Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment.........

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment.........
A Love Story

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment in Dettol street,
Lux's dad Capri & mama Palmolive fixed his marriage with Opal But Rexona's dad Lifebuoy & mama Camay decided Lux & Rexona's marriage in Dove registrar office.
Rexona's uncle Rin & aunty Pears signed as witness.
1 year later Rexona gave birth 2 twins
they named them Johnson & Johnson
Moral
Maine app koo saray soaps k naam yaad karwa diye hain,ab tu mou dho le yar..!
  

Dec, 29 2011     456 chars (3 sms)     3526 views       Funny

more Funny SMS Messages

Woh chham chham karke aayee Aur chham chham karke chalee gayee
Main sindoor ka dibba lekar khada raha
Woh Rakhee bandh ke chalee gayee.
Ek Chota Bacha Bohat Dair Se Ro Raha Tha.
Uski Maa Ne Pocha
Mele Laal Ko Ka Chahiye?
Tofee
Bishkit
Ya
Doodh..?

Bacha:
Bash Ek Nai GIRLFLEND
Khubsurat Shi :->
''Ho mera kam in fakiron ko sms karna,

In kanjoso garibon ka inbox bharna,

Mera ALLAH inhe bhi abshram ajay,

Ye sms parhte hi inka bhi sms ajae……
Usne haathon per mehendi lagai hai,
Humne uski doli sajai hai,
Hamein pata tha woh bewafa niklegi
Isliye humne uski choti behen ko bhi phasaya hai !!!
VakEeL:

JuDgE sAAb
Es iNsAn Ne ApNi B.v ko kTaL kYa
SaAlE ko kTaL kYa
kAe bEgUnAh l0g0 ko kTaL kYa
pAiSe kHaE
GuNdAgRdI kI
yE pEhLe b JaIl Ja cHuka hAi
cCrUpT kAmIneY dArInDaSiFt iNsAn k sAtH kIa h0nA cHaHyE?
JuDgE sHb





IsAy pAkIstAn ka pReSidNt bAnA d0 . . . ;->
Arz kiya hai...


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...


(Wah! Wah!)


Teray siwa is dil mein nahi koi aur...
.
.
.
.
.


RoCk3r, GEO NEWS Lahore :-D

Breakup Tips :

How 2 Create Da Biggest Doubt
In Ur Lover''z Mind 4 U ??


Simple

Just Suddenly Sms Her Saying:


I LOVE U TOO
"Dhaan k kashtkaroon k naam Aham paigham"

Jinn hazrat nein Dhaan kee paneeree kasht kar lee hai aur wo kheiton mein lagana chahtey hein wo in cheezoon ka khayal rakhein.

DAP 7600
kadayee 1000
Lagwayee 1200
aur Bijli 2000
Practice makes man perfect...

Then wat abt woman??
?
?
Any guesses??
.
.
.
.
.
.
.
.
She is BORN perfect.!
Hai na girls..??? :-P
Girlfrnd Ko Aisa Kya Gift Dena Chaiye Jo Adha Wapas Mil Jaye?


Socho.


Socho.


Socho.

Socho.



Socho.


Socho.

Nahi Pata.


.



LIPSTICK.
Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->

Read
Is Dafa 3-jan-2010
Per Date Kuch istarah Ho Gi.





1 Larki Meray Sath Front Per Hogi,

Or Baqi Teen Back Saeat Per Hon Gi.
Amazing Na..

This Wll Never Happen Again In Life,



BecOZ Soon They Will Get Married.;->


So Don''t Jealous.