7 Saal pehlay meri grl

7 Saal pehlay meri grl
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
  

May, 19 2010     172 chars (2 sms)     2952 views       Funny

more Funny SMS Messages

Woh aayi muskuraee,

usne kaha,humne suna,

woh kehti gayi hum sunte rahe,

woh chal di,humse raha na gaya ,

bas keh hi diya...

"MADAM ATTENDENCE TO LAGA do."
Boy To His Girlfriend:Darling Maray Kaan Me Kuch Garam Sa,

Kuch Naram Sa,

Kuch Namkin Sa,

Kuch Mitha Sa Kaho.

Girlfrind Sharmatey Huway Boli:Halwa Pur
1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..." ;->
Kar diya izhare-ishq hamne telephone par, laakh rupaye ki bat thi, do rupaye main ho gayee (wah wah)

NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->
Your b''thday is a day set aside just to celebrate you,
A day to shower you with attention and appreciate your gudness and warmth,
In my own,I celebrate you the rest of the year,too
For you are a very rare person and special friend and I thank you for being the wonderful part of my world..Happy B''thday My 4ever Friend


1 memon subha so ko utha to
dekha ke uski biwi mar gaye hay.

Wo foran kitchen me gaya or
apni beti ko galay laga kar rony laga or
bola,“1 banday ka nashta kam banana”
Elahi aj ye farman likh de,
Har khushi sms parhnay wale k naam likh de,
Agar uski khushi k lye kisi ki jan chahiye,
tu us maut pay "PERVAIZ MUSHARAF" ka naam likh de.
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=
Boy to Girl:
"Tum to 14v ka Chand ho."

Girl:
"Sach kya Main itni Khubsurat hun?"

Boy:
"Arey nahi !!
Main to Ye btana chah raha tha Tum itni Gol matol ho." :-)
Jab Tum Hum Se Khafa Ho Jao Ge . . .








Jab Tum Hum Se Rooth Jao Ge . . .









Jab Tum Humai''n Bhool Jao Ge . . .






Tabb






Aisa









Thappar Pare Ga Na K Sab Yaad Aa Jaye Ga . . . ;->