Paper Se Pehle Ki "DUA"

Paper Se Pehle Ki "DUA"
Paper Se Pehle Ki
"DUA"
.
.
.
....
.
.
.
.
Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... :))
  

Sep, 19 2011     124 chars (1 sms)     4462 views       Funny

more Funny SMS Messages



What Is Faster
Than A Coin Rolling Down A Steep Slope?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A Sheikh Running To Catch It..! :-)
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
boy 2 pretty girl

boy: janeman meray dil main a ja

girl: sandle utraoon kya ????????

boy: pagal masjid thordi ha asay hi aja
''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''
Teachr: Konsa Parinda Sub Se Tez Urta Hai?
Student: Haathi!

Teachr: Nalaiq! Tera Baap Kia Krta Hai?
Student: Wo DSP Hain.

Teachr: Mera Khayal Hai Haathi Hi Sab Se Tez Urta Hai..... >
Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.
AaJ kaL
kI LarkIya
Buhat RoTi HaIn
d0stO...!!!











KyUn Ke. . .


































MaIn UnHaIn
LiFt hI
NahI KaRaTa... =P ;->
PAkiSTAN nE 191 SCoRE kAr k ChAmATkAAr kAr diA,,

.

.

Ph¡r b AuSTrALiA nE UskA BALADKAR kAr diA.. ;->
Dil ke zakhmoon ko gr koi shaiyri Kahe tu Seh lete hain...

Takleef Tu jab hoti hai jab koi wah wah karta hai... ;->
:#: A friend

ll is like

( o ) a

( ? ) Guitaar





So




So



So



So


So


uski.


BAJATAY RAHO..;-)
Happy Anniversary And May Your Marriage Be
Blessed With Love,


Joy And Companionship For All The Years Of

Your Lives!
taarif karun kya aapki???......
taarif karun kya aapke baal ki???.......
taarif karun kya aapke hooton ki???.......
taarif karun kya aapke gaal ki???........
......................
..............................
........................................
saala aapmein kuch taarif k qabil dikha hi nahi!
to-taarif karun kya aapki???......