''Aya re larkiyon

''Aya re larkiyon
''Aya re larkiyon ki what lagane larkiyon ne kya hai larkon ko tang apni bi hai ab inse jung larkion ki baba assi tassi AYA RE LARKIOYON KI WHAT LAGANE BABA LARKE ZINDABAD''
  

May, 24 2010     173 chars (2 sms)     3037 views       Funny

more Funny SMS Messages

BoOk SaLeS MaN:TuM HaR RoZ

KiTaBiEn UlAt PuLaT KaR K ChAlE JaTe Ho,

MaGaR AaJ TaK TuM AiK BhI

KiTaB NaHe Le KaR GaYe

LaRkA:JaNaB MaI ToU HaR

RoZ 1,Ya 2 KiTbIeN Le JaTa Ho Ab

ApP Ko PaTa NaHe

ChAlTa ToU MaI KiA KaRo . . . :-P;->

Tamam Muslimz Sy Appeal Hey
K Khuda K Liye
Walls,Iglo0,Sn0opy
Aur Om0re Ki Icecream Mat Khain
Q K.......
Dusr0n K0 Khatay Dkh Kr Mera B
Dil Kerta Hey 0r
Mera Gala Kharab Hey
Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge Qawali...

Zong! 1st Sep Se Balance Check Karne Per Charge Laga Riaaa Hy

Jazz! Gaon Mei Ghanta Package Per Degree Bant Riaaa Hy

Ufone! Her Hafte Naya Ad Bana Riaaa Hy

Warid Glow! Feel Free Ka Nara Laga Riaaa Hy

Telenor Djuice! Tou Din Aur Rat Ko Ek Bana Rahaaa Hy

Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge
Qawali... =P ;->
Pehle mera apni girl
friend se bat karna bht
muskil tha,


Us k 11 bhai ha,


Jo us ko ghr se nai
nikalne dete thy,


Lekin abkoi masla nai,


Wo hr wqt ata lene k lye line ma khari hoti ha,


Aur rabta karna asan ho gia ha,


FARQ TO PARA HA



GEO MUSHARAF.->


Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)
Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.
Put Your Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour.

But

Sit With A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute.

THAT''S RELATIVITY . . . ;-
Once In A Jungle All The Animals Were Eating PAN PARAG PAN MASALA


But




Girraffe Was Not Eating. . . .






Why. . . ?





Because

Oonche Log Oonchi Pasand MANIKCHAND. . . ;->
Aankhon main SHARAFAT,
Chal main NAZAKAT,
Dil main SACHAI,
Phir kyon na boley her LARKI aapko BHAI.

Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)
Malak : Kyun Khan Tme 15
Din Ki Chuti Kyun Chahye?

Pathan : Sir Hamara Czn Ki Shadi Hai

Malak : Czn Ki Shadi Aur 15 Din Chutti Wo Kyun?

Pathan : Wo Hamara Czn Chahti

Hai K Hm Us Ki Shadi

Me Dulhaa Bn K Aaaon
''Acha silla dia to ne mere piyar ka"
"Yar ne hi loot liya ghar yaar ka"

Remix by FARAAZ

"Acha kurta siya tu ne mere naap ka"
"Naap liya mere sey dia mere dia mere baap ka"