pathan cought cheating

pathan cought cheating
1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)
  

May, 12 2010     250 chars (2 sms)     3477 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Rose Is Always A Rose

Either It Is Planted In A Gold Pot Or In A Mud

Same Way You Will Always Be My Friend
Either You Are In Central Jail
Or In Mental Hospital
Mene dil se pucha:
Mujhe rat bhr neend q nahi ati?
Mere dil ne kaha

Dramy baz ,Tu dopehr ko jo so jata ha
<('.')Oh shit
(0)>
/"\ Me samja pyar ho gaya hai mujhe,,;,


New 2010

This authentical poem is written on tatti
by u better knows.

Kyun tatti tatti krti hai,
kyun lende pe tu mrti hai.
Ik bat muje btla de tu,
us Qabaz se kyun nai drti hai,
kea hota hai tatti mein,
tatti ki lga dun dheri,
mein barish kr dun tati ki,
jo tu ho jae meri ... =P ;->
Astronomers say
“The universe is Finite…”
Which is a comforting
Thought
For those people ,
Who cannot remember
Where they leave Things
3 aalsi kamchor mil k khana kha

rhe the,

.

namak kam lga...

.

1 bola "Jo pehle bolega wo namak layega...

.

Sb baithe rahe...

.

Na koi bola, na kisi n khaya,

. 3 din aise hi guzr gye,

tino behosh ho gye...

Logo ne socha ye mar chuke hain..

Jb phle wale ko dafnanay lge to

wo bola "Oye me zinda hu"

Baki dono bole "Chal beta namak le k aa:)
Bhikhari ne Awaaz
lagayi- Babu ji roti
milegi??.
-
-
Andar se awaz aai -Biwi
ghar par nahi hai..
-
-
-
Bhikhari- Chumma nahi
maanga saale, Roti to tu bhi de sakta hai…:p:p

Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->
''Aisa DOSTANA hamara, Mai KASHTI tu kinara, Mai DHANUSH tu teer, Mai MATAR tu paneer, Mai VARSHA tu badal, Mai RAJMA tu chawal, Mai HOT tu cool, Mai APRIL tu....?''
Sheikh Sb on death bed: Pinky,my wife, r u there?Wife: Yes i m.Sheikh Sb: Kids r u there?Kids: Yes papa v r here.Sheikh Sb:To ullu k patho dukan pe kon hai?
''Aik Kanjoos K Ghar Ko Aag Lag Gai Or Wo Apnay Ghar Ko Na Bacha Saka.
Kion?
?
?
?
?
?
?
?
KION K WO SARI RAAT FIREBRIGAD KO "MISS CALL" MARTA RAHA.''
Meri GiRl FriEnd hai MotTI ch3hRA HaI uSKA chOKOR;


"BOLAY TO"


Sali Ek dUM . . .!"


1 2 ka 4


1 2 ka 4
(",)
<))> Xcuse Me
_/?_

Aap kAAm bAAd mE kArnA,,
PhELE MEri bAAt SuNLo,,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

dil laga k kaam kiya karo =P ;->