''Aya re larkiyon ki what lagane larkiyon ne kya hai larkon ko tang apni bi hai ab inse jung larkion ki baba assi tassi AYA RE LARKIOYON KI WHAT LAGANE BABA LARKE ZINDABAD''
Admi:Mujhe sardar bana do
Doc: uske liye tumhara 50% dimagh nikalna parega
Admi: OK
Doctor ne ghalti se 90% nikal dia.
Admi hosh mein aa k bola: Khocha ye tumne kia kar dia.
Ek Din 1 Farishta Janwaroo Ko Unki Zat Bata Raha Tha
Sher-Jutt
Cheeta-Rajput
Hathi-Butt
Zebra-MAlik
Khota-Pathan
Khota Replid O Pai Jee Mai Khota hi Theek Aan
Pathan Mobile Company Mein Job K Liye Interview Dene Geya Pehly hi Sawal Ka Jawab Dene Par Usy Maar Kar Bhaga diya Geya Sawal Tha . . . . . Sub se Mashoor Network Kon sa Ha? Pathan: Cartoon Network HAhahahaahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahahaha
Eik andha aadmi Police mai bharti hone gaya..
Interview k waqt us se pocha gaya:
Ap Police mai bharthi hoker kia karen ge.?
Andha: Mai andha dhund firing karoonga ...