Think Diffrnt Do Diffrnt

Think Diffrnt Do Diffrnt
Think Diffrnt
Do Diffrnt

Make Diffrnt

Achieve Diffrnt


Speak Diffrnt

Then Only You Can Get
A Easy Entry To:

-Mental Hospitl
  

May, 17 2010     142 chars (1 sms)     2643 views       Funny

more Funny SMS Messages



Dil main he mere Dard-e-bhutto

“Dard-e-bhutto”
“Dard-e-bhutto”
Wo hasina wo nilam pari,,
hui thi wo election main khari,,
na jane kahan se goli chal pari,,
hamare lia ho gayi mushkil khari,,
Dil main hay mere
“”Dard-e-Bhutto”"
“”Dard-e-Bhutto”"

ha koi muqabla karne wala
DoORse dekhA tO aNd3 ubAl rAhe tHe


aRre egGs w3r3 bOiling idiOt

DoORse dekhA tO aNd3 ubAl rAhe tHe



pAss gAyA khA liy3

wAise h| bhoOk bAhUt lAgi tHi..!
''Shaadiyan Unki Bhi Ho Gayin

Jin ko Na Tha Aql-o-Shaoor



Pappu.



Apna to Ye Saal Bhi Guzar Gaya

Zikr-e-Nikah Karte Karte.''
Smallest Leave Application by a Child:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dear Sir,
Mai Aaj Nahi Aaunga! :’(
Nahi Aaunga :’(
Nahi Aaunga :’(
Thank U…
Bas nahi aaunga
Research K Mutabiq
Larkia''n Larko''n Se Zyada
Mehanti Hoti Hyn








Kyun k










100 Me Se 10
Larkia''n Naturaly
Khubsurat Hoti Hyn

Aur Baqi



Apni Mehnat Se ... ;->
Tusi door gae intzar kita.
tusi kol ae pyar kita.
tusi rus gae razi kita.
tusi yad ae miss kita.
ik gal daso.
sub kuj me kita .
tusi ka kita.
''No Balance Pls Call Me Urgent
Plz Plz































Is Sms Ko Apny Doston Ko Byjo
Or Dekho Kitny Bywkoof Isy Pura Nai Parhty
Q:Paki Girl Ziada KhoOB Sorat Hai Ya Indian?

!

!


!


!


!



Aray Ziada Khobsorat Wo Hoti Hai Jis Ka Baap Ziada AmeER Hota Hai
Ek admi aadi raat ko apni moti biwi se bola
k sisak sisak ke marna theek hai ya ek dum.
BIWI : Ek dum.
Aadmi : To apni dusri tang bhi mujh per rakh do.
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:

Sindhi se:

Q: Taleem
A: B.A

Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.


Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.


Pathan se:

Q: Naam?
A: B.A

Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
Will,Marry,I &U r going 4 a party.
Wads d best & worst arrangement u can make.
Did u get
Best: Wil, U, Marry, Me
Worst: I, Will , Marry , U
1 Medical student ne apni classfellow ko blood se likha letter de kar kaha,"Muje
iska ans zarur dena ?????

Larki Ne jawab diya,"Tumara blood group A+ Hai"