Fresh Flowers for you...

Fresh Flowers for you...
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..
  

May, 22 2010     188 chars (2 sms)     2951 views       Funny

more Funny SMS Messages

Message Abhi Baqi Hai Mere Dost..
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
In a school function

A K.G boy started closing his ears with
both hands,
when girl was about to start her speech
Others asked him Why r you closing your ears?

He replied: Dude, She is my Girlfriend n She is
gonna start her speech with
.
.
.
.
.
.
My Dear Brothers n Sisters :-)
Let the GOD decorate each GOLDEN RAY OF THE SUN reaching u
with wishes of Success, Happiness and prosperity 4 U,
Wish you a super duper Happy Birthday.
I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
After Eating Fish Santa Dont Drink Water
Y
Coz
He Feared That Fish Will
Start Swimming In His Stomach
Mout k bad yaad araha hai koi,,,


cigratte meri kaber par jala rha hai koi,,,


ya Rab 2pal ki mohlat or de de,,,


akeley akeley
suttey lga rha hai koi....
KBC main shahrukh ne
mujh se pocha
world ka sub se bara ullu kon hai?
main ne 1 crore thukra diye,
magar aapka naam nahe bataya.
Boy 2 Girl: Suit bohat acha pehna hai
.
Girl: Thanks
.
.
Boy: Lipstick b achi hai
.
Girl: Thanks
.
.
Boy: Makeup b bohat acha hai
.
Girl: Thnx "BHAI JAN"
.
.
Boy: Phir b buri lag rahi ho :-P
shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,



mental hospital walon ko tu ab tak milla naheen
Agar Kabhi Pant Phat Jae To Kya Awaz Aati Hai?




Chhirrr
No!



Charrr...
No




Chirrzzz...
Nahi Bhai


Logo Ki Awaz Aati Hai,

"Shame Shame...;-))
pathan:doctor sahab apko taankay laganay attay hay?

doctor: haan attay hain kaha laganay hain?

pathan: ye lo chappal pay laga do.
NAME:
Basheeran Maasi

PASSI0N:
Jhaaro Pocha

SPECIALIST:
Gattar or Pipe line kholna

Date of Birth:
16/03/75

WEIGHT:164 Kgs
HEIGHT:3''5"

COLOR:Dark Chocolate blck

BIRTH PLACE:
BhAiNs C0L0ny

DREAM:
ShAdi kArooNgi to Sirf sMs phArnE wALE sE... =P

Oy huy..
MuskurAhAt tu dEkho MErE dosT keE... ;->