Fresh Flowers for you...

Fresh Flowers for you...
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..
  

May, 22 2010     188 chars (2 sms)     2947 views       Funny

more Funny SMS Messages

Biscuit walay ka LOVE LETTER...
Dear MARIE!
Today is GOODDAY. I''m in GALA . U''ve made my life SOOPER.
I''m the PRINCE of ur heart.
I want to buy u BAKERY,
so u can give me a TREAT everyday. U''ve Krack''jacked my JAM HEART.
Now i''m in 50-50 position.
Plz i wana hav a PARTY with u.
Tumhara TIGER...!
''Ham janday pay they sair ko
kinare kinare naher ko
kutta piya nigahon men
suta piya tha rah men
ham ne gul khila diya
kuttay ko jaga dia
kuttay ne dandi wad li
pinni ki pinni kad li
itne men ham paj paray
cyckle de wich waj paray
kutta magron ley gia
cyckle wala pichay pe gia..''
Heer Ranjhey Se Pyar Main

''''Mera Gulla
Mera Munna
MEra Sona
Mera Gugloo''''
.
.
.
.
.
Ranjha Heer Se: ''''Meri Mashooqa Ban, Maa Na Ban'''' ;-
BOY1: YAAR LARKI KO I LOVE U KEHNE KI SAB SE ACCHI JAGA KON C HAI:?

BOY2: MAZAAR.

BOY1: Q?

BOY2: QK WAHAN LARKIYON NE CHAPPAL NAI PEHNI HOTI
Qayamat k din allah pak sub ko aik

paper dega k apne apne gunah lekho

sub likh rehe honge achanak aap ki

awaz ai ge ” supply plz”! :-) )
Dil Cheer k B Dekho Ge To Dard Dhoond Na Pao GA





DOST





Q K



.



.



.



Dard Mere Dil Mai Nahi

"Sar" Mai Hy

(,")>/)( <"\_ UuFF penadol hai tmhary pas...

Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->


Pathan ki B-v bhaag gai 3 din baad wapis aaye
Pathan ghusse se bola
''''Ab kya lene aayi ho''''

Pathan ki B-v boli
''''Main apne mobile ka charger bhool gai thi'''';->
If u want to be a winner in life...
& want to become a great person...
listen to what your girlfriend say...
AND DO THE OPPOSITE...
''Saaray gawahon aur bayanon ko

Mad-e-nazar rakhtay huey
ye Adalat

dafa 420 k tahet
$m$ Parhnay walay ko
$m$ na bhejnay k jurm main
.
.
“KANJOOS” Qarar deti Hay.!


Employer: ?In this job we need someone who is responsible.?

Applicant: ?I?m the one you want.
On my last job, every time anything went wrong,
they said I was responsible.?


This is my head ….

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Itni dair dabanay k liyay thanks.
I am feeling much better now:-)