Aamir Khan Ki Film "Ghajini"

Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Dekh K Adnan Sami Ne Faisla Kia Ha
K Wo B Ek Film Banaye Gay Aur
Us Film Ka Naam Hoga





"WAZNI"...=P;->
  

May, 13 2010     148 chars (1 sms)     3198 views       Funny

more Funny SMS Messages

7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi
Phone ki ring baji.
Husband: Phone mere liye ho to kehna mein ghar pe nahin hoon.
Wife phone pe: Wo ghar pe hain.
Husband: Maine mana kiya that...
Wife: Phone mere liye tha!
Girl: Is dress ki kia keemat hay..
Shopkeeper: 5 kiss
Girl: Or us dress ki kia keemat hay
Shopkeeper: 10 kiss
Girl: ok dono dressess pack kardo is ka bill dadi dengi



Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"
"Aap Ki Kahani
Humari Zubani"

Aap k pas dimag hy
Chlta nhi wø älag baat hy

Aap smart hyn
Køi mänta nhi alag bat hy

Aap ameer hyn
Kanjus hyn wo alag bat hy

Aap sharif hyn
Lgty nhi wø älag bat hy

Aap k pas cell fone hy
Call nhi krty alag bat hy

kafi izat hy aap ki
Koi krta nhi ye alag baät hy.


Main B Mulk Ka Naam Roshan
Krna Chata Tha "Pappu"


Magar Load Shaiding Ki
Waja Se Kr Na Saka...=P;->
''1 guy suddenly got up in a plane
and said ''Hijack''
Everybody put their hands up.
Then suddenly Another guy
from other side got up and said
''Hijohn''''
husband to wife ek kiss do.
Wife: nahin
husband: jewelery la dunga
wife:no
husband: car dunga

tabhi bacha uth ker bola merele lo cycle le aana


Hockey Aur Cricket Main Kiya Faraq Hai?

.
.

Sochoo...

.

Nahi Pata?

.

Hockey Main Pakistan Ek Ghanta Zaleel Hota Hai.
Aur Cricket Main Poora Din.
Ab Aaya Samajh Main?
Peter : What a pair of strange socks you are wearing, one is green andone is blue with red spots!Kirk : Yes it''s really strange. I''ve got another pair of the same at home.
Mina: U tell a man something, it goes in one ear & comes out of the
other.
Santa: U tell a woman something, it goes in both ears & comes out of
the mouth.
Man 2 pathan: Khan ji kal mainy apko phone kia par aap ny uthaya nahi?

Pathan:
Kyun uthata..,
Ye jo meiny 30 Rupye dekar GAANAA Lgwaya hai wo tera BAAP sunega.