Hello..!

Hello..!
Hello..!

This is A.T.D (Any Time Disturbance) Service

!

!

!

We Specialize in Disturbing And Irritating People at Odd Times!!

!

!

!

Hope The Goal is Achieved...

Thank You..!
  

May, 17 2010     203 chars (2 sms)     3122 views       Funny

more Funny SMS Messages

What is a BEST and WORST news you can hear at the SAME time ?
It is when your Girl Friend says "YOU are the BEST KISSER among all your Friends."


A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
1 Admi K Ghar K Paas 1 Faqeer Kuch Yun Sda Lga Rha Tha :
Baba Anda V Kha Lynda Ay,

Baba Chaval V Kha Lynda Ay,

Baba Ice Cream V Kha Lynda A

Baba Burger V Kha Lenda A
Baba Sendvich V Kha Lenda A
Us Admi Ne Window Se Sir Nikal Kr Kaha
Baba "Chittar" V Kha Lenda Aa?
Jaha Dekho
Jidhar Dekho
Aap k liye sab ki zuban pe 1 hi bat



"Ma Ka Ladla Bigad Gaya"
When Ever You Are Surrounded By Disappointment And Couldnt Find Any Hope Then Remember
.

.

.

.

.

.

Pio Cocacola Aur Karo

Bb R R R R R R R R R R R R R R.
A Woman Gets On A Bus With Her Baby.

The Bus Driver Says: Thats The Ugliest Baby

That Ive Ever Seen. Ugh

The Woman Goes To The Rear Of The Bus And Sits Down,

Fuming

She Says To A Man Next To Her

The Driver Just Insulted Me!

The Man Says: You Go Right Up There And Tell Him Off
Go Ahead, Ill Hold Your Monkey For You.
Izzat bachane ka naya tareeqa ..

Ek larka apne dost k sath khara tha k Wahan se ek larki guzri,

Us ne us larki ko ishara kiya aur aankh mari,

Jawab mein larki ne us larke ko Lanat de di ..

Wo larka apne dost se bola:
.
.
.
.
.
.
.

Bechari 5 baje miline ka keh rahi hai magar main jaonga he nahi... ;->
Dabbey mai Dabba
Dabbey mai cake
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memon Na ban!!!
SMS bhej :-
Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
Chand per ap ka naam likney ko jee chahta hay
Laykin pehli baat tu yeh hay k mera hath nahi jata hay
Aur dosri baat yeh k yeh khayal mughey sirf doophar main he aata hay
Thakur Ko Tumhari Maa Ne Rakhi Bandhi To Wo Tumhara Kaun Hua?

Kuch Nhi..


Kyun Ki Uske Hath Nhi The
( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->