''Teacher 2 pthan jiss

''Teacher 2 pthan jiss
''Teacher 2 pthan jiss ; ko sunai na de use english main kya kahenge?
pathan: jo marzi keh do g .

us ko konsa kuch sunai de ga;-)''
  

May, 24 2010     135 chars (1 sms)     3029 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan to his friend:Yara humko KFC walon ne boht mara hai.

Friend:Q ?

Pathan:Humara BV ka delivery tha to hum usko KFC legaya
Qk
Wahan Board pe likha tha....
"FREE DELIVERY"
Nahi PLZ



Neechy Mat Jao na



Kuch Ho Jaye Ga



PLZ



Dekho Mat Karo


Maan Jao Na PLZ



Warna



...Ho Jaye Ga



PLZ Mat Jao



Aaah



Dekha



Ho Gaya Na









SMS Khatam...;>
Girl:Agr Tm Mjse Shadi Krna Chaty Ho To Tme Mere Mumy Papa Ko Khush Krna Hoga
Boy:Han Me Kroga.Mje Kia Krna Hoga
Me Apni Jan Tk De Skta Hun.Kaho.
Girl:Tumhe Hr Hafte Mumy Ko 5kg Ata Dena Hoga,Aur Papa Ki Gari Me 5litre Petrol Dalwana Hoga.
Boy:Acha BAJI Ami Aba Ko Salam Kehna
Lakho log mohabat karte hai,

Shayad hum un jaise nahi.

Dikhane ke liye hum bhi

bana sakte haiTAJ-MAHAL,

Magar MUMTAZ ko marne de

hum vo SHAHJAHAN nahi.
Master of puppets is pulling ur strings, twisting ur mind n smashing ur dreams. blinded by me, u can''t c a thing when i count to 3 u shall fall asleep 1,2,3,Zzz
Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
U may HaV 10 pEoPle 2 Talk

U may HaV 100 pEoPle 2 Care

U may HaV 1000 pEoPle 2 Love

BuT u HaV OnLy 1 Crazy frnd who always Disturbs U ne time

N Thats me ;->
id 2 Mom:” 10 Rs Dena, Bahar 1 Garib Ko
Dene Hen..
.
.
.
Mom:” Kaha Hai Garib.. ??
.
.
.
Kid:” Bechra Bahar Dhup Me Kulfiyan Bech
Raha Hai..:p:p

Let''s boycott Indian new movie 3 idiots.

We all protest for they did not cast you in the movie. After all,
you are the most well known idiot alive. ;)
LIFE IS 5 STAR . . .

KIND STAR IS
MOTHER,ACTION STAR IS FATHER,ULTEMATE STAR IS
TEACHER,TOP STAR ISLOVER&THE SUPER STAR IS
FRIEND LIKE "hAmY" ;->
|| Height Of
Self-Confidence ||



Teacher To
Student:
"You Are Late ...?"

Student:
"Late .. !!!
Who Me ... ?
No Way Sir ! I''m Alive..."
A sardaar to his friend: Main apna purse ghar bhool aaya, meenu 1000 Rs chahi dey si.
Friend: Dost hi dost dey kam aanda hai, le 10 Rs, riksha karwa tey purse ley aa.