Paper Se Pehle Ki "DUA"

Paper Se Pehle Ki "DUA"
Paper Se Pehle Ki
"DUA"
.
.
.
....
.
.
.
.
Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... :))
  

Sep, 19 2011     124 chars (1 sms)     4454 views       Funny

more Funny SMS Messages



Sardar’s Leave application

Dear Sir,
My wife is ill.
As there is no other Husband
in the family to look after her,
Kindly grant me leave for one day.
Teacher: jab clock pe 13 bjy ka time ho to us tim kya wakt ho ga..?

Student: Sir us tim clock thek krwany ka wakt ho ga..!!
Jo Kehte The Hmain Tm Manngo To Jan Bi Hazir Hai…



Aj 20 Ka Load Manga To Kehty Hain Sub Dukanain Bnd Hain… ;->
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.
Ye keh kr Pathan Ne truck Larkioon pe charha Dia FARAZ,


Bachna ae Hasinoo Lo main aa Gaya.... . . , ., , , , , ,
JEO PATHAN
Deepak me agar noor na hota,tanha dil majboor na hota, hum aapse goodmrng kehne zaroor aate agar apka ghar itni dur na hota.


Aik Intahaee Educational Shair Arz Hai...



Honthon Pe Hai Lipstick Aur Naina Kajal Se Lais,



Neutralization Is The Reaction Of Acid With Base... =P ;->
Yaar Raat To Kamaal Hogaya,

Ek Ghanta Ek Minute Tak Pishaab Karta Raha
11:59 Pm Say 1:01 Am Tak Itna Lambaaaaaa...
Record Hogaya Ye To
''A Very Sexy Secretary To Boss:

Rote Howay

Sir Kya Aap Ne Mujhe Nokri Se Nikal Diya?

Boss: Nahi To!

Secretary: Tu Phir Sir Aap Ne Kamre Se Sofa Q Hatwa Dia''
Welcome to


www.love.com

type password*******




Processing…








sorry !




Aap ki payar karne ki umar guzar chuki hai


Plz try www.tuba.com
Ek larki thi dewani C

Mobile lekr chlati thi

Nazren jhuka k

Sharma k

Mbl mein jany kya dekha krti thi

Kuch krna tha shayad usko

Pr jane kis se drti thi

Jb b mlti thi muj se

Yehi pucha krti thi

Ye ON kese hota hai
Ye ON kese hota hai

Aur main sirf yahi kehta tha
Ye mob nhi


T.V ka remote hai.


Ali : Mama main bara hoke Pilot banonga
Mamma : Beta mujhay kaise pata chalega ke ye mere betay ka jahaz hai?
Ali : Guzarte waqt apnay gher per Gola phaink dia karonga.