SMS bhejan da nahi si shonk saanu

SMS bhejan da nahi si shonk saanu
SMS bhejan da nahi si shonk saanu
Teri yaad ne mobile fada dita
Message likhde likhde space muki
Assi overwrite alloweed la dita
yaara mereya message reply karin
Assi apna farz nibha dita ;->
  

May, 20 2010     200 chars (2 sms)     2747 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jab Load Shedding ho Out of Control.
Khirki Darwaze Khol.
...
Khirki Darwaze Khol.
...
Chnada mama ko bol
All is Well
WAPDA KIA JAANE
Student KA kia ho ga??
Revision kare ya Paseene mein Khuwar ho ga??

to mom bati jla, Generatot Chal ya
U.P.S laga k bol
Bhaya all is well.....''
what do u call something that is "fake"
.
.
.
.
.
coconut....why?
.
.
.
.
.
.
.
.
bcos its na-real


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
1frnd: Yar Shadi K 10 Sal B

Meri Mohabbat Ki Garmi

Me Koi Fark Nahi Aaya

2frn: O Really

1frnd: Yes Ye Alag Bat Hai K Meri Wife

Ko Meri Grlfrnd Ka Pata Chal Jaye

Toh Wo Mera Khoon Pee Jaye.
Suno..............


Mehsoos Karo

Badal Ki Garaj


Bijli Ki Chamak

Baarish Ki Ek Ek Boond

Tum Se

Cheekh Cheekh K

Keh Rahi Hai






AbaY Naha Le Gandey Aadmi......... ;->
Teri Or Pervaiz Mushrad Ki Ek Adat Same Hai


Janta Hai Kiya ??

??

??

??

??

??

Woh Bhi Kamina Hai Or Tu Bhi


Upcoming Professions of our Cricket Heroes!

Salman butt: Waiter in PC
Imran farhat: Work in juice corner
Younus khan: Naswar frosh
Shoaib malik: Malik paan shop
Omer akmal & kamran akmal: Akmal''s Electric store
Shahid afridi: Boom boom toy shop
Abdur razaq: Churan wala
Umer gul: Plumber
Saeed ajmal: Naan tandoor
Why Can A Man Not Be

Handsome And Intelligent

At The Same Time? ....


Because He Would Be A



Woman Then ... ;->
Mein tum sey pyar karta hoon! mein tumharey baghair zinda naheen reh sakta, agar tum mujhe na millee to mein khudkushi kar loon gha, chahey kuch b ho jaye mein tum sey hee mohabat karta rahoon gha.


Shabash seekh liya.......ab rozana 10-15 sey yehi bol diya karna
''"5" sawalön k sahi Answer dene per apko milega piza..!

Challenge.

1.China Kis Mulk Me Hai?

2.14Aug Kis Date Ko Ati Ha?

3.Green Rung Kis Colour Ka Hota He?

4.Temater Ko Urdu Me Kya Bolte Hain?

5.Quaid-e-azam ki qabar me kon dafan hai?''
''Sawan ki thadi raton m


Rimjim kerti Barsaton m


Ma aksar Socha kerta hon.
.
.
.
k.
.
.
.
.k
.


.
.
.k
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
manji branday vich sahi k andar lay javan...''
Judge 2 a smart girl
U murdered ur frend jst bcoz she tore a page 4rm ur notebook?

Girl
Yes, bcoz that page had an autograph of "HumAyuN"
Uff ye grlz b na =P ;)