Har khushi hasi Mange Apse,

Har khushi hasi Mange Apse,
Har khushi hasi Mange Apse,


Har phol khushbu mange Apse,


itni Roshani ho Apki jindagi mei, ki...


.




.






"khud bijali wale connection Mange Apse."
  

May, 20 2010     180 chars (2 sms)     3571 views       Funny

more Funny SMS Messages



Interviewr: Kya Ap Abhi Tak kanwari Hain?

Actress Meera:G Nahi Main Abhi Tak Unmarried Hoon.
1 larki valentines day per dukandar say: "aisa card hei jismei likha ho k mei tumse aur sirf tumse pyar kerti hun"
dukandar: haan hai..
girl: 2darjan pank kardo...

My name iz khan ka
Part 3 a anay wala hy . . .

My name iz gujjar n i m not a kanjar... ;->
Agar
Is
Waqt

Aap
So
Rahy
Thy

Aur
Mere
Msg
Se

Bohat
Tang
Huye
To.

MISSION
SUCCESSFUL. ;-)
Hello JAn|x . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jagte Raho . . .

This Msg Is Brought To You By Wapda / Kesc . . .


Keep Sm¡L¡nG

AwAM ki PurzOr FArmAiSh pAr...

.

.

.



.
.

.
.

.

Aik bAr Phir:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.



.



EiD MubArAk... =P ;->
koi na hay aisa.....?



koi nai hay aisa....?



"Waves Triplet" k Jaisa. ha ha ha
Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
When I saw you, I was afraid to look at you. When I look at you, I was afraid to touch you. When I touch you, I was afraid to kiss you. When I kiss you I was afraid to love you and now that I love you I''m afraid to lose you.
Chaar Haathi He.
3 Haathi Laal Chaddi Pehne Hue He, Aur Ek Ne Pili.

Bolo Aisa Q ??

.
.
.

Q Ki Jungle Me Sale He... 3 Laal Chaddi Pe Ek Pili Chaddi Free He :)
DEFINITION OF LAZINESS:

Its a talent of taking rest before you get tired !!
rOz rOz ki muLaqatOn ko tUmNe bhuLa dIa hai...

rOz rOz ki muLaqAtOn ko tUmNe bhuLa dIa haI...

lOt kEr ajaO tUm aBto mEne.....

.
..
.mEne....

.
.

..
mEne...
.
...

.
mOrTeIn bHuja dIa hai