Funny

Funny
Man to Doctor: I want to live long, tell me any tricks for this
Doctor: Get married
Man: Then can I live long???
Doctor: No, this desire will no longer stay...
  

Sep, 17 2011     165 chars (2 sms)     3505 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".....
Boy: Jotashi Meri Shadi Kyon Nahi Ho Rahi Hai?


Jotashi : Beta, Allah Ne Tere Naseeb Me Dukh Nahi Likhe

To Isme Main Kya Kar Sakta Hoon!
''Insaan sub se zada Mafi kis
k
samane mangta hai ??
Guess


''

''

guess !


''
''

!
¡


!

~

?
,


!



~
.

?

Bihkari k samne

" Maaf karo Baba"''
1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
In Aortoon Se Dosti Achi Nhi "Faraz"

























Kacha Tera Mkan Ha Tmko Khusra Hi Thek Ha
Nine Zero Pe 1
Muhajir Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Pathan
Muhajir Shot
DhUzZzZ

Muhajir: TUM KON ?
Man : Baloch
DhUzZzZz


Muhajir: TUM KON ?
Khusra : Tera Baap
Muhajir : Jao Yaar
Apno Ko KonMaray ...
Ek Aadmi Business Main Loss K Baad Bohat Ghareeb Ho Gaya
Jab Khaane Ko Kuch Bhi Na Rha Tou Us Ne Apni Biwi Se Kaha:
''''Bachon KO Nanhiyal Bhej Do
Tum Apni Walida K Paas Chali Jao
Aur Mera Kia Hai
Main Susral Chala Jata Hoon'''' ;->
Saare Gawahon Aur Bayano K Mad-e-Nazar Rakhte Huey Ye Adalat Penal Code Dafa
382 K tehet
Msg Parhne Wale Ko Msg Na Kerne K Jurm Main
''''MEMON'''' Karrar Deti Hai
Aaj “TOM & JERRY” ki barsi hai
un ki yaad mein
plz ye SMS kam se kum kisi
1 “CARTOON” ko zaroor send karo,
me ne apna farz pura ker dia.
ab aap ki baari
Love Is An Illusion..

Its A Highly Dependency Disorder Of Weak Hearted People...



People Wid Strong Hearts Belive In



Flirting...!! ;-)
Wo SUBAH ka Sukoon

Wo PANI ki Thandak

Wo SAABUN ki Khushbu

Wo DHULAY hue chehre ki Khubsurati

Aap kya Jaano

Ye to sirf Muu Dhone wale he jante hain


SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..