Newton’s Law Of Love . . .

Newton’s Law Of Love . . .
Newton’s Law Of Love . . .

Every Boy On Earth Is Attraacted 2wards A Girl Wid A Force
Directly Propotional 2 da Beauty Of Girl
&
Inversly Propotional 2 da Strenght Of Her Brothers . . . ;->
  

May, 19 2010     199 chars (2 sms)     7497 views       Funny

more Funny SMS Messages



Teacher! Btaen KHUSH FEHMI Kia H0ti Hy?
Student! Sir Piche Dekhen Miss Apko Bula Rhi Hy.
Sir Ne Dekha To K0i Nhn Tha.
Student: Sir YEHI CHEZ Khush Fehmi Hy =P ;->
Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.
After watching Bush''s treatment,
Zardari has
ordered
all future
press conferences
be held
inside a mosque ;-)
Once Lalu and Mallika went hunting. Jab woh apne tent mei soye thei, Lalu ne dekhaa ek SHER unke taraf aa rahaa hai.. What did Lalu tell Mallika ?
.
.
.
.
.
Bhago Mallika SHER A WAT hai....
Boy: Boys r Inteligent Than Girls!

Girl: Any Proof ?

Boy: You Always Say Inteli-GENT
But
You Never Say Inteli-LADY.. ;)
5 Points That Prove
"U r A Normal Student"

1- Unnecessary Talk
On Phone

2- Plan Each Day 2 Study
But End Of The Day
"Kal Se Pakka"

3- U''ve All The Data But
U Work 1 Day B4 The
Dead Line

4- Rite Now U r Thinking
Of 4wrding This Msg To ur
Frnds

5- On Each Point U Smiled
Coz Its True ... ;->


Santa sing ka 20 saal bad bacha hua.
Wo udas ho gaya.

Banta : Yaar udas kion ho?
Santa : 20 sal baad bacha huwa wo bhi itna sa.



Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->
A man:-SANTA ur son is dead

Hearing this sardar jumps from the 50th floor

35th floor he realizes:- i dont have a son

20th floor:- i m not married

&

3rd floor:- shit i m banta
Aey Eid Key Chand! Keyun karta hai tu ham ko pareshan

Tujhay dekhne ke liye baichain hain ham aur mufti Muneeb-ur-Rehman

Tujhay daikh nahi pate poray Pakistan key insan

Per Kahan say dohnd leta hai tujhay Peshawar ka Pathan,
Afridi ko Gul Ahmad pehnao, Shoaib ko PEPSI pilao, Yousaf ko BRYLCREEM lagwao, Sami me CASTROL bharwao, lekin besharmo se cricket mat khilwao.
Mujh Me Aur Aap Me Smart Koun Hai??
Guess?...






Maine Guess Karne Ko Kaha....

Press Karne Ko Nahi.