Newton’s Law Of Love . . .

Newton’s Law Of Love . . .
Newton’s Law Of Love . . .

Every Boy On Earth Is Attraacted 2wards A Girl Wid A Force
Directly Propotional 2 da Beauty Of Girl
&
Inversly Propotional 2 da Strenght Of Her Brothers . . . ;->
  

May, 19 2010     199 chars (2 sms)     7521 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
(Promises in Election Campaign)
Finely I have decided to apply for the seat of MNA of Love-the land of love.
My slogans are..
Eyes never lies, and Lover never Dies
(Reality : when elected)
I don''t wana see any boys or girls flirting and teasing each other.
Now My Slogan Is.
No love only cries, Promise flown like flies
.*""* . * ""*.
"* Dil ki *"
*Gehrayon*
"*. se .*"
"*..*"
*



.
Fitay moo!
.
.
.
.
.
us ka jo apka
Bura chahy.
Ek Sheikh Ki Beti Ka Operation Hua
Doctor Ne Kaha Pathri Nikli Hai
Sheikh Bola Lao Mujhay Do
Doctor Ne Kaha Woh Kya Karo Gay
Sheikh Bola Itni Mehngi Mili Hai Bechoon Ga.
I Accept

I Beleive

I Admit


I m "0" Zero

But This Is Not End

I Want Her

B''coz

Widout Her

I''m Incomplete

Her 0 = HER0



So Be Quick

Arrange
"HER" For Me ;->


Itz the Month of
Snow & Songs
Candles, Cakes n
Celebrations
Itz December
Njoy dis LuVly n glorious Month

NOTE-Plz Ignore
if U r an STUDENT
''Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur"s own DEAR.''
Ironical Truth

If u think



A Girl Is Beautiful . . .



She Will Alwayz have



A BoyFriend



To Confirm That . . . !
A Lady Geting
Sntimental Feeling
While Watching A
Beautifu Luv Story
Her Hubby Leans Over
& Whisprs Dose 3 Ltl
Wrds Tht r On His Mind





















Pass d Popcorn ;->



Ek larki bathroom me naha rahi thi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aur
.
.
.
Darwaza bund tha. :-) :-)}
Q:- Sharukh Khan aur Kajol bus stop pe khade hain.
Kajol chali gayi, par
Sharukh bus pe nahin chada - kyon?? think harder...



.

.

.

dimag hai?? socho socho.......

.



.



Ans:-Kyonke woh Kajol ko chhorne aaya tha..ha ha ha



Jab load shedding ho out of control,
khirki darwaze khol ....
khirki darwaze khol...
Chanda mama ko bol!

All izzz wel



KESC wale kia jane student ka ab kya hoga??

Revision krega ya pasine mei khuwar hoga?

tu mom Bati jala.

Generator chala. U.P.S laga k bol
Bhaiya all iz well

Janix all izz wel ;->