Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment.........

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment.........
A Love Story

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment in Dettol street,
Lux's dad Capri & mama Palmolive fixed his marriage with Opal But Rexona's dad Lifebuoy & mama Camay decided Lux & Rexona's marriage in Dove registrar office.
Rexona's uncle Rin & aunty Pears signed as witness.
1 year later Rexona gave birth 2 twins
they named them Johnson & Johnson
Moral
Maine app koo saray soaps k naam yaad karwa diye hain,ab tu mou dho le yar..!
  

Dec, 29 2011     456 chars (3 sms)     3542 views       Funny

more Funny SMS Messages

new song for all boys
ek larki ko dekha tu aisa laga
kabhi chapal laga kabhi taphar laga
kabhi muka pera
kabhi sendel perha
kabhi ghar mai peta
kabhi road mai mara
mindar k gante sa bajta gaya
hooooooooo
ek larki................
Pathan:Yara abhi tumhara Ami ka khaansi kesa hai ?


Dost: Khaansi to band hogaya hai par saans ruk ruk k aa raha hai.


Pathan:Koi baat nahi ALLAH karega wo bhi jaldi band hojayega.
I Don''t Cheat,

I Just Change The Rules!

I Always Want To Rise Up,

But Gravity Brings Me Down!

GLOBAL WARMING BURNT MY HOMEWORK

Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->

Apne mulk ki hifazat karain




Kyun k






Ap ko dulhan yahan se hi milni hai... =P ;->
Husband:u will never succeed
in making DOGS obey u. . . !

Wife:Nonsense. . . . it’s only a matter of patience,
I had a lot of trouble with u at first. . . ;->
aisi apni wife ho
5.5 jiski hight ho
jeans jiski tight ho
chehra jiska bright ho
waight main thori light ho
umer main diffrence slight ho
thori se woh quite ho
too mamorable her ek night ho
aisi apni wife ho
sarak per sub kaheen
kia cute hey
bheer main sub kaheen
pakistan ki paidaish ho
beauty multyply by twice ho
favorite color white ho
make up thora light ho
zulfain dynamite hoon
aankheen us ki jaisey sunny twilight ho
hoonton ko dekh ker lagey
jaisey coke diet ho
jub sari pehan ker nikley
to kia sight ho
aisa lagey jaisey swtizerland ki flight ho
aisi apni wife ho
agar aisi apni wife ho
tu kia haseen life ho
Ye Mardam Shumari Ki service hai . ager ap larka hai to 1 sms . larki hain tu 2 Sms kare. Or ager Apka ka taluq Tesri Makhluq se hai tu koi Sms na kare
Yah SMS Krnay Waloon Ko Kya Ho Gya Hy FARAZ



Her KUTaY-BILLAY Ky Shair Py Mera Name Laga Datay Hain
Seen oN A Famous Beauty Parlor iN Karachi :

Don''t Whistle aT The Girl Going ouT From Here . . .

She May B Your GrandMother . . . ;-> . . . :p


Bohut udas he her shakhs tere jane se,
Ho sake to laut aa kisi bahane se,

Tu lakh khafa sahi magar ik bar to dekh,
Mohalay me Kitna kachra jama hai tere na any se.
Bank Main Meyan Biwi Ka Joint Account Tha
Aik Roz Bivi Check Le Kr Ponchi
Aur Boli Mai Dus Hazar Ruppe Niklwana
Chahti Ho Lekn Kayal Rahe Jo
Hisa Mere Meyan Ka Hai
Aus MAI Se Dejye Ga . . . . . :->