SMS bhejan da nahi si shonk saanu

SMS bhejan da nahi si shonk saanu
SMS bhejan da nahi si shonk saanu
Teri yaad ne mobile fada dita
Message likhde likhde space muki
Assi overwrite alloweed la dita
yaara mereya message reply karin
Assi apna farz nibha dita ;->
  

May, 20 2010     200 chars (2 sms)     2746 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Boy:Ok
G:Drinking Too
B:Ok
G:&Goin 2the Night CLUB.
B:Yes
G:Wat Else U Can Leave
B:D Idea Of Marry U
Husband ask,"Do u know meaning of WIFE - Without Information Fighting Everytime!!!"Wife replies,"It means - With Idiot For Ever!!!
You Are My Best Friend.
Wanna Proof?

Shair Arz Kia Hai

EK Main Aur EK Tu.

.
.
.

Baqi Sab Da Fittay MOOONH. :-)
Don''t Love Reliance Girl

She Is A 2yrs Warrenty Girl

Don''t Love Hutch Girl

She Follows U Where Ever You Go

So Love Only Landline Girl

She Will Be At Home.
Are you fluency in English.?
Read it fast..

Upper roller lower roller
Roller lower Roller Upper
Aik tah billa























































Bas aik he tah or nahi
"hai"
''Kuch Dost Meri Zindagi Main PAAD Ki Tarah Hain.


FARAZ


Mehsoos To Hotay Hain, Par Dikhai Nahi Detay. :-)''
PATHAN 2 SARDAR: O! YARA TUMHAR SHUKRIYA KE TUM LO IS DUNIYA MIA AYA......
SARDAR: OEE WOH KU PAJI.....
PATHAN: O! YARA AGAR TUM IS DUNIYA MAI NAHI HOTA NA TO SARA LATIFA HAMARE OPER BANTA
''A Great Japanese proverb:
"If one can do it, U too can do it, If none can do it, U must do it..."

Its PAKISTANI version:
"If one can do it, let him do it. If none can do it, why waste Ur time on it..."''


Father asked beti:
“Tum bari ho ker kia karo gi?”

Beti:”
Maa banun gi,
study karon gi,
shari karon gi,
bus or kia?”

Mom:”Beti jo marzi kerna per zara tarteeb seedhi rakhna”;-)
''Maa ne kaha HAVELI chhor do,

Paro ne kaha DAARO chhor do,

Andhay ne kaha mujhe SARAK k us PAAR chhor do.

Ek din aayega, Jab GirlFriend ke bachey kahengey:
Mamu Zara School Chhor do.''
''Faraz ne English Main Shair Arz Kya Hai.


My Life is Full of Emotion

Wah Wah

My Life is Full of Emotion

P for Potti
M for Motion. :-)''