Tongue Twister

Tongue Twister
Tongue Twister

The Sixth Sick Sheikh''s Sixth Sheep''s Sick !

( This Is World''s Most Difficult Tongue Twister Acording To Guniess Book Of World Record )

Say it!
  

May, 14 2010     171 chars (2 sms)     3663 views       Funny

more Funny SMS Messages

(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)
Shakespear said, "This World Is A Stage & We All Are Actors".

In Punjabi It Is Translated As,

"Ae Dunya Ik Drama Ae, Tae Tusi Sarray Marasi O".
A Small Advice.
































Dont Press The Mobile Like This.
It Wil Damage Ur Keypad!
One day de Fat Ram Singh visits Dietitian..

Doctor Said: Run 8 Km for 300 days...


Ater 300 days Ram Singh ne phone kiya....


sir mein slim ho gayi..lekin

Doctor: lekin..?


.
.
.
.
.

2400 km away from home...!
Once there were 3 guys praying..n all of a sudden da light goes off..
guy 1: "lo jee bijli tur gaye "
guy 2: "oay bewaqoof namaz parhdaya nahi bolday"
guy 3: "Shuker way main nae boalya"
Santa: Yaar mujhey kuch nahi aata tha main paper khali chor aya hon.
Banta: Main bhi!
Santa: Shit yaar, teacher samjhe gi hum ne cheating ki hay.
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?


HazrAAt Eik ZArori ELAAn SuniyE . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.












HAzrAAt DemAgh kA ELaAj kArwAiyE ELAAN sunA jAtA hAi
PArhA nhi jAtA.. ;->
Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->


Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->
Bus chali
jhatka laga
ek sardar ek larki par gira
larki boli:
badtameez,kya kar rahe ho...
Sardar bola: SINDH University se B.COM kar raha hoon.