''If people says you

''If people says you
''If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.''
  

May, 24 2010     168 chars (2 sms)     3115 views       Funny

more Funny SMS Messages




Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"
Father says to Son...

"You are mature enough now...

I will allow you to start smoking if you want to."

Son, "Thanks dad, but I quit two years ago"......
A Solid Reason for having two girlfriend at one time:

Monopoly is alwayz Damaging

&

Competition improves services and
Increses Performance!
\==== A CrAzY ThOuGhT ====/


I HaVe g0t ThE KeYs To SuCcEsS . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BuT SoMeBoDy KeEpS On ChAnGiNg The LoCkS . . . . ;->
''Mujhe apki 10 aadatien boht achi lagti hain....

1. Ap khubsurat aur nek dil insan hain,

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.




BaaQi mazaq kal krenge...''
''uSAY KAHA b THA k tMHARI sHALWAR PHATI HUE HAI faraz
Beghairat Muskura kar kheta hai "HOLAY HOLAY SE HAWA LAGTI HAI"''
PAkiSTAN nE 191 SCoRE kAr k ChAmATkAAr kAr diA,,

.

.

Ph¡r b AuSTrALiA nE UskA BALADKAR kAr diA.. ;->
Friendship Is A Sea
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Go Deep In It
Go Deep
More Deep
Chal Bus kr Hunn Dubb K Mrna Ee..
Memon Beemar Hua To Check Up K Liye Gaya.

Dr: Drip Lagani Paregi

Memon Adhi Drip Laga Kar Acha Hogaya Aur Bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Baaki Parcel Kardo"
Punjabi tarjuma of baby baby yes mama.


Kaki kaki
Han baybay
Phak lee chenei,
Na babey
Jhoot mardi
Na babey
Lawan juti
Na babey
Khol botha
Ha ha ha...
''''Gham ME B MAZA ATA HE,,
Gharibon k ghar bhi khuda aata hai,,
hum to aap ko roz sms karty hain,,
Ek ap ka sms jo worldcup ki tarah har 4saal baad aata hai''''
"Jis Ka Kaam Usi Ko Saajhay"


Exapmle>


Hamesh Reshamya In
"AP Ka Surror"


Flop . . . .


Is Film Ka Naam Hona Chahiay Tha,
"AP Ka KasoOR"