Hello..!

Hello..!
Hello..!

This is A.T.D (Any Time Disturbance) Service

!

!

!

We Specialize in Disturbing And Irritating People at Odd Times!!

!

!

!

Hope The Goal is Achieved...

Thank You..!
  

May, 17 2010     203 chars (2 sms)     3123 views       Funny

more Funny SMS Messages

Duniya ki wo konsi Company Jo duaon
pe nahi balke
bad-duaon pe chal rahi hai?



Ji haan aapne bilkul shi
gues kiya


Ye aizaz sirf K.E.S.C / WAPDA ko hasil hai. ;->


Difference between Husband & gadha.

Ans:Husband gadha ban sakta hai,
but
Gadha itna bhi gadha nahi k husband bane!!
Rules 4 board exam:
Har sawal ka dat kar larna, lekhne me kami mat karna, mouka milay to peeche be dekhna. or 1 bat yaad rakhna aagay walay ka paper apna samajhna

Teacher: who is the father of ibn-e-sinna?
pathan soch mai gumm

PATHAN Said:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
John Cena
FOOL se FOOL ne FOOLon ki FOOLwari me, FOOL k sath wish kiya,''U r the most beautiFOOL,wonderFOOL & colorFOOL amongst all FOOLS........!!!!!!!
Girlfriend : Are you sure you love me and no one else?

Boyfriend : Dead Sure! I checked the whole list again yesterday and find no one more richer than U. . . . ;->

Aik Pathan Dosry Se Asi Kiya Cheez Hai

Jo Hamary Pas Hoti Tou Hum Bi Dosri

Qomo Ki Tarha Izaat Walay Hotay Dosra




"Demag" Yar..... :->
Pata Hai Hum Chloromint Kyun Khate Hai??
Kyunki.,
5-Star
Cadbury
Perk
Dairymilk
Kit-Kat

Or

Munch

50 Paise Mein Nahi Aata Hai
Girls are never wrong..
Just sumtimes
confused
childish
stubborn
senseless
emotional
unchangeable
crazy
stupid
idiot ‘n even Mad!!
But,
Never Wrong..
In politics,
your enemies can’t hurt you,
but your friends will kill you.
SMS karne k fayde
1-Mobil ko jang nahi lagta.
2-Timpas hojata hai.
3-Ap jise karenge wo khush rahega.
4-Contact bana rahega.
5-Apko koi KANJUS NAHI kahega.
SONO
SUNO
BAHI
LOGO
.
.
.
.
.
AaJ
TUM
SAB
SUN
HI
LO
.
.
.
.
.
PLEAS
SUN
LO
YAAR
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MAI
JHANGIR
HUN YAR.....;->