full form of boys

full form of boys


Full Form Of Boys...
B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->
  

May, 06 2010     171 chars (2 sms)     4335 views       Funny

more Funny SMS Messages

agar kabhi app bohat serious hon, aur app ko kuch achcha na lagta ho to iss lamhay ko kya kahein ghey?




"Agar yeh waqai mein tum ho to phir Dramey Baazi"
... T R U T H ...

'''' GiRlS hAvE aN uNfAiR
aDvAntAgE oVeR mAn ...

If ThEy CaN''t GeT wHaT
tHeY wAnT
bY bEiNg SmArT,
tHeY cAn GeT iT bY
bEiNg dUmB ... ''''
Best sms of the Year.

"a mother makes her son "gentle" in 20 years,

But...


A girl can make him "mental" in 20 sec."

GEO larkio....!!;-)
Majnoo Laila Ki Zulfon Me Aisa Khoyak Behosh Ho Gaya.

Jab Hosh Aya To Pocha.

Laila!
.
.
.

Kitne Dino Se Sr Nhi Dhoya?
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.
Maa Ne Kaha HAVELI Chhor Do,

Paaro Ne Kaha DAARU Chhor Do,

Ek Din Aaega!

Jab Girlfriend Kahe Gi:

"BHAIYA, In Bachon Ko Zara School Chhor Do". . . ;->
''Jahan "Dosti"wahan "Aitebar"
Jahan "Aitebar"wahan "Mohabbat"
Jahan "Mohabbat"wahan "Judai"
Jahan "Judai"wahan "Dard" Jahan "Dard" wahan
"2 Goli DISPRIN"''


In USA Every Year Edison''s Birthday Is Celebrated By Power Cut For 2 Mins.

But Here Due To Over Respect,

We Celebrate It Daily For 3-4 Hours! ;-)
I am the Best I Can Prove It .

I Can see The Tea In Tea Cup Can u see The World In World Cup?

I Can Send My Address 2 ur Mobile Can u Send ur Mobile 2 my Address?
IN French: "bonjour" IN Spanish: "Te quiro" IN Italian: "Teamo" IN English: "Good morning" IN Punjabi: "uth BEGHAIRTA kum te nai jana"
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.
What’s the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend,
that comes with expiry date and Daru is like wife,
Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.