How To Grow Up A Baby 2 Make It Absolutely Charming

How To Grow Up A Baby 2 Make It Absolutely Charming
How To Grow Up A Baby 2 Make It Absolutely Charming
Smart
Gud Looking
Cute
Funny
Truth Full
& Xtremely Intelligent Kid . . . ????





















Feel Free
2 Ask
My Parents . . . ;->
  

May, 20 2010     221 chars (2 sms)     2997 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wats d height of hope??
It is: sittin in d exam hall,
holdin d question paper in hand
n tellin ur self
“dude,dnt worry.
Exams wil get postponed!”
''Punjabi version of baby baby yes mama!

Kaki kaki
Haan beybay!

Phak di cheeni
Na beybay!

Jhoot bakdi
Na beybay!

Lawan jutti
Na beybay!

Khol bootha
Ha Ha Ha!''
''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi Ter''
Once Pathan Goes To An Eye Doctor To Check His Eye Sight

Doctor Askd him:
"What Was Your Old Number ?"

Then

He Said:

0300-******* ... ;->
what has teachnolgy done????

ek time tha jab msg kabutar pahuchate the

or ek time aaj hai ki hum msg kabutaro ko pahuchate hai

hhhuuuuurrrrrrrrrr
''Molvi taqreer krty howy

Ap men jo LONDEBAZ OR RANIBAZ hy wo alag alag hojayen

ek admi kabhi wahn bethta to kabhi wahn molve gusy sy bola tu kia hy?

Wo bolo men chutu hon kahan bethon?

Molvi yahan aao mery sath betho...
Some Beautiful Lines Just 4 U.


~~~~~~

..............

----------
__________

""""""""""
======

Nice na...??


Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
Larkiyan shalwar k neechy
kiya penanti hain?


SOCHO




AUR SOCHO



GUESS?




Phir SOCHO..




Inta Ajeeb to mat
SOCHO,





Pagal na bano




"chappal pehnti hain"
Difference Between Pati & Gadha.

ANS:Pati Gadha Ban Sakta Hai,

But Gadha Itna B Gadha Nahi K Pati Bane!!
In akhon se sapne churaya na karo

Hamari DOSTi ko azmaya na karo

Tumhare aik sms k badle 100 calls kar doon

Par shart ye hy k tum fone uthaya na karo.
Aap



aChey



Sachey


pYarey


ImaNdaR


SamAJhdar



AqalmAnD



ShareeF



Logoon sey
dur rehain!!

Warna woh
bhi "biggar" jaen gey