What Foolish Concepts

What Foolish Concepts
What Foolish Concepts

Society Has ?

If A Watch Goes Bad,

They Say BAND HAI.

And

If A Girl Goes Bad,

They Say CHALU HAI !!.
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3073 views       Funny

more Funny SMS Messages

Height of youthfulness....

KKusum of Serial Kkusum looks yunger than her daughter in law..

manna padega, that woman depicts 50 yrs atleast..

but still looks wrinkle free
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..

Jo apna hia woh
praya lagta hai

tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin

Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
1 sardar ki Maa ki tabiyat kharab thi.

jab hospital le gaye to doctor ne bola k
TEST hongy,
Sardar bola
In ki umar ziyada ha,
TEST nahi,
1 DAY ya 20/20 Karwa lo
Sardar Goes to Doctor n Say: Badan pe kahin pe bhi ungli lagata hon tu dard hota ha , Doctor Exrays jis entire body and finds that the sardar''s finger is fractured :)
Andhe K Haath Me "Torch"

Behre k Haath Me "Radio"

Goonge K Haath Main "Mike"

Aur Aap K Haath Main Mobile

Wah Kia Zamana Aa Gaya Hai .....
Girl comes late to the class.
prof: y r u late ?
girl: A boy was following me sir.
Prof:then y u r late ?
girl: that boy was walking slowly sir.
Whats the common thing between "kabhi alvida na kehna"
"jhoom brabar jhoom" and
"kuch kuch hota hai"???
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess..!
.
.
.
.
.
.


.
.
Socho
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
...
.

THEY ARE ALL MOVIES.....!!! ;->

3 Idiots Would Have Been a More Bigger Hit.

If Kareena Kapoor Would''ve Also Once Said,

.
.
.
.
.

"Jahanpanaah Tussi Great Ho,
Tohfa Qabool Karo" :-)
Mr:Saleem had 3 sons:Named

1-Rehmat-e-Saleem

2-Barkat-e-Saleem

3-Mehboob-e-Saleem

When his 4th son was born, his wife decided to name is

Bas-kar-Saleem!:-)
jab na mana, dil dewana, kalam uthey k janey janan,





khat meinein terey abu naam likha tujh hud haaram likha
Aaj Apne Dil Ke Derwaze Humare Liye Khøl Do,

Jo Kuch Hai Dil Me Bus Bol Do,

Ager Humara SmS Acha Nahi Hai Tou,

Isi Waqt Apna Mobile Tod Do . . . . . ;->
Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..