Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment.........

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment.........
A Love Story

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment in Dettol street,
Lux's dad Capri & mama Palmolive fixed his marriage with Opal But Rexona's dad Lifebuoy & mama Camay decided Lux & Rexona's marriage in Dove registrar office.
Rexona's uncle Rin & aunty Pears signed as witness.
1 year later Rexona gave birth 2 twins
they named them Johnson & Johnson
Moral
Maine app koo saray soaps k naam yaad karwa diye hain,ab tu mou dho le yar..!
  

Dec, 29 2011     456 chars (3 sms)     3548 views       Funny

more Funny SMS Messages

jab hamare sar per baal hote thay
hum babar ali se ziada bakamal hote thay

patjhar aaya gulshan weeraan ho gaya
main aaina daikh ker khud hi hairaan ho gaya

angrayi leti zulfoon ke jagah
qadafi stadium ka maidan ho gaya

23 ramzan ki shab hum chat per ja baithay
aglay roz parosi eid mana baithay

ab apni tind ka bhi kia lashkara hai
baal nahi to kia eid ka chaand to hamara hai../ ;->
What''s Difference B/w The Memories Of A Woman & Man ..?


A Woman Will Always Cheerish The Memory Of The Man Who Wanted To Marry Her

&

A Man Cherishes The Memory Of The Woman Whom He Didn''t Marry.... ;->

A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own
Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.
I Saw A Dream
Yestrday

-Only U and Me-

We Were Running In A
Garden

Me In The Front And U

Running After Me

&

With d Background Music
Of


VODAFONE ... ;->
Teacher: Woh koun sa event tha jo na hota to aj "KARACHI" khush hall hota... ?

Student:
Altaf Hussain ki maa ki shadi... ;->


Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P
AIRPORT Pe-
Patni:Dekho,Wo Couple KISS Karte Hue Kitna Khush Dikhai De Rahe Hai.


Pati:Wo Usse DROP Karne Aaya Hai,RECEIVE Karne Nahi..
Teacher to Sardar:''Make a sentence in which one word is repeated twice."
Sardar:''If Lara Dutta marries Brian Lara, She will bcom Lara Lara Bolo tararara.
Teacher:
Dunya Ka Pehla Insaan Kon Tha?

Pappu: Hazrat Adam!

Teacher:
Shabash! Ab Batao K Unki Nationality Kya Thi ?

Pappu: Pakistani..

Teacher: Woh kese?

Pappu:
Un K Paas Ghar Nai Tha,
Kapray Nai Thay, Aata Nai Tha,
Bijli Nai Thi,
Gas Nai Thi..

Phir B Woh Zinda Thay!!
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
Larki Waley : Aap Ka
Beta Kia Kerta Hy ???


Larke Ki Maa





Mera Beta 3 Rs
Mein 500 Sms
Kerta Hy ... ;->