Hi, Doing nothing?

Hi, Doing nothing?
Hi,
Doing nothing?
Then make a place,
4 Me in ur heart!!
I may come there any time!
Urs faithfully,
Heart Attack
  

May, 25 2010     118 chars (1 sms)     3253 views       Funny

more Funny SMS Messages

A : u r Active
B : u r Best
C : u r Cute
D : u r my Dearest
E : u r Excelant
F : u r alwayz First
G : u r Great
Sorry cant lie till Z…
Call Me Now , I Heard Some Major Gossip About You.






















































































Shocked? Farward 2 your friends And see How Many Don''tRead The message Fully And Make Fools Good Day !!!
Dad – aaj tak tune koi aisa kaam kiya hai jis se
mera sar uncha huaa ho ?
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Son – ek baar aapke sar ke niche takiya lagaya tha
bhul gaye..:P:P

Kid- Teacher, Can I Go
To Bathroom ?

Teacher- Yes, But
Only After Reciting The
Alphabates !

Kid- Ok !
"A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,
M,N,O,
Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z !"

Teacher- Where Is "P" ?

Kid- Its Running
Down My Leg !!
Plz Let Me Go To The
Bathroom ... ;->
Husband: Allah ne tumhain 2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal sakti???


Wife: Allah ne tumhain 32 dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
'Larki dosri Larki se:
Yaar yeh Handsome larkay kaisay hotay hain?
.
.
.
.
2nd Larki:
Pata nahi behan Main tu khud kabhi "Karachi" nhi Gayi..


After Putting us in fire of love, you are sweetly sleeping.

nahi samj ai ????

ya lo

aggan la ka sanu ishaq dian te app mithi neind sona wa.
IMPORTANCE OF PERCENTAGE

BOY-tumhare 12th me kitney percentage the?
GIRL-97%

BOY-Baap re
Itney me to kisi gareeb k 2 bacche pass ho jate
What a Wondrful Drama..
Writen by Dr Farooq Sattar
Cast:
Hero:Altaf bhai
Heroen:Altaf
Vilan:Altaf
Drama Name
"Istifa,topi ya chalaki"
Altaf, Altaf.. Bajao tali.
Sardar & Pathan:

Olympic ke Race Dekh Rahy Thy

Pathan: Yah Kya Ho Raha Hai

Sardar: 1st Aany Waly Ko Price Mily Ga

Pathan: Kocha Magar Yah Sab Log Ku Bhag Raha Hai...!
Ladki Wale: Hame Aisa Ladka Chahiye

Jo Kuch Khata-Pita Na Ho

Aur Kuch Ghalat Kaam Na Karta Ho



Pandit: Aisa Ladka Toh ICU K Emergency Ward Mei Mileyga.. ;->
''suno,




Mehsoos karo,




Badal ki garaj




Bijli ki chamak



Barish ki ik ik boond





Tum se



Cheekh cheekh




kar keh rahi hai














"NAH Lo"
Eid abi dor hai.''