Ek Memon Ne Wakeel

Ek Memon Ne Wakeel
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
  

May, 14 2010     176 chars (2 sms)     2852 views       Funny

more Funny SMS Messages

You r a dog.


kiyon bura kaga na???


tarr bura mat mano


Dog means
O=of
G=Girls


Now u r smilling


Haans raha hai


Kutta kahin ka!...->
AaiNdA,







Se,









''sms''












SenD,









KarNE ki koshish karna,
Land lord:Ok,I give you 3 more days to pay rent.
Tenent:Right sir,I select the days of Diwali,
Holi
and
Christmas
1 ShEiKh K GhAr PaThAn GaYa

ShEiKh: PaThAn sE BhAi

TaKlEf Na KaRe BaTyE

ChAi ChAlI Gi Ya ThAnDa ?

PaThAn: Is MaI TaKlEf Ki

KiA BaT HaI, ChAi BuNnE

TaK ThAnDa Hi SaHe . . . . :-P;->
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.
Plz note my new number of ZONG (China Tel) now send ur sms and call at this new number....





§€^¿ ¥#¿>€~ø

Bye ;->
Light the Cigar With the Heat Of Liver ..Their is Alot of Fire in Liver ..
Nahi Samjhay?????
Lo Urdu main Parho …
Biri Jalayele Jigar se Piyaa .. Jigar maa bari Aag hai..
Dad: if u Pass in the exam i will Present u 1 Cycle.
Son: if i fail?
Dad: i will Present 10 Cycle.
Son: why?
Dad: To Open Cycle Shop...!

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Things To Remember
In Life ...

"Love Your FRIENDS
Not Their SISTERS"

And

"Love Your SISTERS
Not Their FRIENDS" ;->
Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,

Payary Dosto Or Azizu,
Main, AAJ,
Se Baqaiyda Ellaan Karta Hoon,

Kay Main Ne Eid Gifts,
Dosti K Tohfy,
Birthday Gift
Cash,Asalaam-mo-Alaikum,
Cheque,
Sweets,
Tmam Mobile Cards, Perfumes,
Wagyra Qabol Krny Ka Aaghaz Kr Diya Hy,

To Dair Na Kijiye Rush Se Bachiye,

Jaldi Laiye Waqt Bachaiye.,
Thank u.!

Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho?? ;->

Pappu-Mere a/c Me 10 Crore Cash
Aur Ketrina Se
Shadi 10 Second Me Kra Do?


>


>



>



Jin-Aaka! Hukm Karo,Haramipan Nahi.