Love you from the bottom of her heart

Love you from the bottom of her heart
Be careful
when
a gal tells u that
she loves u
from the bottom of her heart
For this may mean
that there is
still enough space
for another boy
on top!
  

Sep, 19 2011     159 chars (1 sms)     3516 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Aslam ek raat macher dani say bahir so raha tha. Maa nay poocha k Aslam beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko bewakoof bana raha hoon. Woh samjein gay k mein macher dani k ander hoon, hahaha....''


Lrka lrki se:jan mjy tmhari ankhon me
sari dunya ka nzara nzr ata ha

Larky ka dost bola:
zra dkh k btao mri bhens kahan ha:-D
Haal-E-Dil Sub Ko Matt Batana,

Agar Koi Puchey Toh Bas Muskurana,

Agar Muskurane Ka Koi Sabab Puchey Toh,

Luqmani Manjan Ka Kamal Hai Ye Batana ... ;->

Agar Koi Puchey Toh Bas Muskurana,

Agar Muskurane Ka Koi Sabab Puchey Toh,

Luqmani Manjan Ka Kamal Hai Ye Batana ... ;->
the office boy enters boss''s office
i think its ur phone sir

boss- how do u know??

well a voice said
is that you, u old fool.
''God made man and then rested. God made women and then no one rested''
so Sweet is ur SMILE???


so Sweet is ur STYLE???


so Sweet is ur VOICE???


so Sweet is ur EYE?????


see .......how Sweetly I LIE
In a school function

A K.G boy started closing his ears with
both hands,
when girl was about to start her speech
Others asked him Why r you closing your ears?

He replied: Dude, She is my Girlfriend n She is
gonna start her speech with
.
.
.
.
.
.
My Dear Brothers n Sisters :-)
Whenever u fall...Trust me...i''ll alwayz b dere 2 catch u




..... .\o/
o __ ()
[] __ <<
||


O>
<[]
|| ..>-->-O

Oooooooooopzzzz!!!

1 bar aur plzzzzz

I wasnt ready...
Man: Sir, my wife is missing.
Postmaster:bhai ye post office hai,
police station me complain dijiyee.
Man:Kia karon, khushi k mare
kuch samajh nahin aa raha
mere marne ke baad mera janaza unki gali se nikla
mere marne k baad mera janaza unki gali se nikla
wo khidki pei aai aur boli
SALA YEI BHI TAPAK GAYA


A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

:-( Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”

Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)