Tongue Twister

Tongue Twister
Tongue Twister

The Sixth Sick Sheikh''s Sixth Sheep''s Sick !

( This Is World''s Most Difficult Tongue Twister Acording To Guniess Book Of World Record )

Say it!
  

May, 14 2010     171 chars (2 sms)     3676 views       Funny

more Funny SMS Messages

Raat Ko Neend Nahi Aati
Din Ko Chain Nahi Aata
Maine Dil Se Pocha
Ke Kia Yahi Pyar Hai
Dil Ne Kaha Nahi

LOAD SHADING Ki Waja Se Sab Ka Yahi Haal Hay
DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.

Aur Bola:

.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.

Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?

PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
RONAY se chehre pr pimple prte hn
(.:'_':.)
TENSION se wrinkle prte hn
(='_'=)
Islye sada muskurao
muskurany se chehre pr DIMPLE prte
h. .*
(>'_'
Ek Molvi: Film actor se masjid ka chanda mangne gaya

Actor: aap log tu kehte hain k hamara pasia haram ha?

Molvi: g in isi liye in paison se hum "Latreen" banainge
Mosam ne li angrai
Or hm ne Chori Razai,

mungphali se hui laraai
icecream ghar me I,

coffee se mu mor lia
cold drink se naata jor lia,

SEASON''S
GREETINGS 4u.
aaj ki taaza khabar aaj ki taaza khabar,
sciensdanon nay parhnay wala bandar dhoond lia hain,

kia aap ko yaqeen nahin aata

waqai nahin aata

common sense hay yaar

unhon nay tum ko kisi ka sms parhtay dekh lia hain.
JUB TUM HUMSE KHAFA HO JAO GE,



JUB TUM HUM SE ROOTH JAO GE,



JUB TUM HAMEY BHOOL JAO GE,



TAB!!






MUH PR AISA THAPAR PRHEGA NA K DUNIYA BHOOL JAOGA.!
Napolean says " The Word " Impossible" is not in my dictionary "
Santa singh " Tay Vekh kay leni se na dictionary.
Aik Pathan Ne Aik Pad Mara Phir Dosra,
3,4,5,6.
Kisi Ne Kha Khan Sahab Yeh Kya?
Pathan: Aaj Hum Ne Package Karaya Howa Hai.
Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)