7 Saal pehlay meri grl

7 Saal pehlay meri grl
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
  

May, 19 2010     172 chars (2 sms)     2930 views       Funny

more Funny SMS Messages

Miyan mithu choori
khaao gey?




Kya kaha nahin...




main bhi kitna bhola
hoon kawway ko miyan
mithu sam jh raha hoon.>
''Ladka bola :
kash in hasinao ke baap mar jate,
kash in hasinao ke baap mar jate,
bahana gham ka hota, hum inke ghar to aate.
Ladki boli:
Bewkoof, Yeh bolana bhi paap hoga,
Bewkoof, Yeh bolana bhi paap hoga,
kisi din tu bhi kisi hasina ka baap hoga.''
Main 1 sms hoon. Jise stupid log parte hain. Nalayak log doosron ko forward karte hain. Gadhe delete karte hain aur Pagal store karte hain. TUM kya karne vale ho?????
Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D


Judge:why did u shoot ur wife
instead of shootingher lover?

Sardar:Your honour,
it’s easier to shoot a woman once,
than shooting one man every week.
yeh tha bada bhari..


marie se nahi banta khari....




char payyo pe chalti hain lori[truck]






ab tu jake karle ghade ki savari....;->
''1 Qabristan mein 1 Bh00t k0 dekh kar sabhi bhaag rahy thy
lekin mein nahi bhaga
pata hy ky0n?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ky0n ky mein ny tumhein pehchaan liya tha..!''
MOTOROLA K Add Mai ADNAN SAMI K Liye Kya Message Hai..?



.


.


.


.


.


.


.


.



HELLO MOTO... ;->

KArAchi RoCk3rS
Molviyon ki Bus jarahi thi,
ek molvi ne kaha Rastey main kahin bhi larki dikhe to Astagfirullah kahna!
Kafi der baad 1 ne Astagfirullah Kaha
Baqi boley :
Kidhar hai ???
Kidhar hai ???
DONO EYES PE

DONO CHEEKS PE

DO BAR LIPS PE

EK BAR NECK PE

DO BAR NECK SE NEACHAY

SONE SE PEHLE

-:D

LOTION ZAROR LAGANA :p


HAHAHAHAHAHAHAHA
aj tenu maithon door hoyan 4 maheeney 8 ghantey 41 minute tey 25 second ho ghaye nein





"aye naa samjhee k mein dooriyan da time ghinya wey mein tey oh time ghinwan deha waan jehrda "Rub da bohta karam hundiyan shuru hoya seee"
Disco Dance Karte Howe Larke Aur Larki Ko
2 Kute Dekh Rahe The.

Ye Kya Kr Ha " 1 Kute Ne Dosre Se Pocha

Dosra kuta Bola Ye Tou Mai Nahe Janta Ho
Mai Ye Janta Ho k Jub Mai Is Tarah Karta Ho
Tou Mera Malik Mujhe

peit k kere Marne k Duwai Pilata Hai...... /