Har khushi hasi Mange Apse,

Har khushi hasi Mange Apse,
Har khushi hasi Mange Apse,


Har phol khushbu mange Apse,


itni Roshani ho Apki jindagi mei, ki...


.




.






"khud bijali wale connection Mange Apse."
  

May, 20 2010     180 chars (2 sms)     3582 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
''Agr Private Primary Student Mistake Kray To Teacher Kehta Hai K
Write An Essay On
“My Friend”
5 Times. . .
Or Agr Government Student Mistake Kray To Master Subah 8:30 Murga Bnata Hai,Or 2:00 BJAY Kehta Hai K Chalo Ab Dafa Ho Jao Chutti Ho Gai Hai.
Student Tang AA K Kehta Hai Sir 30 Mints Or Ruk Jain,
Master:KYUN?
Student:Sir [...]''
Ek bacha dorta howa ghar aya aur maa se kaha: hamare parosi kis kadar garib hai un k bache ne ek rupe ka sika nigal liya hai aur wo sub ro rahe hai... ;->


Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
Teacher: Translate into Urdu.

"She is Kidding"


Pathan: Woh Bachay Day Rahi Hai.
Dil ki dhadkan he ruk gyi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jb light gyi or kaam wali bai boli
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wot d hell is dis
.
.
.
.
u dnt hv invortor…:p:p
Do u know k glass tutay to kiya awaz ati hai?


Dhuz?
no


Dhooz?
no


Thish?



Nahi bhai


Ami ki awaz ati hai"lakh d laanat,fer ki pann ditta e?
Beauty
Is
The
Power ...
By Which
A Woman
Charms
A Lover
And
Terrifies
A Husband ...
''BArish k bäd suraj ata hai




raät k bad din ata hai,




hansi k bad ghum ata hai,




par Ek ap ka SMS hai jo world Cup ki tarah 4 saal bhad aata hai.
GURBAT MITAO OFFER OF ALL GREEB CUSTOMER

easy tamam cutomers jo k nihiat gurbat ka shikar hain or un
k pass galti se mobile fone or connection hy un k liye speacail
offer hy k wo iss number 0321-6307893 per MISS CALL kerain
or free BALANCE hasal kerain.
.
.
NOTE:
yeh offer un hazrat k liye hy jin ka balance ZERO hy
BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
Indian Cricket Team
AUR
Toilet mai
Kya similarity Hai ?

?

Nahi Pata

?

Socho?

Think

?

Simple Yaar
?
"Dhoni" Yaha Bhi hai
aur
"Dhoni" Vaha Bhi Hai.