Funny

Funny
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P
  

Sep, 17 2011     335 chars (3 sms)     3450 views       Funny

more Funny SMS Messages

.........._i"i_________________
........._/l_l------------------l
.........L_(0)_l_____________(0)l

COORPORATION VAN


pagloon ko
uthane i hai


tumhay


apnnni dosti
ki kasam




plz



plz




bhag jaooo!![haha]
5 years,
20 subjects,
200 practicals,
2000 lectures,
20000 insults

A normal human
being cant do all this!


The remaining abnormals are called


DOCTORS..!
hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"


Heights Of Professional Respect..

A Begger Won 50 Lac Rs Lottery N He Took
Gold Utensil For Begging.
MiRrOr MiRrOr On tHe WalL wHo iS tHe Bad In ThE WorLd ?
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..

mIrRoR : “JO MESSAGE PAR RAHA HAI WO BAD IN THE WORLD“
.
..
..
B@D BOY
Agar manzil ko pana hai to himat saath rakhna,



Agar pyar ko pana hai to aitbar saath rakhna,



Agar hamesha muskurana ho to

BRUSH AUR PASTE SAATH RAKHNA
Air Hostess To Pathan : Aap Chai Pina Pasand Karenge Ya Soft Drink . . . ? ? ?

Pathan : Hum Wo Taweez Wala Chai Piye Ga. . . ! ! !

Air Hostess : Wo Taweez Nahi "TEA BAG" Hota Hai . . .


Fat man: Dr. Main patla hona chahta hun

Dr.: tm rotiyan kitni khate ho?

Man: 12

Dr.: aj se tm 4 roti khao ge.

Man: in ko bad me khana hai k pehle :-)

Any Degree Of
Shaterring, Battering, Tattering Will Nullify My Spirit ... ?




I''m Like
Those Cartoon Figures
Th8 Being Kneaded Flat
By Passing Trucks
And
Plump Up Again .. ! (:
Aap sochte honge ki hamari

aur se aanewale sms ka

silsila kab khatam hoga?

Janab ye to EKTA KAPUR

ke serial jaisa hai.

NEVER ENDing
''Ek kutta b0hat akarr k chal raha tha.

Sher ne pucha tu kis khushi me akarr raha hai?

T0 kutty ne kaha:

0ye aram se.
Hamare baap ki hukumat hai...''
Kitne Dino’n Se Seyah Libas Pehne Phir Rahay Hain,
.
.
.
Ke Koi Hamein Muft Shampo De Or Kahay
“Your Licence To Wear Black” ;->