What Foolish Concepts

What Foolish Concepts
What Foolish Concepts

Society Has ?

If A Watch Goes Bad,

They Say BAND HAI.

And

If A Girl Goes Bad,

They Say CHALU HAI !!.
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3091 views       Funny

more Funny SMS Messages

SaNtA BaNtA Se: JuB MaI ApP Ki TaSvEr DeKhTa HoN ToU BhOaT HaIrAn HoTa Hoo

BaNtA:KhUsH Ho Kr K MaI Ye KiS TaRaH TaYaR KaRtA HoO"

SaNtA:NaHe BaLkE ApP ApNa KiMtI WaQt KyOn ZaYa KaRtE
HaI . . . :-P;->
Teacher Punishing The
Student Coz He
Forgot His Home
Work
Teacher Asked : Who Is
Ur Father ??

Student Put Out Mirror
From His Pocket &
Give It To Teacher

Teacher- Oh I Forgot .. ;->
Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
indian President to Musharraf:hamare pas Ashwaria hai
Bipasha hai Shushmita hai. Tumhare paas kiya hai?

Musharraf: Hamare paas jagah hai sub ko le aoo..
God made a daylight n is called Sun, God made a entertatemaint n is called Fun, God made a nightlight n is called Moon, God made a U and is called Cartoon.
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->
Upcoming Professions of our Cricket Heroes!

Salman butt: Waiter in PC
Imran farhat: Work in juice corner
Younus khan: Naswar frosh
Shoaib malik: Malik paan shop
Omer akmal & kamran akmal: Akmal''s Electric store
Shahid afridi: Boom boom toy shop
Abdur razaq: Churan wala
Umer gul: Plumber
Saeed ajmal: Naan tandoor
Kya Aankhen hain kya
zulf hai khy chehra tum
ne paya hai,

Aisa lagta hai jasy
Peepal k per se bhoot
utar k aya hai,

.

.
Bura laga?
.
.
To vapis char jao.;->
Sardar aur us ka dost tange mai beth kar ja rahe the
ke achanak gory ne gobar kar dia.

Yeh dekh kar sardar apne dost se kene laga
dekho dunia kitni tezi se tarki kar rahi hai
yahan bi kima nikalne ki mashin laga di.
Cutest Love Story:


A Boy and Girl of Nursery class Kissing Each Other.
Suddenly Teacher Came.

Whats Happening?


Miss Isne Meri Vaseline Laga Li Thi.

Wapish Le Laha Tha. :-)
Girl:Me tumse shadi nahi ker sakti
isliye ye lo apne love letters
or mere mujhe wapis karo!
Boy bari c basket samne rakhte howay,
Is me se jo jo tumharay hain nikal lo!
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''