Wife: What is so interesting in me?

Wife: What is so interesting in me?


Wife: What is so interesting in me?

Husband: I dont know the meaning of interesting!!!
  

May, 26 2010     95 chars (1 sms)     3039 views       Funny

more Funny SMS Messages

How to ask your Boss for a salary increase..?



Dear Bo$$
In thi$ life, we all need $ome thing$ mo$t de $perately. I think you $hould be under $tanding of the need$ of your worker$ who have given $ o much $upport including $weat and $ervice to your company .

I am $ure you will gue $$ what I mean and re$pond $oon . . . ;->
ek baaar ek aadmi dusre aadmiyo ko uchaaalta he.... toh uske dimaag me aise hi koi idea kaise aata he????


simple!!



aaadmi ko uchalega toh it will be men toss ....mentos-dimaag ki batti jala de
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->


A lady broke a signal & was presentd in front of judge
LADY: Ur honor plz let me go
i am a school teacher I am getting
late for my class

JUDGE: Ahaa so u r a teacher,
I have waited for this moment all my life,
now write down

"I WILL NEVER GO THROUGH A RED LIGHT"

5000 TIMES AND I WILL LET U GO ;->
Ek pathan rozana apne parosi ki bell

Baja kar bhaag jata tha

Ek din parosi ne pakar kar poocha, ye kya harkat hai?

Pathan: Ye hum miss bell marta hai.
''Humne bhi pyar kiya tha jindgi main, badi josh ke sath!
Humne bhi pyar kiya tha jindgi main, badi shor ke sath!
Aab hum pyar karenge badi soch ke sath !
Kyon ki usey kal shamko dekha kisi aur ke sath !


Ali : Mama main bara hoke Pilot banonga
Mamma : Beta mujhay kaise pata chalega ke ye mere betay ka jahaz hai?
Ali : Guzarte waqt apnay gher per Gola phaink dia karonga.
''Aik Ladki darya par nahane gayi uska kutta bhi 7 tha.

jiska name tha "KUCH KUCH"

nahate waqt kutta iske kaprey le kar bhag giya wo nangi uske piche bhagne lagi.

Raste me 1 Phatan mila wo us se boli Khan Sahb ap ne mera KUCH KUCH deka.

Phatan: Wai Qurban hum ne to tumhara sab kuch deka.''
Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!


Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!
Just close ur eyes and think of urself for 10 seconds......
Open ur eyes !
Now you will realize that u have wasted 10 sec in thinking of a
fool............
Wife : Sunye Rat Ko Mai Kawab Dekha K Ap Ne
Mujhe Naye Kapre Karidney k Lye 2 Hazar Rupee Diye Ha Ap YaqaNan kud Ko itna Bare Dil Wala Sabit
kare Ga Jitna Mai Ne Kawab Mai Dekha

Husband : Ha Bagum Tum Wo 2 Hazar Apne Pas Hi
Rakho jo Mai Ne tumhien Khawab Mai Diye the . . ;->