What Foolish Concepts

What Foolish Concepts
What Foolish Concepts

Society Has ?

If A Watch Goes Bad,

They Say BAND HAI.

And

If A Girl Goes Bad,

They Say CHALU HAI !!.
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3093 views       Funny

more Funny SMS Messages

Munna Bhai: Teray Ko Maaloom Hai K

Cigarette Ek Tarah Say Slow Poison

Ka Kaam Karta Hai.


Patient : Toh Mujhe Konsa Marnay Ki Jaldi Hai.
Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna
Q- 1 bar 1ladke ki yaad-dasht(memory) chali jaati hai...
toh us ko ice-cream wale utha k le jate hain...
kyon???
.
.
.
.
.
...
.
.
.
...

.
.
.
.
...

.
Ans- kyon ke woh kehta hai.. "main cone hoon.. main cone hoon.." ;->

~ Truth ~

G o D
m A d E
m A n ...

M a N
m A d E
m O n E y ...

M o N e Y
m A d E
m A n
M a D ... ;->
Height of Stupidity


Q: Why do women wear skirts and men pants.?????


coz if guys startd xposin'' then no one wld''ve been alive!!
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
Your b''thday is a day set aside just to celebrate you,
A day to shower you with attention and appreciate your gudness and warmth,
In my own,I celebrate you the rest of the year,too
For you are a very rare person and special friend and I thank you for being the wonderful part of my world..Happy B''thday My 4ever Friend
Filmstar Meera ne Geo k interview me kaha hai k
"Ager Main Jhoot Bolon tu Mera Baap Mar Jaye"

Lahore main us Din 26 Log Heart-Attack se Mar gye :-


Full Form Of Boys...
B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->
Na
Waqt
Se

Na
Aarzo
Se

Na
Udasion
Se


Sirf
Aur
Sirf
Mohabbat
Se

Khuloos
se

Pyar
Se

Bare
Ehtram
Se

Poray
Dil
Se


"LANAT HAI AAP PER"........
Jo Kehte The Hmain Tm Manngo To Jan Bi Hazir Hai…



Aj 20 Ka Load Manga To Kehty Hain Sub Dukanain Bnd Hain… ;->
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)