeR mAn ...

If ThEy CaN''t GeT wHaT
tHeY wAnT
bY bEiNg SmArT,
tHeY cAn GeT iT bY
bEiNg dUmB ... ''''
''GSG PUKAAR.
HUKMARANO
Ye Dolat B Lay Lo
Ye Chen Aur Amn B Lay Lo ye Ezat Aur Rozgar B Lay Lo
ye Sahat Aur Talem B Lalo
Tax+tax
Lay Lo
ye Shuhrat B Lay Lo
bhalay CHEEN Lo Pora PAKISTAN ek chief justice k ilawa koi kuch nahen kahega
MAGAR
lauta do
wo bijli wo oil(Rs40) wo ata,wo chawal, wo roti, wo cheeni, wo pani.
Phir na khna
Cheif Justici
wo ek h, hum b ek, ek h, agar hum sory ho gy ek, to wo sub kuch jo loat lia h hum lota lengy.

Geo Sms Group
ZeeShan 03133070586
www.geogroup.uiwap.com''
Janab Yaqoob Rasheed Ne Farmaya K Dhu al-Qi''dah K Maheney May Jo Shaks Kisi KO 100 Rupee Ka Card send Kary Ga Qayamat K Din Ussy WARID ki Sim Free Miley Gi!!!!
''Udhar aap majboor baithe hain...





..Idhar hum majboor baithe hai..





.Baat ho to kaise ho.



Jab idhr udhr do kanjUs baiThe hai..''
Girl: Is dress ki kia keemat hay..
Shopkeeper: 5 kiss
Girl: Or us dress ki kia keemat hay
Shopkeeper: 10 kiss
Girl: ok dono dressess pack kardo is ka bill dadi dengi

Tum


bin


hum

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Alhamdulillah" bohot mazay mein hain;-)
Employee:Boss Aap Shaadi-Shuda

Logo Ko Hi Naukri Kyon Dete Ho?


Boss:Kyonki Unhe Pehle Se

Hi Gaaliya Khane Ki Aadat Hoti Hai.

Sum1 Kills AMIR''S GF

& He Loses His Memory.

Thn He Tries To Findout D Killer.

Suspense:AMIR Himself Is D Killer.

Now Enjoy Watchng GHAJINI :-P


Pagal khaney Main Bht
Sarey Pagal Naach Rahy
Thay. In me Sy 1 Pagal
Khamosh Betha Tha
Dr. Tm Khamosh Q
Bethe Ho?
Pagal Ny Kaha-Bewaquf
Me "Dulhan" Hon ;->
*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.