7 Saal pehlay meri grl

7 Saal pehlay meri grl
7 Saal pehlay meri grl
frnd kay saray bhai kam
peh jatay thay,


aj salay ghar mein
bethay ha,


Aur date marna
Impossible Ho gya ha.




JEENAY DO MUSHARAF
  

May, 19 2010     172 chars (2 sms)     2934 views       Funny

more Funny SMS Messages

LXS 2154

LZM 5421

LWA 5421

LEA 8745

Aray itna Gor se kiya pahr rahe ho ?
Kal Subha 10 baje se pehle iin cars
par kapra mar dena Ok ??
Dentist Ki Beti-

Tumne Dady Se ShadiKi Bat Ki?

Boy-Mera Hosla Nhi Hua

Khamosi Se Or 1Daat Niklwa K Aya
nigahe mila k dekho kabhi

kissi ko aapna bana k dhekho

gale milna chahte hai sab

kabhi LUX se naha k de kho.
Nargis taxi driver se: Daata darbaar chalo gay?

Driver: jee haan

Nargis: kya lo gay?

Driver: paisay
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
Wishing u 12 months of happiness,
52 weeks of fun,
365 days of laughter,
8760 hrs of Gud luck,
525600 min of joy,
31536000 secs of success in 2005 & always
What makes a man think about a candlelight dinner?








A power failure!!
Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.

Malkin: Kyun?

Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab

"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate.
After engagement : Superman
After Marriage :
Gentleman
After 10 years : Watchman
After 20 years : Doberman
Dil Ki Baaten Btana Acha Lgta Hai

Larki Ko Le K Date Pe Jana Acha Lgta Hai

Shadi Se Pehlay Dil Me Bjtay Hain MP3 Songs

Baad Me Sirf Qomi Tarana Acha Lgta Hai
New Remix Song Of
"ALI AZMAT"
.


.


.


.


.


.


.


Junon Or Ishq Se Barhti Hai Abadi. . . . . . . .;-.
"DIL MANGAY MORE"
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..




Maine gate khola,
Chowkidaar bola..











.
All iz well..