full form of boys

full form of boys


Full Form Of Boys...
B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->
  

May, 06 2010     171 chars (2 sms)     4320 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aasmaan Ko
Alvida Kese Kaho Ge..?

.


,


.



,


.






TaTa_Sky !
HEER:

“Aisa Khat Likh Way Sajna,
Meri Umer Beet Jaye Parhde Parhde..”


RANJHA:

?•.•e¤ö^%i*@£¥*%+•.•^
#=?*@¤i?•.•+=ö?%@£*¥#
!•.•#%e@¤?#!@?+*%+=*^
*=ö£=¥*%#?+@!¤+*=•.•?

Lay Hun Parhdi Reh...!!
When Did tarzen think when he Saw a dead cheetah ??????

WoW! New UNDERWEAR !!!!!!!
Ek Pathan Apnay Betay K Sath Lakriyan Kaatnay

Jangal Gaya. Wapsi Mein Rasta Bhool Gaya.

Pathan Ghussay Se Apne Betay Ko Maarnay Laga

Aur Bola: Kambakht Main To Rasta Bhool Gaya Hun,
Tu To Ghar Ja.
Top 6 Reasons To Be A "Charter Accountant"
.
.
.

1- Hate To Sleep

2 - Like To Study Forever

3 - Enjoyed Life [A/c Student Ov C.A]

4 - Cant Live Widout Tension

5 - Want To Pay For His Sins In This World

6 - Dun Wanna Marry Before 40 Years Ov Age ... ;->
My no. has changed.

So plz give me a confirmation call on my cell.

My new no. is 15.
agar mera naukar uthaye to use 2-4 galiya de dena...

kamina apne aap ko policewala bolta hai!
Kabhi Karachi Bhi
"CITY OF LIGHTS"
Kehlata Tha ...

Magar

Be-intiha Load Shedding k
Baad Is Ka Naam
"CITY OFF LIGHT"
Ho Gya Hy ... ;->
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools...;->
True But Funny Fact

A Girl Worries Abt Her Future Til
She Gets A Husband
But A Boy Never Worries About His
Future Until He Gets A Wife
Patient: Doctor, You
Must Help Me, I Keep
Losing My Temper With
People
Doctor: Tell me About
Your Problem
Patient: I Just Did
You Stupid Bastard ... ;->




3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k log
maheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai