What Foolish Concepts

What Foolish Concepts
What Foolish Concepts

Society Has ?

If A Watch Goes Bad,

They Say BAND HAI.

And

If A Girl Goes Bad,

They Say CHALU HAI !!.
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3083 views       Funny

more Funny SMS Messages

Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki.
Banta: That''s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha





Wrong Number
Newton ne apple niche girte dekha or gravity ki khoj ki
Koi ya puchey k 25 saal sa potty karta tha
to wo kya upar jati thi Saaley hamain bevakuf banatey hain
Its a nice feeling when you know that someone likes you,
someone thinks about you,
someone needs you,
but it feels much better when you know that someone never ever
forgets your birthday.
"HAPPY BIRTHDAY".
1st Friend: My wife converted me to religion.
2nd Friend: Really?
1st Friend: Yes. Until I married her I didnt believe in hell. . . ;->
eik aadmi : ''''abe tera mobile number kabse dial kar raha hun...
bar bar switched off bol raha hai''''


Dusra aadmi : Abee, woh mera ''HELLO TUNE'' hai . . . ;->
Once during the tea break between india and pakistan match....
Afridi wanted biscuits wid his tea...
Inspite of asking Sachin for the biscuits who was close by to the biscuits plate... He called Inzy who was standin far away....
why so...?







socho.....








socho socho.........









coz "HAQ SE MANGO PRIYA GOLD"... ;-
Tum Saari Dunya Se
HAT Ker Ho ...

Tumhari Guftugu
Tumhara Style
Tumhara Sab Kuch
HAT Kr Hy ...

Is Lye Tmhai''n Dekhte Hi
Dil Kehta Hy



















HATA BAY .... ;->
Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!
Being Single Is So
Lovely & So Lucky !!!
It Has Its Own Charm

Even If Somebody Asks
Why r U Single ?
Just Tell Them
"God Is
Writing d Best Love
Story Ever 4 Me "



Send Thi sSingle Msg
To All Ur Single Frndz
& Let Them Know Its
Great Time Buddy

~*~ Happy
Uncommitted Life ~*~ ;->
Aj agar apka sms ayega to hi ham ROTI khain gae!!!



Sachi



Warna.........




Ghusay main PANIR PARATHA AUR CHICKEN PALAO
k baad ICECREAM kha k PEPSI p k din guzaar len gae..

D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
''beta apne baap se papa kia aap ne kabhi kisi ladki se piyar kia he. papa ha kia he teri mami se. beta begarat ghar mein hi chaker chla rkha he''