Aamir Khan Ki Film "Ghajini"

Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Dekh K Adnan Sami Ne Faisla Kia Ha
K Wo B Ek Film Banaye Gay Aur
Us Film Ka Naam Hoga





"WAZNI"...=P;->
  

May, 13 2010     148 chars (1 sms)     3184 views       Funny

more Funny SMS Messages

Very Strange . . .

Sindh , Punjab Aur Balochistan
Ka
Cheif Minister

Hota Hy















Jab K N.W.F.P
Ka

"Hoti" Hy . . . [,"]
Aik Orat Kisi Molvi Nu Time de k na aai,molvi intizar krda rya,intzar krn to baad Masjid wich gia tay speaker nu on kr k kainda."Hazraat.! Changi nai keti"
Larka: larki ko tang kar
raha tha


Larki:ap k ghar main
MAA,BEHAN nahi ha?


Larka:Hain, bus ap ki
kami hay


Larki:Ap ko meri kami
mehsus horai ha?


Ye baat agar mairay 5
BHAION Ko pata chali to
apkay ghar waloN ko
apki KAMI mehsus hogi....-;>
Sheikh ki BV rorahi thi
kisi ne pucha k q rorahi ho
us ne kaha k mujse DETOL gir gia tha
or sheikh sb ne meri ungli kaat k usi DETOL
min dbo de takay DETOL zaya na ho.
1admi bola jb mere bchy hun gy to 1ko karachi
aur 1ko lahore chor aonga.

dosra bola wo q ?

pehla admi bola kal TV pr bta rhy thy k
bchon k drmyan wqfa zrori hy.
Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don''t see any other way 2 marry ur daughter!
''Larka:Mere sath chalogi GIRL:Kehan?Larka:Jahan tm kaho wahan.
GIRL: 0K Police station chalte hen
Larka: Lo batao ab banda apni Baji se mazaq b nhi kr sakta''
Hoshayar
rehna
aaj
raat
ko..
..
..
..
..
..
..
..
..
12
bajy
..
..
..
..
..
..
k
baad
..
..
..
..
..
..
..
..
..
1
..
..
..
..
..
..
..
..
bajy ga!!!!!
Hum apko dekhne ki chahat rakhte hain,
Aapki har baat dil me chupaye rekhte hain,
Najane kub AAP T.V per aa jayen,
Isi liye din raat Cartoon Network lagae rekhtay hain..


best shair written on a rickshaw !

"Hino Ka Baap,
Nissan Ka Nana..


Yeh Rickshaw Chala Raha Hai Pathan Deewana..." :-D
Shaadi ke pehle - Dilwale Dulhaniya LeJayenge.

Shaadi ke baad - Baaki sab Sukhi HoJayenge..
Pathan interview dene gaya..
manager ne us se sawal poocha
what do you do..?


To pathan ne manager ko bola
happy birth day to you... ;->