Funny

Funny
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P
  

Sep, 17 2011     335 chars (3 sms)     3459 views       Funny

more Funny SMS Messages

Main
Agar
Kahon
Tum Sa
Haseen
Kainaat
Main
Nahi
Hy
Koi ...


















Tou Yaar Yaqqen Mat Krna
Insan Pareshani Main
Kuch Ulta Seedha Bol Jata Hy ... ;->
When Ever You Are Surrounded By Disappointment And Couldnt Find Any Hope Then Remember
.

.

.

.

.

.

Pio Cocacola Aur Karo

Bb R R R R R R R R R R R R R R.


Baap Betay K Skool Se Wapis Aya Aur Bola
Beta School Se Shikayet I Hai

Betay Ne Kaha
''Konsi Shikayet Papa ,Mein Toh Mahinay Sy School Nai Ja Rha..
Situation
Befor marriage:
rose are red
sky is blue
i luv one, dat is u...
After marriage:
roses are dead i hav flu,
don''t come near,
prray murr tu .->
Lagey raho...


Lagey raho...


main ney khawaab mein
daikha main Musharf
ki jagah sardar ban gaya
hoon,

tum par bhi koi paabandi
nahin jo marzi sapney
daikho.
Bengali patient: Doc sahab, potla-potla totti aata hai, khane ko man nahin karta hai.
Doc: Yeh lo dawai, mota-mota totti aayega, jaise marzi kaat ke khana
A person who surrenders when he''s WRONG, is HONEST. A
person who SURRENDERS when not SURE, is WISE.. A person who
surrenders even if he''s RIGHT, is a HUSBAND..!
Teachr: Konsa Parinda Sub Se Tez Urta Hai?
Student: Haathi!

Teachr: Nalaiq! Tera Baap Kia Krta Hai?
Student: Wo DSP Hain.

Teachr: Mera Khayal Hai Haathi Hi Sab Se Tez Urta Hai..... >
''Aapko kya lagta hai hum aapse flirt karte hain,
Ruko, sambhlo, abhi ke abhi aapko alert karte hain,
Arre yeh to mahol aur mausam kaa asaar hai,
Warna aise waisson par hum bhi time waste nahi karte hain.''
Pathan 100 K Note Pr Likha Hua No. Dial Kr Rha Tha

2nd Pathan: Ye Kr Rahy Ho ?

1st Pathan: Quaid-e-Azam Ka Number Dial Kr K Pooch Rha Hoon
Un ka Mobile Kis K Paas Hy ... ;->
Mr. Inside Went 2 C
Mr. Outside. Inside
Standing Outside Called
Outside Outside But
Outside Standing Inside
Called Inside Inside
When Inside Came Inside
Outside Went Outside 2 C
Inside Then Outside Called
Inside Outside But Inside From
Inside Called Outside Inside ...
Now Where Is Ur Brain
Inside Or Outside ... ??? ;->


Hockey Aur Cricket Main Kiya Faraq Hai?

.
.

Sochoo...

.

Nahi Pata?

.

Hockey Main Pakistan Ek Ghanta Zaleel Hota Hai.
Aur Cricket Main Poora Din.
Ab Aaya Samajh Main?