7 Saal pehlay meri grl

7 Saal pehlay meri grl
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
  

May, 19 2010     172 chars (2 sms)     2935 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hey U Know Which is the best day to propose a girl... April 1
U Know Why??
If she accept its your luck otherwise just tell April Foooooll
Machar ne jo katha to dil mein junoon tha,
Khujli itni huyi,
Dil bay sukun tha!
Pakda to chod diya ye soch kar..
Ki sale ke rago mein apna hi khun tha.
Why has the government. fixed voting age- 18 yrs & marriage age- 21 yrs?



Govt.. ko ye pata hai ki desh sambhalna aasaan hai, lekin biwi nahi...!!!
ThErE iS a DiFfErEnCe
Of OnE lEtTeR iN ThE
sPeLlInGs Of
NeW eLeCtEd AmErIcAn
PrEsIdEnT & WoRlD''s
MoSt WaNtEd TeRrOrIsT ...


>> OBAMA

>> OSAMA ...
I''ll Always Remember The Day I Married You,
Without You My Love,

My Beauty,

I Don''t Know What I''d Do,

Your Loving And Thoughtful Just To Mention Two,

I Adore Your Sweet Smile It Makes Me Want You.
Dost Mere Marne K baad
Mera Janaza Us Ki Gali Main Ghuma Dena

Agar Wo Dikh Jaye Tou

Ek Baar Mera Hila Dena













Kya.....????




















Gandi Soch Rakhne Wale Aadmi




Abay Mera Haath Bye... Bye K
Liye... ;->
A Black Guy Was
Given A Pair Of Wings
By God

He Asked God "Does
This Mean That I''m
Now An Angel ?"

God Laughs "No You
Silly Nigger You Are
A Bat" ;->
!-EXCUSE ME-!!!

What is your SMS Account No.???

I want to Check!!!

Some Error is There!!!

Kyon ki SMS Jaata To Barbar Hai!!!

Par Aata Nahi Hai!!!

UNDERSTAND!
Kaha Gayab Ho Gaye Ho Saray ...

Koi Sms Koi Bhi Nahi Karta

.... .... .... .... .... .... .... ....

Cyber Crime Ordinance Abe Lagoo Nae Howa :S
eik aadmi : ''''abe tera mobile number kabse dial kar raha hun...
bar bar switched off bol raha hai''''


Dusra aadmi : Abee, woh mera ''HELLO TUNE'' hai . . . ;->


The hmuan mnid deos
not raed evrey lteter
sarelpatay but a wrod
as a wlohe jsut keep
the frist and lsat
letetr at the rghit
pcale

Thhik aiagn !!! ;->


Sardar:Begum aaj chicken
bohut maze ki bani hai kia
koi khaas masala lagaya hai ?

Sardarni:Nahi bus zara murghi jal gai
thi wo main ne BURNOL laga di thi.