Think Diffrnt Do Diffrnt

Think Diffrnt Do Diffrnt
Think Diffrnt
Do Diffrnt

Make Diffrnt

Achieve Diffrnt


Speak Diffrnt

Then Only You Can Get
A Easy Entry To:

-Mental Hospitl
  

May, 17 2010     142 chars (1 sms)     2656 views       Funny

more Funny SMS Messages

I live by Faith, not by my sight.So whether i See u! or not,
Iknow U R still the same :)
A sweet old friend of mine....
With no chance of improvement! =)


Tute dil ko lekar phirta ha PAPPU gali gali
.
.
.
.
.
.
Tute dil ko lekar phirta ha PAPPU gali gali
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Masakali Masakali
Matakali Matakali... ;->

NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->
FuNnY fAcT ...

ThE pEoPlE

WhO wAnT qUiEt

ArE aLwAyZ

ThE lOuDeSt

GeTtInG

eVeRyOnE eLsE tO

sHuT uP ...

IsN''t It ... ;->
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo

Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!
Upcoming Horror Movies!

1.Exam ka Khauf

2.Tadapta Student

3.Shaitani Books

4.Sadma Result Ka

5.Neend ki Maut

6.Pyasi Examiner

7.Pass Ho Na Ho.

Be-Panaah Chahat k baad bhi Hum usey paa na sakey "pApPu"

Kisi SangDil ne usey 100 ka Load krwa k Jeet liya... ;->
1 Dulha Apnay Dost Se Shadi

K Din:Yar Koi Aise Baat Btao Jo

Main Apni Bewi Se Jatay He Kahon

To Wo Hearan Ho Jaey.

Dost:Tum Jatay He Apni Biwi Ko Talak Dy Dena!
Aaj ka sawal Prime Minister Gillani sy...

Srinlankan team hamly mei koon involve hai..?
A. India
B. Taliban
C. America
D. Zrdari sy poch kar bataon ga..

GILANI.. D. Zardari sy puch kar bataon ga... =P ;->
Sometimes wen i cry no 1 c my tears,
wen i m woried no 1 c my pain,
wen i m happy no 1 c my smile
lekin…
sala. 1 ladki k saath ghoomay
to sab dekh lete hai..


Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->