What Foolish Concepts

What Foolish Concepts
What Foolish Concepts

Society Has ?

If A Watch Goes Bad,

They Say BAND HAI.

And

If A Girl Goes Bad,

They Say CHALU HAI !!.
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3077 views       Funny

more Funny SMS Messages



Mehnat Se Aap Sab Kuch
Hasil Ker Sakty Hyn ... !!!


Izzat ,

Shohrat ,

Daulat




Aur Haan ...




Aata
Cheeni Bhi ... =P ;->
Baap: beta, paper kaisa huwa?
Beta: bus pehla sawal choot gia!
Baap: acha! aur baqi?
Beta: teesra mujhe aata nhe tha!
chotha mai karna bhool gia!
paanchwa mujhe nazar nhe aya!
chatta paper ki pichle taraf tha,
maine dekha he nhe!
Baap ghusy mai bola: aur dosra?
Beta: bus srf wohi galat hua hai. . ;->
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
''TANHAIYAAN
*”~”~”~”~”*
*”~”~”~”*
-

-

-

-

-

-

-

Bewaqoof Jab ooper Tanhaiyaan hain to
Neeche konsa “MELA” laga hai jo dekhne aaye ho?


3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
dekh ker taj mahal, shah jahan k potey boley.
.
.
.
.
.
aaj hamarey b bank balance hotey,

agar dada chichorey na hotey.
While selling Parachute: Plane se kudo button dabao aur aap zameen par safely land!
Customer: Agar parachute na khula to?
Sardaar: Oh ji, paise waapas!
As per research

A man speaks 25,000 words daily
&
A woman speaks 30,000

Problem starts when husband comes home
from office after consuming his 25,000 words
&
wife starts her 30,000..
''SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ...''


Mujhe Jee bhar k rone do


Faraz


.
Saari larkion k numbers abbu ne delet krdie hai :->


Son: Mom! Papa Bohat Shareef Hain.

Mom: Woh Kese?

Son: Jab Bhi Kisi Larki Ko Dekhte Hain.




Foran 1 Aankh Band Kar Lete Hain. :-)
Urgent msg to all..

if anyone want to donate their eyes..

plz contact.


Umpire Steve Buckner “He want to continue tour to Australia“

“Netra daan maha daan“