pathan cought cheating

pathan cought cheating
1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)
  

May, 12 2010     250 chars (2 sms)     3482 views       Funny

more Funny SMS Messages


Koi Sui mangy
Hum Teer deingy

Koi Billi mangy
Hum sher deingy

Koi Lassi mangy
Hum Kheer deingy

Magar

koi CHEENI mangy to

Hum Cheer dein gy... ;->
agar koi larkee roothi ho, aur bar bar mananein par b na maney,

par achanak wo man jaye, aur app sey meethi meethi batein karney lage to iss ka kya matlab ho ga

"uss ko aap kee jaib mein money nazar aa ghayee hai jo ussey pehle nahee dikh rahee thee"
I Wish Someday I Can Spend
My All Waking Moments With You
And I Don’t Have To Hate Missing You.:(
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
Yaro ki yari pe shak nhi karte, jab hum bol rahe ho to bak-bak nahi karte.pareshan karte ho jab hum so rahe hote hainab hum jag rahe hain to SMS nhi karte.
aap ko miss karna roz ki baat hai
aap ko yaad karna aadat ki baat hai
aap se door rehna kismat ki baat hai
magar aap ko jhelna himmat ki baat hai


AN IDEA CAN CHANGE UR LIFE





But,





A woman can change your IDEA..


So,




Always change


Women
to change
IDEA(S)





WHAT AN IDEA
Pehlay Girl Frndz Hoti Thi,
Magr Mob¡Le Pakages Nahi Thay,
Or Ab

Mob¡Le Pakajz Hain Magr Girl Friends Nahi,
Ab Sirf Un Companies Ki Sim Sale Hoon Gi Jo Ye Offer Krain Gi. . .

"Ek Sim Ki Khareedari Per 10 Girlz Number Free"
I''m on a mission!

Mission to make u cute,

2make u beautiful ,

2make u smart,

2make U genious...I

n short

.

.

.

MISSION IMPOSSIBLE!!
A world-wide UN survey was conducted.
The question was:Wud u plz give ur honest
opinion about d shortage of food in the rest of the world?
The survey was a failure coz in Africa people did not
know what "food" was,in China they did not know what
"opinion" was,in Europe they did not know what "shortage"
was,Pakis did''nt know what "honest" meant,
Saudis did''nt know what "please" was & in America
they did''nt know what the rest of the world was....??? ;->

1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
The Chief Excitement
In A Woman''s
Life Is ... !!!
.

.

.

.

.

.

.

.

.

Spotting Women
Who Are Fatter
Than She Is ... ;->