Why is Love Marriage I

Why is Love Marriage I
Why is Love Marriage Is Better Than Arrange Marriage...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
B''coz A known Devil Is Better Than An Unknown Ghost...... ;->
  

May, 20 2010     174 chars (2 sms)     3304 views       Funny

more Funny SMS Messages

LALU PRASAD Bus k Uppar Khare Thay
Raste Me Toofan Aya
Dhoti Urh Gai,
Phr Bijli Karki.

LALU Said: "Ek Tou Humri Dhoti Cheen Li
Upar Se FOTUA B Lewat hyn.." ;->
''How do you save a man from drowning? Take yer foot of his head.''
New 2010

This authentical poem is written on tatti
by u better knows.

Kyun tatti tatti krti hai,
kyun lende pe tu mrti hai.
Ik bat muje btla de tu,
us Qabaz se kyun nai drti hai,
kea hota hai tatti mein,
tatti ki lga dun dheri,
mein barish kr dun tati ki,
jo tu ho jae meri ... =P ;->
What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
''Who said english is easy???
Fill in the blank with YES or No... 1.-----I dont have brain... 2.-----I dont have sence... 3.-----I am stupid....''@''


Be-izzati No 1
1 Larka cycle pe ja raha tha

Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra

Qareeb kuch larkiyan khari theen

Unhon ne taliyan bja k kaha Happy Birth Day 2 U

Larka ruka aur jwab diya khali tali bjane se kaam
Nhi chale ga aa kar Cake to khain . . . .= p ;->

When I Go Wrong I Need
Ur Hand 2 Correct

When Emotionz Burst I
Need Ur Hand 2 Catch

When I Win I need Ur
Hands 2 Clap

In Short

Ye Haath Mujhy De De
Thakur ... ;->
GREAT NEWS !!!

Call ufone 2 ufone & ufone 2 Other Network @ Rs.0/month.

And LIFE TIME FREE SMS!
Just Type

"UFONE Meray bap ka hai"
& Send it to 333.......!
Jalebi Ko Female Dish Kyun Kaha Jata Hai?
!

!


!


!


!



Kyun K Ye Kabhi Seedhi Nahi Ho Sakti.
Mubarkan hon g mubarkan

Balle balle

Haye shaawa

Chak de phatte

Aha ahaOoo...

OoOoO...Oo

Gidda paa lo bai gidda paa lo..

Mauj mana lo

Tak taka tak

Tak taka tak

Duzzz..Duzzz..

Bishken...Bishken

Totak totak totak tutian hy jamalo Hy jamalo


-Kyunke-

Bande nu hasde khelde rena chaida a
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!
Shohar aur Bivi mein narazgi ki waja se baat cheet band thi,

Ek subha shohar ko zaruri kaam se jana tha to usne raat ko kagaz pe likh diya "MUJHE SUBHA 5 BAJE UTHANA "aur bivi k takiye k pas rakh diya.

Subha 8 baje utha to dekha k uske oopar boht se kagaz pare thy aur un pe likha tha "UTH JAYEN 5 BAJ GAYE HAIN"