sabaq phir parh0 sadaqat

sabaq phir parh0 sadaqat


Teacher:
sabaq phir parh0 Sadaqat ka Amanat ka Shujaat ka

pathan:
lo kar lo bat!
Apna yad hota nhi or sadaqat amanat aur shujaat ka bhi parhen.
  

May, 05 2010     154 chars (1 sms)     3082 views       Funny

more Funny SMS Messages

2009 K BAAD 2010 AYEGA,

Snday k baad Mnday Ayega,

Puray mahinay lìght nhi bill phr b Ayega,

Hum to Apse sirf itna hi kahenge,

K

"AESA KAROGE TO KON AAYEGA"
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."

Sigret Peo Gold Leaf K¡,
Ta K Khansi Na Ho..

Wah Wah Wah

Sigret Peo Gold Leaf K¡,
TA K Khansi Na Ho..


Bachi Phasao Wakeel Ki,
TA K Phansi Na Ho;-)
A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y











mujhe pata tha pura parhey bina
tujhe Sukoon thori aaey ga le mar

"Z"

Afridi Ne Ball Ka Thread (Dhaga) Daant Se Kyon Kaata?

Guess?

?
?
?
?

Afridi Ne Ye Prove Kar Diya K.

Pakistan Main MOCHI(Cobbler) Ka Kaam Sirf Pathan Kar Sakta Hai. :-)
shakalaka baby

shakalaka baby

kapade dhoye dhoby....

shakalaka baby

shakalaka baby

hum sab khaye gobi......;->
Now-A-Days Our "Shoulder Angels" Are Also Disturbed.
Y?
Coz
I Heard Them Talking With One Another
K

"Gunnah Naye Time Par Likhain

Ya Puraney Time Par"


GOLDEN WORDS

Jo shaks eid k baad apne dosto
ko treat deta ha,

us ko chand jesi Dhulhan milti hai...

-William Mufta
Full Form Of SMS



S = Sala
M= Muft Da
S = Syapa. . .



Je na Karo Te Kanjus Je Karo Te Vela. . . ;->
BaThRooM SoNgS:

LooSe MoTioN: RuK RuK RuK ArAy BaBa RuK!


QaBz: EK bAr Aja Aja Aja Aja Aaa Jaa!


GaS TrOubLe: HaWa HaWa E HaWa KhUsHbU LuTa De.. :-
Patient (Wakeel):Janab Ab Main Kya
Kha Sakta Hoon?

Doctor:Meri Fees K

Ilawa Sab Kuch Kha Saktay Hain....>
msge neechay hai....


















aur neechay....











aur neechay.....














aur neechay.........

























mujhe nahi pata tha k tum aik msge k liyee itna gir sakhtee hoo .......
hahahahahahahahahhahahaha