Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment.........

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment.........
A Love Story

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment in Dettol street,
Lux's dad Capri & mama Palmolive fixed his marriage with Opal But Rexona's dad Lifebuoy & mama Camay decided Lux & Rexona's marriage in Dove registrar office.
Rexona's uncle Rin & aunty Pears signed as witness.
1 year later Rexona gave birth 2 twins
they named them Johnson & Johnson
Moral
Maine app koo saray soaps k naam yaad karwa diye hain,ab tu mou dho le yar..!
  

Dec, 29 2011     456 chars (3 sms)     3538 views       Funny

more Funny SMS Messages

Warid paish krta hai pehli bar aapke Mobile mein nahati hui larki


Aaj thand boht hai,

LARKI kal nahaye gi




WARID we care
Plz Aap Kisi Ko Gaali Na Dain Iss Se Aap K Gunah Barhte Hain
Kisi Ko Bura Bhala Kehna Ho To Usay

Zardari Keh Dain
Wo Khud Hi Sharminda Ho Jaye Ga
Shukrya
Food for thought: Why to suffer trying by all means to become rich and wear expensive branded clothes, when best things in life we do naked.
SPECIAL OFFER,
BRING A CHIT ON EXAM DAY,
SCRATCH AND SHOW IT TO YOUR NEAREST TEACHER &
WIN FREE TRIP TO PRINCIPLE’S OFFICE & ENJOY 3 YEAR
VACATION AT HOME.
Gal: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill dadi dengi
Height of walking..

My granma when she was 65 used to go
for long wlaks,

now she is 85 and 10 years back she
went for walk and has not returened yet
Karachi Me 500
Grlz Heart Attack Se Mar Gai
0r
255 GrlZ Behosh Hogai





Kyn k














Ksi Ne Afwah Phela Di Ha
K
"HumAyuN"
Ki Mangni Horae Ha =P
2 Sardars Looking at egyptan Mummies,
Sardar 1: Look so many bandages ,Pakka truck accident hai
Sardar 2: aaho , ais liye Truck Number bhi likha ha BC-1760
Shoaib Akhtar Says :
Main India Ja Kr Pakistan Ka Naam Roshan Karunga.

Q K,,





Pakistan Main Light Jo Nahi Hoti |''!''|
''Agar “Punjab” ki larkiyaAn papita bechti to larkon ko bahut faida hota.
Kyun k larkiyon ko ye aawaz lagani parti:
.
PAPPI TAY LAY LO,
PAPPI TAY LAY LO..''


Makan Malik-Mai tumko kiraya dene
k liye aur 3 din ki mohlat deta hu

Std-Theek hai ji,

Main
Diwali
Holi
Or
Chrismas

ke 3 din select karta Hun
Baap:
Beti tum muje
pehle PAPA kehti thi,
Ab tumne muje DAD kehna Shuro kardia,
Kya waja hai?
Beti:
Cmon DAD, PAPA kehne se lipstick kharab ho jati hai..