Fresh Flowers for you...

Fresh Flowers for you...
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..
  

May, 22 2010     188 chars (2 sms)     2954 views       Funny

more Funny SMS Messages

''SMS kerne pe jo marte hain,
Call kerne se jo darte hain,

BADLUCK to dekho..!!
aisy KANJOOS dost mere hi palle parte hain,''
Q: Wo Konsa Kutta Hai Jo Logon Ka Kho0n Chosta Hai Or paisy ki chamak Ka boht Deewana Hai?
uska Name ''Z'' Se Start Hota Hai












Zentaier,
SOuth Africa Me Paya jata Hai.

But I Like The Way You Think...
Dekha tujhe to rooh khush ho gayi,
Ek kami thi vo bhi puri ho gayi,
Pagal hain vo log jo kehte hain ki,
Chimpanzi ki aakhri nasal kahin kho gayi!

Dentist''s Advice on Secret of Good Health:

Alwys treat your toothbrush like a b0yfriend.
Dont let anybody else use it & get a new 1 every 3 months.! B-)
Barsat ki raat
.
1 bhigi larki
.
bhige kapre

bhigi zulfen
.
bhige hont
.
us se nazren mili
.
dekh kar is dharakte dil ne kaha...




kal ye 100%

bemaar hogi... ;->


Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)
Kanjoos Baap Bete Se...

Beta Kiya Tm Kuch Parh Rahe Ho?

Beta: Nahi Papa

Kiya Tm Kuch Likh Rahe Ho?

Beta: Nahi Papa Main Kuch Soch Raha Hun

Baap: Toh Phr Ye Aienak Utar Do

Tmhri Fazool Kharchi Mje Dobo De Gi . . ;->/-D

XCUSE ME....
WATS UR MOBILE NUMBER???


I WANNA RECHECK...
COZ I FEEL THERE''S SOME ERROR...
KYUNKI SMS JATA TO HE PAR AATA Nahi he..
Sardar K Restaurant Per Customer Ne Kaha:

O Sardar Ji Soup Me Makkhi Hai,

Sardar Ji: Oye! Dil Bara Ker Yaar,

Makkhi Tera Kitna Soup Pi Jaye Gi... :-) :-)
DUSHMAN wo jo marwa de,TAKLEEF wo jo tarpa de,TEACHER wo jo saza de,OUNG wo jo sula de,HADSA wo jo dara de,DOST wo jo DOST ko 250 wala card dalwa dehru?
A junior in an office dialed his boss's number by mistake & said :
Hey, send a coffee in my cabin in two minutes !......
Boss shouted : do you know whom you're talking to?!!!!!!
... Junior: no!
Boss: i'm the boss of this office.
Junior(in the same tone): & do u know whom you're talking to?
Boss: no!
Junior: thank God.(and disconnected the phone).. ;) :P
Rail ke dabbey mein ye qissaa huaa
ek bachchaa zor se rone lagaa

maa ne samajhaane kii koshish kii bahot
us ko bahalaane kii koshish kii bahot

thak ke aaKhir loriiyaan gaane lagii
bijaliyaan kaano par barasaane lagii

das minute tak loriiyaan jab vo gaa chukii
til-milaa kar bol uthaa ek aadmii..

"Behanjii, itnaa karam ab kiijiiye
loriyan bend kiijiiye or is bachche ko rone diijiiye!"