What Foolish Concepts

What Foolish Concepts
What Foolish Concepts

Society Has ?

If A Watch Goes Bad,

They Say BAND HAI.

And

If A Girl Goes Bad,

They Say CHALU HAI !!.
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3079 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
Banta-Kya Hua,Ye Mitti Kyun Khod Raha Hai?

Santa-Dadaji Ne Bola Mene Unka Nam Mitti Me Mila Diya,

Wohi Dhund Raha Hu
Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
Bas kar yaar, mera pura inbox full ho gaya hai tere sms se..........

Ye tareeqa hai mujhe SMS NA KARNE WALE LOGO K LIYE "GANDHIGIRI" se samjhane ka tarika.
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."


Tumhar msg ka intzar rehta hai

subajh sham dil beqrar rehta har

koi joke, koi shair, koi kahani bhejo

tum se rabta karne ko dil lagatar rehta hai

hoti hai khushi mil jaye jo msg tumhara

dair ho jaye, Ji sogawar rehta hai

teray her lafz se roshni photti hai

teray her khayal pe mujhe ikhtiar rehta hai

ab to mushkil hai is package se bachna

10 rupes loan "U" walon ka aksar udhar rehta hai . . . ;->
When one door closes, another door opens.
That's when you realize that
.
..
...
you bought a really bad 2nd hand car!
Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!
Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
..!!Height Of Common Sense..!!

Teacher:
Jab Bijli Chamkti Hai To
Hum Ko Roshni Pehley Or
Awaz Baad Mein Q Aati Hai?

Pathan:
Q K Hmari Ankhein Agey Hain
Or Kaan Peechey..=P:-D
Nothing is permanent in this world,not even our
troubles
So,keep on enjoying life

Don''t lose ur smile at any cost
.
.
.
Even if u r
.
.
.
.
Married!
1st Man : Yar Ye
"AAHO" Kon Log Bolty Hyn???

2nd Man : Bhai Ye Hi Jo
Paindo Log Hoty Hyn
Wo Bolty Hyn !!!

1st Man: Acha Aap
Parhy Likhy Hyn ???

2nd Man : AAHO ... ;->