''If people says you

''If people says you
''If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.''
  

May, 24 2010     168 chars (2 sms)     3130 views       Funny

more Funny SMS Messages

Son:Papa sab log shadi karke pareshan hai tau shadi Q karte hain

Papa:Beta akal badam khane se nahi, thokar khane se aati hai !
Santa (reading from book of facts): "Do you know that every time I breathe a man dies?"
Banta: "Why don''t you use a mouth wash ?"

Lati Hy
"Mohabbat"
Judaai Main Rung



















16 Da
"Haleeb"
Tey 12 Da
"Tarang" ... ;->
Yeh soch kar pareshan hoon mai
"kal bhi bhutto zinda tha aaj bhi bhutto zinda hai"
DOSTO!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kia bhutto
"STAR PLUS"
mai kaam karta hai..=P;->
Benazir ko goli lgi,
bkhtawar asfa rone lgi,
rote rote bhok lgi,
khale bilawal mom phli,
mom phli me dana nhi,
zrdari tmhara papa nhi
pnjab wale bche, musharf bhai sache, sache sche jayenge shekh rashid ki dulhan layenge,

conda leza kali, so nkhro wali,

ek nkhra tot gya bush ka mu toot gya.
if they get together then y willl they become social workers?






if they be together they united






n to unite wid saif....will make the ...UNISAIF(unicef)
Agar aap Gul Ahmad k kapray pehnay gay tu..

.

.
to

.

.
to

tu bichara Gul Ahmad kia pehnay ga?
Qeyamat ke din, farishton ne kaha ke sub apne apne gunah likhien, sub likh rahey they, Keh achanak aap ki aawaz aai......
EXTRA SHEET PLS..!
Ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

Name

Malika Sherawat.
Kon Kehta Hai Ke Pakistan Main Job Nahi Milti...

Yeh Lo Jhaaroo..
\\\\|////
\\\|///
\\|//
\|/
|
|

Aur Shandaar Career Ka Aaghaz Karo..!;>
Life main ek baat hameshan yaad rakhna
..
..
..
..
k
..
..
..
..
..
cream biscuit main cream hoti hai

lekin
..
..
..
..
..
..
tiger biscuit main tiger nahi hota...
Three ants find an elephant asleep.

One says,”We’ll kill him!”

Other one says,”We’ll break his legs!”

3rd one says:
“choro yaar bechara akela hai aur hum teen..!!” ;-