7 Saal pehlay meri grl

7 Saal pehlay meri grl
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
  

May, 19 2010     172 chars (2 sms)     2937 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Faqeer Ne Doosre Faqeer Se Poocha: Tum Ne Wo Bridge Wali Jaga Q Chorh Di Wahan Tou Khoob Kamai Hoti Thi
Pehla Faqeer: Mene Wo Jaga Apne Chote Bete Ko Birthday Pe Gift Ker Di . . . ;->
Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo :D :D
''1 Aadmi Apne Betay k liye Robot Laya jo Jhoot Bolnay per Thappar Maarta tha:

Beta: Papa Aaj mai School Nahi ja Raha meray Pait mai Dard hai
( Chattakh )

Baap: Dekha! Jhut bola, Jab Main Tumhary Jitna Tha To Kabhi Jhoot Nahi Bolta Tha.
( Chattakh )

Bivi: Jhoot to Bolay ga hi Aakhir Aapka hi Beta hai.
( Chattakh )''
''Tum Sa koi Pyara koi Masoom Nahi Hai.(\./)/.".) "^----;";_\,,/"( , , )/ \ / Kia Cheez ho Tum Khud Tumhain Maloom Nahi Hai''
Interviewer:WHAT IS A SKELETON ?
Sardar:" SIR,SKELETON IS A PERSON WHO STARTED DIETING BUT FORGOT TO STOP IT ........."
If some body say

u r intellegent
u r smart
u r handsome
u r cute










Than give him a slap,

And tel him / her


To day is 26th March

NOT FIRST APRIL.


Ek Khan Sahb Sey Koi Puchta Hey K "Time Kya Horaha Hey" ???

Khan: Baj Kr 10 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 15 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 20 mint

Thak Har K Banda Bolta Hey K Kya Baj Kr ???
Khan: Kaisey Bta0n Merey Ghari Mein Ghantey Ki S0en Hey Nhi Hey ;->;-)
Height of dedication

Papu 5 mint ma paper chor k chla gya
Teacher:kya hoa paper nhi aata?

Papu:wo bat nhi hai.
Mujhe aglay paper ki tyari karni hai... =P ;->

Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge Qawali...

Zong! 1st Sep Se Balance Check Karne Per Charge Laga Riaaa Hy

Jazz! Gaon Mei Ghanta Package Per Degree Bant Riaaa Hy

Ufone! Her Hafte Naya Ad Bana Riaaa Hy

Warid Glow! Feel Free Ka Nara Laga Riaaa Hy

Telenor Djuice! Tou Din Aur Rat Ko Ek Bana Rahaaa Hy

Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge
Qawali... =P ;->

Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
31 December ko is saal load shedding ka akhri din hoga..
"Raja Pervaiz Ashraf"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Baqi load shedding agle saal se hogi... ;->
''Promise me we are true friends
I am lamp you are light
I am Coke you are Sprite
I am Sawan you are badal
I am Normal you are Pagal
I am Water you are Tanki
I am Tarzan you are Monkey.....PoOoOoH!!