Fresh Flowers for you...

Fresh Flowers for you...
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..
  

May, 22 2010     188 chars (2 sms)     2958 views       Funny

more Funny SMS Messages

DAWN News. Bush orders 15,000 FBI trained dogs to track down Osama. FBI awaiting further orders as one of the dogs is reading this
Maine tujhse pyar kiya,
tere baap ne mujhe pita

Maine tujhse pyar kiya,
tere baap ne mujhe pita


Sin thita by cos thita is equal to tan thita

wah! wah! wah! wah
If u r inteligentAns these

1-China kis mulk mein hai?

2-14Aug kis date ko ati hai

3-Green rung kis colour ka hota hai?

4-timatar ko urdu mein kya boltai hain?
Whenever You Feel Sad
Think O Me & Say

"HumAyun"
Is So Sweet

You''ll Smile
Automatically ..





Coz





Sach Bolne Se Mann Ko
Sukoon Milta Hy ... ;->
Suno

Aaj

Aftar Me



Khajoor Bhi Thay



Samose Bhi Thay


Chanay Bhi Thay



Kele Bhi Thay



Saib Bhi Thay



Angoor Bhi Thay


Sharbat Bhi Tha



Bas Ek Teri Kami Thi

Pakoray.....
Sweetheart! u r so beautiful my love 4u will always b true, here’s a wish 4 my darling… may all your dreams come true & i wish u a very happy birthday. with lots of love and kisses… from a heart that beats…just 4 you by me.
Dekhte Hi Dekhte Kya Zamana Agaya,

K Har Kisi k Hath Me Mobile Aa gaya,

JisNe Kabhi Larki Na PataYi Ho''''BABU'''',

Wo Gandu b Date Maar k Aa gaya,

Bari Aag Lagti Hay Us Waqt dimagh Me,

Koi Kahe k Teri Bachi Ka Number Mere Pas Aa gaya,

Ye Ajab zaleel panay Ka Part Hy''''BABU'''',

Pehle 100 Ka Card Aata Tha Ab EasyLoad b Aa gaya,

Ab Poori Raat Sirf Ek Rupay Me Baat,

Saare TharkiYo Ko Ye Package Pasand Agaya;-



"HE"
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"He He He He He He He He" =P ;->
BOY:I''ll climb the tallest mountain,swim the deepest ocean, walk onhot coals barefoot just to meet you!!!
GIRL:How sweet!! can we meet now??
BOY: not now!! it''s raining outside!!!!!
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
Bhikari:Kuch Khana Dedo

Admi:Tamatar Khao
Bhikari: Roti DeDo

Admi:Tamater Khao
Bhikari: Tamater Hi Q?Kch Or Q Nhi?

Wife:Ye Totla Hy Keh Rha Hy
Kama-Kar-Khao
Who Played The Double Role In Film "Sholay"........?
.
.
.
.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
Film Tou dekhi ho gi
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
King George
Aray Wohi Jo Amitabh K Coin k Dono Side Pe Tha....... :)