tongue twister th

tongue twister th

Tongue Twister

The Sixth Sick Sheikh''s Sixth Sheep''s Sick !

( This Is World''s Most Difficult Tongue Twister Acording To Guniess Book Of World Record )

Say it!
  

May, 06 2010     175 chars (2 sms)     3481 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
New Remix Song Of
"ALI AZMAT"
.


.


.


.


.


.


.


Junon Or Ishq Se Barhti Hai Abadi. . . . . . . .;-.
"DIL MANGAY MORE"
Golden Words . . .

Kaam Ko Kal Per Na Taalo . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Jab Wo Parson Tarson Bhi Ho Sakta Hy . . . ;->
Ab to khush ho na Hindustani ?
Raaj karegi imported Rani
217 Hizdo ne ek videshi ko di kaman
ab kabhi na kahna mera bharat mahan.

D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar

Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe
Height of dedication

Papu 5 mint ma paper chor k chla gya
Teacher:kya hoa paper nhi aata?

Papu:wo bat nhi hai.
Mujhe aglay paper ki tyari karni hai... =P ;->

Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D


Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain.
jungle me raheta hon
kaato par sutatta hon
jab bhi teri yaad sataati hai
pine tree pakad kar rota hon