YeH arZoO hAi mErI

YeH arZoO hAi mErI
YeH arZoO hAi mErI yEh iLTaJa hAi yARoO
.
.
.
.
.
.
.
Jidhar KESC Wale Dikhe Chappal Utha Ke MAroo :p
  

May, 13 2010     110 chars (1 sms)     2663 views       Funny

more Funny SMS Messages

AJ kal ladkiyo ke kapre

yaha se less waha se less,

kabhi sleevless to kabhi backless

or koi ladka ghur k dekhe to-

"Oh How Mannerless" !!
2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
Dentist Ki Beti B.F Se: Aj Kitna Acha Moqa Tha Tm Mere Dad Se Shadi Ki Baat Krskty Thy.
Larka: Bs Aj B Mera Hosla Nhi Hua. Khmoshi Se 1 Or Dant Nklwa Kr Agya...

Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.


Aik pathan bath room gaya.

Jab bahir aya to tokan walay nay 12 rupay mangay.


Pathan: Kyun lotay may pepsi thi kia...?


Banta ask santa: what will you
advise your children about marriage?

Santa declares: I’ll never marry in my life and
I’ll give same advice to my children also.
Aik Pathan Passport banwane gaya,

Officer ne kaha N I C dikhao,

Pathan ne apni Begum ka N I C de dia

Officer., Khan Sahab apna N I C do,

Pathan Ghussay se kal main apna N I C lekar aya tha aap k pass..

Aap ne kaha NADRA ka lekr aoo.
Question!Aysi Ki Tessi Kab Hoti Hai ???

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ans:Jab Lose Motion Lage Hon Aur Pajame Ki Giraah Na Khuley


Wife: What is so interesting in me?

Husband: I dont know the meaning of interesting!!!
HELLO sO rAHe HO kYa ?????
kYuNKI kIsI nE MuJhSe KaHa kI PaGaLo kO NeEnD NaHi aAtI. IsLiYe mAiNe SoCh kI AbHi PaTa KaR lU



KyUnKi AaP BaHuT aKkALMaND HaI Na !!!!!
Sincere apology: If u dont like any of my SMS & Don t like 2 read, Or if my msgs disturb u Then plz don t hesitate, Feel free to THROW UR MOBILE OUT !!
2 men were talking!

1st Said- I got married Bcoz I was tired of Eating out, Cleaning house, n doing laundry work.

2nd said- I took divorce 4 d same Reason ;->