''If people says you

''If people says you
''If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.''
  

May, 24 2010     168 chars (2 sms)     3112 views       Funny

more Funny SMS Messages

Akbar: Kal Maine Sapna Dekha
K Tum Gobar Me Gir Gaye Aur Mai

Shehad (Honey) Me!

Birbal: Ji Maharaj! Fir Mai Apko

Chatne Laga Aur Aap Mujhe.
Rules 4 board exam:
Har sawal ka dat kar larna, lekhne me kami mat karna, mouka milay to peeche be dekhna. or 1 bat yaad rakhna aagay walay ka paper apna samajhna


Bohat Dino''n Se Main Bhoola Hua Tha Dosto''n Ko






Aaj Film " Kameeney " Dekhi Tou Sab Yaad Aa Gaye ;->


Devils went to Court to Prove
that he is The Most,
Cruel & wicked Guy on Earth.

But he Failed, He Came Out Angrily & Asked,
Yaar ye “ALTAF BHAI” kon hai?
Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,



Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
; ; ; ; ; ;
c("""") c("""") """" """"

SpeciAL TEA

1 MerE LiyE

Or

Doosri

B

MErE LiyE...

Tujko ChAhyE Tu Apni BAnA k P ;->
Mufte :p
On Ur Single Smile Thousands Ppl Die So ?

Keep Smiling
Nd

Reduce Population Of PAKISTAN


But….


Never Smile In Front Of Da Mirror


Warna

Lene K Dene Par Jayen Gay
Mandir mein jaap karta hoon,
Masjid mein adaab karta hoon,
Insaan se kahin bhagwan na ban jaun
isliye roz tujhko SMS karke paap karta hoon
jab se Parvez Masharaf
sadar bana hey.


myri os se nahi banti hey es lia na wo mojee msg karta hey na mey os ko
sms karta hou.








HA HA HA HA HA HA HA HA HA
I am missing U.



I am missing U.



I am missing U.









Don''t believe!



See I am on journey and u r not with me, it means u r missing.
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.
Molvioun ki 1 bus ja rahi thi
Ek molvi sahb ne kaha k ""jahan koi larki nazar aye to
Astagfirullah prho!
Achank ek molvi sahib
Astagfriullah bola
Baqi bole



Kithay?
Kithay?
Kithay?