7 Saal pehlay meri grl

7 Saal pehlay meri grl
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
  

May, 19 2010     172 chars (2 sms)     2927 views       Funny

more Funny SMS Messages

T R U T H

Women never have
anything to wear.."
Don''t question the
racks of clothes in the
closet
You''ll b answered
everytime,
"You just don''t
understand" ;->
''hame to sms ne loota call mein kaha dum tha mere sms wha ponche jin kanjooso ke pass bal nhe tha''
"Dhaan k kashtkaroon k naam Aham paigham"

Jinn hazrat nein Dhaan kee paneeree kasht kar lee hai aur wo kheiton mein lagana chahtey hein wo in cheezoon ka khayal rakhein.

DAP 7600
kadayee 1000
Lagwayee 1200
aur Bijli 2000
Aik Memon ne apna ghar construct kia,
construction k baad uper wale part pe color kia,
r neeche wale part pe likh dia

"same as abovE"... ;->
Aik Doctor Apne Dost Se)

"Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:"Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai . :D ;->
Apni Pasand Ka Fruit Chose Karin.

Apple:
Lemon:
Orange:
Grape:
Mango:
Strawbery:
Watermelon:
Pineaple:
Banana:
Chery:







Or Dukan Sy Khared Kr Khaen:-
Agar Allah Hamare Awam Ko Aqal Dede To Keya Hoga..?

Qazi Husen Kele Beche Ga.

Molana F.Rahman Bas Men Conductari Kare Ga.
Ch.Brothar''s Bhenson K Bare Me Dudh Jama Kare Ge..
Zardari Amrikion Ke Kutte Nehlae Ga..
Sh Rashid Hira Mandi Men Dalali Kare Ga..
Nawaz Sharef Arbion K Ount Charrae Ga..
Musharaf..

P.C Karachi K Gate Pe Pagri Bandh K Khara Hoga Mere Or Tumhare Leye Gate Kholne..
Or Altaf Hussen Bason Mei Manjan Beche Ga.. ;->
A Mouse Wz Going Wid Itz
Kids
A Cat Jumped Infront Ov Them

Mouse Shouted:

BHOW BHOW

Cat Ran Away


Mouse: That''s De Advantage Ov
Learning Foreign Language ;)
IT''S A GIRLS WORLD...!!!


If Girl laughs loudly she''s Cheerful
If Boy laughs loudly he''s Mannerless

If Girl talks sweetly she''s Charming
If Boy talks sweetly he''s a Flirt

If Girl is shoping she''s Trendy
If Boy is shoping he''s Wasting Money

If Girl is silent she''s Feeling Sad
If Boy is silent he''s Being Rude

If Girls walk in group it''s a Group
If Boy walks in a group it''s a Gang

If Girl can''t come for a date she''s Busy
If Boy can''t he''s Lying.;-)


Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He
Dewangi Se Kum Na Thi Kuch Apni Justuju
Hum Bewafa Jahan Ma Wafa Dhondte Rahe
Mehromiyo K Dor Ma Kin Hasrato K Sath
Hm cholon ki BIRYANI me BOTI Dhondte Rhe ;->
jaise hi khunchuus ne pakya, pappu aur bittu ko kaata....
teeno ne milke khunchuus ko ek ke baad ek kaan ke neeche diye...pairon se....thakur ke chappal pehne the unhone...

ab khunchuus ko bahut sharam aayi aur lajja ke maare dispensary se bahar bhag gaya...chaman bhi uske peeche peeche bhaaga...

lekin ab machchar ro rahe the kyu ki unke kaan ab tak saaf nahi hue...
udhar KAAN film festival bhi deri se shuru hui.......-;>