Employer:

Employer:


Employer: ?In this job we need someone who is responsible.?

Applicant: ?I?m the one you want.
On my last job, every time anything went wrong,
they said I was responsible.?
  

May, 25 2010     182 chars (2 sms)     3083 views       Funny

more Funny SMS Messages

Niche aapke liye ''DUSMANI'' ka gift hai

||
||
||
||


danda hai, sir pe maro na tab akal thikane ayegi, dusmani me bhi gift chaiye.!
I f

A t

F i r s t

Y o u

D o n '' t

S u c c e e d ,

F a i l u r e

M a y

B e

Y o u r

S t y l e ... =P
Tusi door gae intzar kita.
tusi kol ae pyar kita.
tusi rus gae razi kita.
tusi yad ae miss kita.
ik gal daso.
sub kuj me kita .
tusi ka kita.
patni maike ja kar pati ko roz phon q karti hai.
.
.
.
.
.
.
taki pati ko yad rahe ki musibat abhi tali nahi hai


Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->
Sardar g: My computer is going crazy..

Shopkeeper: Why, Whats wrong..?

Sardar g: I dont have a keyboard but it still gives a keyboard error. . . . . ;->
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?

Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
Load shading k liye, raho tayaar,.

“HAPPY WINTER SEASON YAAR..!
Heigth of fashion



a 6 month old baby asks his mother for.....






low waist diper
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BEWAQOOF kahin kA
.
.
.
.
.
.
.
April Fool ko msg DhoomdhtA hAy.

AwAM ki PurzOr FArmAiSh pAr...

.

.

.



.
.

.
.

.

Aik bAr Phir:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.



.



EiD MubArAk... =P ;->
Arz kia hy...


AKBAR LAYA 3
GHORE ...




AKBAR LAYA 3
GHORE ...


Wah.. Wah..
.
.
.
.
.
.

AAJA AAJA DIL NICHORE... ;->