Har khushi hasi Mange Apse,

Har khushi hasi Mange Apse,
Har khushi hasi Mange Apse,


Har phol khushbu mange Apse,


itni Roshani ho Apki jindagi mei, ki...


.




.






"khud bijali wale connection Mange Apse."
  

May, 20 2010     180 chars (2 sms)     3606 views       Funny

more Funny SMS Messages



Sardar
Tumko sharm ni ati tmhara baap tailor hy or tmhari shirt phati hy,

Pathan
Sharm to tumko ni ati tumKa bap dentist hy or tmKa bhai bina dant k paida hua!
Dr 2 Lady: Tou Aap Ko Chlne Me Takleef Hoti Hy
Sans Phool Jati Hy , Acha Ye Btaiye Aap Ki Umr Ktni Hy?
Lady: Is Saal 30 Ki Ho Jaongi
Dr: Mtlb Yaadasht Bhi Khraab Hy ;->
''Ladki boli:
Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi,
Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi,
Mohabbat ek se hoti hai, hazaaron se nahi.

Ladka bola :
Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga,
Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga,
Mohabbat agar ek se hogi to hazaron ka kya hoga.
Height Of Patience, Courage & Lazyness aT The Same Time . . . .
.
.
.
.
Sitting on Beach Waiting for a TSUnami Wave To Clean Up Ur ASS . . . . ;->
''Ek kutta b0hat akarr k chal raha tha.

Sher ne pucha tu kis khushi me akarr raha hai?

T0 kutty ne kaha:

0ye aram se.
Hamare baap ki hukumat hai...''
'''' OYE ''''















































'''' HOYE '''' ;-
Aik Bivi Judge Se Mujhe Apne
Husband Se Talaq Chaye Ha .

Judge Lkn Kyon ?

Bivi Ma Jo Bi Pakaow
Mera Husband Zid Karta Hai
Ma Bi Wohi Khow...:-P;->

1 Din Zindagi Ne Mujh Se Poocha:
Tum Apne Dost k 7 Kab Tak Rehna Chahty Ho ?

?

Mene 1 " PAAD " Maar Dia Aur Kaha:

Jab Tak Tum Is Ko Pakar
Na Lo =P ;)
TOM CrUISE went to court to prove that he is the most Handsome & good Looking on earth but he failed and came out Angrily and asked:
Yar YE Hamy koun HAi ??
Man and Woman -The ''eternal'' truth?



The (eternal) Man: Do you love me just because my father left me a fortune?

The (eternal) Woman: No silly boy! I''d love you no matter who left you the money.


Moral: The eternal truth between man and woman.

1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)
Aata Hy Yaad Humain Double Sawari Ka Zamana,
Wo Apni Bike Ko Chamkana,
Wo Kaminapan Krna,
Wo Coaching K Samne Villi Lagana,
Wo Bachiyan Phansana,
Wo Hasna Hasana,
Wo C-View Jana,
Wo Baot Basin Per Raja Sahab Ka Pan Khana Aur Sutte Lagana,
Wo Logo Ki Hatana,
Wo Tulley Ko Cherh Kar Bike Bhagana
Burns Road Jana,
Wo Roll Point K Roll Khana,
Wo Paise Urana,
Na Wo Din Hain
Na Ratain,
Agar Kuch Hy To Bus Yaadein He Yaadein... ;->