full form of boys

full form of boys


Full Form Of Boys...
B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->
  

May, 06 2010     171 chars (2 sms)     4316 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pathan : Nothing ka kiya matlb hai?

Frnd : kuch nahi

Pathan : o yaraa aesa nai hota
yar jb b koi word banta hai
toh us ka koi matlb b hota hai :-)}
JUB TUM HUMSE KHAFA HO JAO GE,



JUB TUM HUM SE ROOTH JAO GE,



JUB TUM HAMEY BHOOL JAO GE,



TAB!!






MUH PR AISA THAPAR PRHEGA NA K DUNIYA BHOOL JAOGA.!
Shakespare Said

Don’t Worry
B’coz If U Worry U Get Wrinkles On Ur Face
So
Why Don’t U Smile n Get A Dimple On Ur Face
Wish U Lots Of Dimplez
G-Ghost

I- In

R-Real

L-Life




So Avoid Girls & Forwrd Their Numbers To Me. . .


Dont Worry About My Life I''m A Proffesional. . . .

" GHOST RIDER " . . . .
1 Pakistani Dosray Se: "Yaar Kehtay Hain Is Baar Jang Computer Se Lari Jay Gi?"

2nd: "Han Misile Computer Se Contorl Hotay Hain Na"

1st: "Phir To Ham Jang Haar Jainge"

2nd: :Wo Kaise"

1st: "Yaar Ager Misile Chalanay Se Pehlay Bijli Chali Gai Tu?..
EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool
The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->
Husband: Allah ne tumhain 2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal sakti???


Wife: Allah ne tumhain 32 dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Faqat Is Dar Se Hum Ne Sona Chor Dia FARAZ,


K Hum So Gay To.











Bijli Chali Jaye Gi.
ASIF ALI ZARDARI K BAAD KON SADAR BANEY GA...

SOCHO

SOCHO

AUR SOCHO

NAHIN MALOOM?

CHALO ME BATATA HUN



REHMAN DAKAIT.. :-)
Batao France K Log Chai Main

Chammach Dal Kar Anti-Clockwise

Q Ghumate Hyn??



Dere''s A Logic



No Answer??



I Tell U











Cheeni Milane Krne K Liye.. ;->
Student k dard ko university kya jane

College k rivajon ko parents kya jane

Hoti hai kitni takleef paper likhne me,

Wo kambakht paper check karne wala kya jane??