Fresh Flowers for you...

Fresh Flowers for you...
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..
  

May, 22 2010     188 chars (2 sms)     2939 views       Funny

more Funny SMS Messages

U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live…
''boti we tu dyl na dyde biwi no kidhe dil na dyde saari umer ronda re ga makeup da bill na dyde''
D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
Batao WIFE, BIWI Aur PATNI Main Kya Farak Hota Hai?

?

?

?

?

Socho Socho!

?

?

?

?

?

!

!

!

!


Koi Farak Nahi Hai. Teeno Aik Hi BALAA K Naam Hai!!!


Girl’s father: “main nahin
chahta k meri beti apni pori
zindagi ek ghaday k sath guzaray”

Boyfriend:”Bus, isi liye main
usay yahan se le janey aaya hon.”
Good friendship doesn''t mean you have to see and talk to each other everyday, its all about being there in times of one''s need. I''m here just a text away.
''Shayar hun main aawara math samajhna,
logon ko hasaane wala hun joker math samajhna,
pati hun apni biwi ka kisi aur ka math samajhna,
agar yeh dekh kar aap hasey to mujhey shabashi de dena,
nahi hasey to ek aam shayar hun ghalib math samajh lena''
Best error message of the century.....!!!!

An error shown by a computer:
No keyboard connected!!
Press F1 to continue... ;->


Aapko LAPTOP Gift Karna Chaha

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Par
Tum Is Tarah Button Daba Daba K Kharab Kar Doge..
Is Liye AB Cancel
Girl:Agr Tm Mjse Shadi Krna Chaty Ho To Tme Mere Mumy Papa Ko Khush Krna Hoga
Boy:Han Me Kroga.Mje Kia Krna Hoga
Me Apni Jan Tk De Skta Hun.Kaho.
Girl:Tumhe Hr Hafte Mumy Ko 5kg Ata Dena Hoga,Aur Papa Ki Gari Me 5litre Petrol Dalwana Hoga.
Boy:Acha BAJI Ami Aba Ko Salam Kehna
Soldier:Sir, we are surrounded!
Major:Excellent!
We can attack in any direction now!
2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->