What Foolish Concepts

What Foolish Concepts
What Foolish Concepts

Society Has ?

If A Watch Goes Bad,

They Say BAND HAI.

And

If A Girl Goes Bad,

They Say CHALU HAI !!.
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3082 views       Funny

more Funny SMS Messages


Kia Aap K Mobile Ko Qabz Ki Shikayat Hai

Jo SmS Nahi Nikal Rahy

2 Tablet Easy Load K Khila Do Qabz Toot Jaye ga

Aur SmS Aney shuroo Ho Jain Gay... ;->
Ek BALL pe 2 ChokkAy

Or

Ek Life me 2 MAuqAy nhi miLtAy . . .

JAwAni pe LAgA ShAbbAb

Or

Zor se LAgA PishAb ziAdA dAir nhi ruktA . . :p ;->
Ishq mein barbadi na krwa leina

Apne Aba ki kamaiz hawa mein na ura deina

Jo paisay ghr say sabzì lanay k liye miltay hain

Un ka easy load na krwa Lena... ;->
Teacher: If u have 12 choclates and u give 4 each to reena, meena and teena what will u have
Student: Three new girlfriends.... ;->


1 sardar airhostess se,
“Aapki shakal meri biwi si bohut milti hai!”

Hostess ne zordar thappar us k mun pe mara..
sardar forun bola:”Adat bhi bohut milti hai”
Once some hunters were after an elephant. The elephant didn''t know what to do. He met his friend ant on the road. He told ant his problem.
She said : "Don''t worry . just hide behind me !!! "
Teacher;
"I Wish you Would Pay A
Litte Attention...!"


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student;
"I''m paying As Little As I
Can,sir";->
Husband Wife Main Larai Ho Gayi

Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->
Hum gaey un k ghar kaha dil se dil mila lo,

Darvaza khola unki ami
nay,

Hum nay kaha aunti
bachon ko polio k kartray
pilva lo.>
Ek Dost Dosre Se: "Yaar Me Peshawar Gaya Udher Na Banda Na Bande Ki Zaat.."

Dosra Dost: "Phir Kya Tha ?"

Pehla Dost: "Bas Jidher Dekho Pathan He Pathan... ;->

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Dr had twinS, namd
Tin & Martin"


Again twins, namd
peter & Repeater



Again twins
MAx & climax


Again had twins, she got
fedup & namd

"Stop & Fullstop"