Funny

Funny
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P
  

Sep, 17 2011     335 chars (3 sms)     3448 views       Funny

more Funny SMS Messages

Job In Trafic Police

Candidate Mst Hve Da Following Qualities.

1Behviur: Battamez
2Weight:Minimum 105 Kg(125 Ghari Pr 1 Hi Pura Aye)

3 Honsty: Chalan Km Katey(Oper Se Paise Le Le)

4luks: Koi B Ho(Knsa Behaviur Pe Frq Pardna Hy)

Yar Suneri Moqa He Hath Se Mt Ghawana Tm Me To Isse B Ziada Khubyan Hyn
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)

Judge - Sach Sach
BtaoTum Ne Apni Biwi
Per Kis Waja Se Haath
Uthaya Tha

Mulzim - 3 Baato''n Ki
Waja Se
1. Us ki Kamar Meri
Taraf Thi
2. Us k Haath Me Belan
Nhi Tha
3. Aur Sab Se Bari
Waja, Mere Bhaagne k
Liye Darwaza Khula
Tha ... ;->


Yaa ALLAH ..!!

Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!


Iss Dafa Ramzan Mein Shetaan Ko Chor Ke
Wapda Walon Ko Band Kar Dena

AMEEN
''Tum Sa koi Pyara koi Masoom Nahi Hai.(\./)/.".) "^----;";_\,,/"( , , )/ \ / Kia Cheez ho Tum Khud Tumhain Maloom Nahi Hai''
Log kehty hn,

pyar itna b mat kro
k
girl frnd sar p sawar Ho Jaye,

hum kehty hn k pyar itna karo
k
girlfrnd ki friend b tumhary sath faraar hony ko tyar HoJaye
Beauty
Is
The
Power ...
By Which
A Woman
Charms
A Lover
And
Terrifies
A Husband ...
Tamam bewaqufon ko ittela di jati hy...



.

.
.

.
.

.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.


.

Tum to aise dekh rhe ho jese ye ittela tumhare liye ho
A woman had triplets, she named them Mat, Pat & Tat. She fed Mat from left tit, Pat from her right tit...
Moral of the story: No Tit for Tat
Sardar g: My computer is going crazy..

Shopkeeper: Why, Whats wrong..?

Sardar g: I dont have a keyboard but it still gives a keyboard error. . . . . ;->

Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho?? ;->
Kisi ko board mein number brhwane honto mujhe Naam,roll no aur mera commision Sms Kardain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asif Ali Zardari"