Har khushi hasi Mange Apse,

Har khushi hasi Mange Apse,
Har khushi hasi Mange Apse,


Har phol khushbu mange Apse,


itni Roshani ho Apki jindagi mei, ki...


.




.






"khud bijali wale connection Mange Apse."
  

May, 20 2010     180 chars (2 sms)     3600 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
News reporter:
KHAN SAAB ye batain k plateform
par kharay saray pathan kaisay maray?
Pathan: aik elan hua k train plateform per aa rahi hai,
sub ne patri par chalang laga di.
Reporter:Phir aap kaisay buch gaye?
Pathan:main khudkushi k liye patri per leta tha,
ye elan suna to main plateform per ja ker lait gaya:)
2 pyaz , 3 lahsan , 5 gm jeera , 3 kali mirch , 2 spoon namak , 4 spoon oil , 1 cup water aur thoda hara dhania . Pata hai me kia bana rahe hun. . .Tumhe ullu
Wo gulab hi kya hai jisme laali naho
Wo gulshan hi kya hai jisme maali naho
Wo gulab hi kya hai jisme laali naho
Wo gulshan hi kya hai jisme maali naho
Wo SASURAL hi kya kai jisme SAALI naho
Are yaaro wo program hi kya hai jisme Taali naho "...
Aik park mein Mian Biwi lar rahe theyQareeb hi bench par kuch aawara larke bethe theyMian ne ghusse mein kaha "Dil karta hai tumhein kutton k agey dal doon"Larkon ki taraf se aawaz aai "Bhow. . Bhow Bhow. . ."
Shohar: Tum Sunya Ki Bad-surat
Tareen Makhlooq Ho
Biwi: Aur Tum Dunya k Bad-tareen
Sharabi Ho ..
Shohar: Magar Main Tou Kal Se
Sharab Chorh Raha Hoon ... =P ;)
Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.


Importance of thumb…

Children use it 4 chewing

Illiterate people use it 4 sign

Winners 4 victory
.
.
AND
.
.
My FANS use it 4 reading my messages
.
.
.
.
.
Oh….u toooo?
Taj mahal dekh kar,

Bola Shahjahan ka pota!

Taj mahal dekh kar,

Bola Shahjahan ka pota!





Apna bhi Bank Balance Hota,

Agar dada AAshiq na hota.
KBC main shahrukh ne
mujh se pocha
world ka sub se bara ullu kon hai?
main ne 1 crore thukra diye,
magar aapka naam nahe bataya.

Lagaan Remix 2020
Climax Scene:

1 ball 24 runs needed.

Bowler bowls

Aamir hits

Ball splits into 4 pieces.

All pieces go for 6''s

Aamir Wins...

MIND IT ;->
duniya k das bardey shaitan,

1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-

Oh I am unable to write your name ten times in a row