Hello..!

Hello..!
Hello..!

This is A.T.D (Any Time Disturbance) Service

!

!

!

We Specialize in Disturbing And Irritating People at Odd Times!!

!

!

!

Hope The Goal is Achieved...

Thank You..!
  

May, 17 2010     203 chars (2 sms)     3116 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Admi ka inteqal ho gya.
Uska dost us ki BV k paas aaya Or bola:
Kya main us ki jagah le sakta hoon?
BV:Mujhe koi Etraz nahi
QABRASTAN walon se pooch lo..=P;->


Doctor To A Kid:
Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?

Kid: Yes ... !

Doctor: When ... ?

Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->
Arz kia hy...


AKBAR LAYA 3
GHORE ...




AKBAR LAYA 3
GHORE ...


Wah.. Wah..
.
.
.
.
.
.

AAJA AAJA DIL NICHORE... ;->
Jahan ki khilwat mei zulul nai ayega,

Gam-e-tohin se kubul nai ayega,

Maklul ki ibrat hai ye qurfa ghalib,

Dimagh phat jayega par ye sher samjh nai ayega.
A drunken LALA falls from 3rd floor,people
gather around him & ask''Lala ji ki hoya?
Lalaji replies,''pata nahi.main v hune aaya haan.
Ishq mein barbadi na krwa leina

Apne Aba ki kamaiz hawa mein na ura deina

Jo paisay ghr say sabzì lanay k liye miltay hain

Un ka easy load na krwa Lena... ;->
pathaan hum naai pichli 20 saaloon main 1 baat note kitya haai
dost:wo kya?
.
.
.
pathan:jab bhi ramzan khatam hota haai Eid zaroor aata haai
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->


Husband wanted to call the hospital
to ask about his pregnant wife,
but accidently called the cricket stadium.

He asks, “How’s the situation?”

He was shocked & nearly died on hearing the reply.

They said, “It’s fine. 3 are out,
hope to get another 7 out by lunch,
last one was a duck!”..:-P
Husband : Janu Tum Mujhy Ak Jaga Se Bohat Achi Lagti Ho Wife Sharmate Hoye : Kahan se Janu….? Husband : Dooooooooooooooooooor Sy….
Chubby Cheeks,
Dimple Chin,
Browny Lips,
tiny eyes&
Rosy Tongue
Actually I ws pointing out d similarities b/w U & vodafone dog.
it''s gr8!
Are u twins?
Andhe K Hath Me "TORCH",

Bahare K Hath Me "RADIO",

Gunge K Hath Me "MIKE",

Aur AP K HATH ME "MOBILE"

Kalyug Hai Kuch Bhi Ho Sakta Hai . . .!!