Newton’s Law Of Love . . .

Newton’s Law Of Love . . .
Newton’s Law Of Love . . .

Every Boy On Earth Is Attraacted 2wards A Girl Wid A Force
Directly Propotional 2 da Beauty Of Girl
&
Inversly Propotional 2 da Strenght Of Her Brothers . . . ;->
  

May, 19 2010     199 chars (2 sms)     7511 views       Funny

more Funny SMS Messages


God Created Millions Of Faces With Different Looks..

But When He Reached China, He Was Exhausted.

Then He Started

Ctrl C, Ctrl V, Ctrl C, Ctrl V
Pandit nay ap k
Mobile ki kundli
Dekh kar btaya
hay.

K ap k Mobile par
Kanjusi ki aatma
Mandla rahi hay.


Foran10$M$ Ki
Balli de do
Ta k"SHANTI
ho jaye.
''BAAP:Men Ne Tumse Kaha Tha k Agr Tum ne B.Com Kr Liya to Tumhen CAR kharid Kar Doon Ga Magr tum Fail Hogae,Tum Ne Sara Saal Kia Kya?
BETA:Men CAR Sikhta Rha..
Duniya mey sub sy
himmat wala kon?


"Dhobi."


Coz, wo kabi b kisi k ghar
jakar bolsakta
hy:sahib,bibiji ko bolo
kapry utar kr rakhn,m
abhe ata hoon....-;>
A Punjab Policeman notices his wife stealing Rs 500 note from his pocket

Says to his wife"I caught u red handed"


Wife take him to the corner and says"Ghar ki baat hai 100 rupey may nipta lo"
1 Tou
Sadar-e-Pakistan
Ban Gaya
Tum Bhi City
Nazim K Liye
Apply Kerdo










Bcoz







30 Din Ki Qaid
Tum Bhi Kaat K Aane
Wale Ho ... ;->


Ek sardar apni unparh maa se
"Maa mein sunday ko pakistan aa raha hon"
Maa:
wa potar looki jahaz te aande ne
.
.
tu sunday te awain ga.

Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha
Salesman : This computer will cut your workload by 50%
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardar G:: That''s great, I''ll take two of them. ;->
Musharaf Teen (3) Cheezon Sy Buhut Parishan Hay.


No:1 Long March


No:2 Nawaz Sharif

And








So Simple

Apun K Sms Se !
Dost ne Dil ka haal batana chour diya Hum ne bhi gehraee main jana chour diya aap ne sms kerna kya band kiya Hum ne bhi mobile charge kerana chour diya
I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....