1 Pathan pani P raha tha .

1 Pathan pani P raha tha .
1 Pathan pani P raha tha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ab kya Pathan pani bhi nahi p sakta ???Iss main bhi joke chahiay tum logo ko ???
  

May, 22 2010     158 chars (1 sms)     2709 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com

What''s The Main Reason For Divorce?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Marriage !
MEN''s TOP 7 LIES:

1. It wont happen again

2. I m single

3. She is jus a frnd

4. Im Sorry

5. I like u

6. I dont wanna loose U

7. Im telin d truth;-)
If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!
But I''m only a cartoonist!
Pagal Hyn Wo Log
Jo
Pyar Main
Larkion Ko Miss Kerte Hain




Aray Miss Kerna Hai
Tou
Macharo’n Ko Karo






Jo Khud Aa K Un Ko Kiss Kerte Hyn ;->
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
In Art Gallery Couple §ees Picture Tf A Girl çovered ßy Leaves

Husband keeps Watching

Wife: Ab çhalo Gay ¥a Huwa çhalny ka Intezar karte Rho ge?
Try this magic
go to
WRITE MSG
select
DICTIONARY T9
Ab Screen ko aik hath se chupalo aur yeh key press karo
4164771968
aur magic dekho
When apple is green it is ready 2 pluck n when a girl is 18 she is ready to get a...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SHINAKHATI CARD
Hamaisha ghalat hi sochna..
Plz Open this msg. After 6 days, on Tuesday






I know u can''t wait,




So,






CONGRATZ !!



U R D FIRST FOOL OF 2008,
APRILFOOL
in advnce... :-)
Chahti hoon apko piyaar doon,

dosti pe apni zindagi war doon,

par jab apka SMS nhi milta hy to,

Dil karta hai apka SIR phar doon.
Shair araz kia hai
pewasta e shajar se umeed e bahar rakh
:-):-)

bchay 2 hi ache ,biviyan beshak 4 rakh