- interview -

- interview -
- interview -

Question: To bataiye PANI ke bina insan kese marega?

Answer- Sir, PANI Nahi hoga to insaan tairega kaise? Tairega nai to doob jayega!! den dead...
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     3142 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dr ne 1 pagal se poocha:
Tum chhat se Q latak rahe ho?

pagal:
Main aik bulb hoon

Doctor:
Tum jal Q nahi rahe?

Pagal:
bewakof ye pakistan hai light gai hui hai.
Wo SUBAH ka Sukoon

Wo PANI ki Thandak

Wo SAABUN ki Khushbu

Wo DHULAY hue chehre ki Khubsurati

Aap kya Jaano

Ye to sirf Muu Dhone wale he jante hain
Ye Watan Humara Hai...

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tum Ho Khamakhwah is Mai. :-
Ek Doctor Shikaar Se Wapis Aya,
Frnd Ne Pocha Kyun Bhai Koi Shikaar Kia?
Doctor: Nahi Yaar,
Is Se To Acha Clinic Per Beth Jata..



Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.


Impact of Movies:

Teacher :- Who is Mahatma Gandhi?

Student:- He is the one who helped
Munna Bhai to impress his girlfriend!
Heard you are celebrating a belated birthday this year....
Bet all those other fools sent cards on time
Pathan lawer when I was a boy my ambitions was to be a Pirate (dako).



Client congrats you have been successful.


Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)
Motivational Thought

In 1980, IDBI bank rejected loan for Mukesh Ambani(world''s richest man)

In 2008, Mukesh Ambani decided to buy IDBI bank

This shows that nothing is impossible

Now in 2009, Citi bank rejected loan for me

But in 2020, I''m planning to...

.

.

.

.

.
.
.
.
Apply 4 loan again. :-)
''How To Become a GENIUS?

*some text missing*

Find The Missing Text & Surely You Will Become a GENIUS. ;-''
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...