''If people says you

''If people says you
''If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.''
  

May, 24 2010     168 chars (2 sms)     3118 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->
Father:baap

son:abu telephone kis ne bnaya?

Father:Garaham bell ne.

Son:us k baap ne q nai bnaya?
Apne Husan Par Itna Guroor Na Kr,

Sab 2 Din Ki Masti Hai. . .

Tera Husan Bhi Tab Tak Hai


Jab Tak FAIR N LOVELY Sasti Hai. . . ;->
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,

U Know Y?

WhenEver U Face Any Problem

Just C Ur Pic

& Say 3 Times

"If i Can FaceThis,

i Can Face AnyThing."
A Man Has A Crow. . . Who Has Very Soft & Tender Feathers...



What Does He Call It..?







Any Gueses







Dont Knw






He Calls It




''''My-Crow-Soft..'''' ;->
Teachr : Tumhari Writing
Din-Ba-Din Kharab Hoti Ja Rahi Hai

Student : Sir Is Lye Kyun

K Mere Papa Ki Wish

Hai K Main Doctor Banno.
Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->
HAWAON
k hath 1
Arman
bheja hy

NETWORK
k zarye 1
Pegaam
bheja hy

FURSAT
mily to
Kabool
kr lena

Shehar-e-Multan k Shehzaday ''HumAyuN'' Ne Salam Bheja
Hy.. ;->
Pathan BhaI sE kisi nE RoZa KhölnE Ki Dua pOch li tou unhönÉ kuCh iS tarha Sunayi



"Allah Huma inni laKa Sumto Adha tmKo Aur Adha hmKo"..... ;->
Upcoming Horror Movies!

1.Exam ka Khauf

2.Tadapta Student

3.Shaitani Books

4.Sadma Result Ka

5.Neend ki Maut

6.Pyasi Examiner

7.Pass Ho Na Ho.
~ A MARRIED WOMAN''S
POEM ~

He didnt lyk d curry &
He didnt lyk my cake
He said my biscuits
were 2hard
Not lyk his mother
used 2 make
I didnt prepare
coffee rite
He didnt lyk the stew
I didnt mend his socks
d way his mother used 2
I pondered 4 an answer
I was looking 4 a clue
Isnt dere anything I
cud do 2 match his
mothers shoe?
Then I smiled as I
saw light
1 Thing I cud definitely
do
I turnd around &
slapped him tight
Just like his mother
used 2 ... ;->
''Khush to bahot hoge tum,Ki forward karne ke liye SMS mil gaya,Magar aab kya karoge...?Jab msg me kuch bhi nahi mila...?''