Hello..!

Hello..!
Hello..!

This is A.T.D (Any Time Disturbance) Service

!

!

!

We Specialize in Disturbing And Irritating People at Odd Times!!

!

!

!

Hope The Goal is Achieved...

Thank You..!
  

May, 17 2010     203 chars (2 sms)     3128 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek din Tarzan janwaro ko
unki Zaat bata raha tha,
Sher-RAJPUT
Cheeta-JUTT
Hathi-BUTT
Ghora-MALIK
Gadha-PATHAN
Gadha chilla k bola"
Bhai me ghada he thek hon:-)


A leaf which falls from d tree is at d mercy of wind,
it goes wherever wind takes it..

be d wind 2 drive others,
not d leaf to be driven by others.!


Teacher: Gul khan Tum Class Main Topi Kyun Pehan Kar Aatay Ho?




Gul Khan: Teacher! Taa K KJisi ko Pata na Chalay K,

Mery Dimagh Main Kia Chal Raha Hai. :-)
JACKIE CHEN ki Saas Ka Naam Kya Hai?
-
-
-
-
-
-
-
“VICKS” Kyunki
-
-
-
-
-
-
VICKS Yaani Chen Ki Saas.
Ek Sahab Tez Chaltay Ja Rahay Thay,

Ek Larki Ko DeKh Kr Ruk Gaye Or Bolay

"Mainay Apko Pehlay Kahin Dekha Hai"

Girl Answer:Yes! I''m Nurse In Mental Hospital;-)

Pathan Job K Liye London Jata Hai:

Officer: Tum Pakistan Main Kya Karobaar Kartay Thy?
Pathan: Selling G.S.K.


Officer: Ye Kya Hai?
Pathan: Garam Shakar Kandi. :-)
Santa apni biwi k offic gaya to dekha Boss k godi me baithi dictation le rahi thi.
Santa-Chal Laajo,aisi jagah kam nahi karna jahan staff k liye kursi b na ho!.
Naila nay zazia ko shabana nay shabnam ko rehana nay rukhsana ko alia nay anela ko bushra nay babra ko farah ne farzana ko humera nay hameeda ko akbar nay asghar ko basheer nay babar ko tanveer nay saleem ko imran nay ishaq ko khalil nay rahman ko kashif nay kamran ko liaqat nay lugman ko zeeshan nay zaman ko aur main nay app ko yeh sms ker diya ha!
Love Happens Automatically.
.
.
.
Manual Working Of It
Is Called Flirting.....
The Most InteresTinG ThinG abouT thiS sMs is thaT by The Time U Realize That NothinG is WriTTen in iT..
iT WouLd bE Too LaTe For U To Stop Reading iT... ;->
''Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam''''''
Who Let The Dog Out . . . ? ? ?









Think








Think Hard . . .












Quite Easy . . .










Aray Idiot




Bitches Aur Kaun . . . ;->