Paper Se Pehle Ki "DUA"

Paper Se Pehle Ki "DUA"
Paper Se Pehle Ki
"DUA"
.
.
.
....
.
.
.
.
Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... :))
  

Sep, 19 2011     124 chars (1 sms)     4450 views       Funny

more Funny SMS Messages

rOz rOz ki muLaqatOn ko tUmNe bhuLa dIa hai...

rOz rOz ki muLaqAtOn ko tUmNe bhuLa dIa haI...

lOt kEr ajaO tUm aBto mEne.....

.
..
.mEne....

.
.

..
mEne...
.
...

.
mOrTeIn bHuja dIa hai
Pathan public toilet gya to Diwar p likha tha

"Dunya Chand p pohnch gai

or Tm yaha bethe ho?

Pathan niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rha hay" :-
''Aap ko Meri taraf se

.

Or mere tamam Friends ki taraf se

.

Or mery Chahny walon ki taraf se

.

Or 16 crore Pakistanio ki taraf se
.
.
.
.
.
.
.
.
.
THENGA.....Ooouuww>''
What''s Difference B/w The Memories Of A Woman & Man ..?


A Woman Will Always Cheerish The Memory Of The Man Who Wanted To Marry Her

&

A Man Cherishes The Memory Of The Woman Whom He Didn''t Marry.... ;->
Srdar Apni Grlfrnd K Sath Date
K Liye Oil Mein Naha K Jata Hai
Gf: Ap Oil Mein Kiun Nahay?
Srdar: Meine Suna Tha K
Har Chiz Meezan Mein Achi Lagti Hai;->
Sidhu ki maa ko gussa kab aata hai?

jab sidhu laughter challenge main

hans hans kar har contestant se kehta hai-

bas kar mere BAAP
Ek dafa 1marasi k ghar petrol ka kuaan nikal aya marasi boht khush hua

Apny bap sy bola aba hun asi apna petrol pump kholan gay

Aba khush ho k; Tay oda naa ki rakhan gay putar ?

Marasi; Fakhar sy M.S.O

Aba: Eida matlab.. ?







"Marasi State Oil"

Hosh kar Oye :->
Mom:"Beti Bari ho kar kya karogi?"Beti:"Kuch nahi..Maa banongi,Parhoon gi,Shaadi karon gi...or kya?"Mom:"Jo karna hai karo par zara TARTEEB sahi rakhna".

Abba ne beti ko Date marty hue pakar lia.

Bap beti se:Tumne khandan ki izzat pr daag laga dia.

Beti muskaraty hue: Daag tu chala jayega ye waqt phr nae ayega.
According 2 the latest research NISWAAR helps in improving eye sight


EVIDENCE :-PESHAWAR main chaand 1 din pehlay nazar aa jata hay...
''Larka: tumhari Zulfon sy khelney ko jee chahta hai.....

larki ne wig utari or kaha: Loo khelo per de dena subah university bhi jana hai:-)''
N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)