Why are wives more

Why are wives more
Why are wives more dangerous than the Mafia?

The mafia wants either ur money

or life...The wives want BOTH!!
  

May, 19 2010     115 chars (1 sms)     4574 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum ne tanhai may b tum ko chaha hay "paPpu"...



warna log to tanhai mein nargis ki cd dekhtay hai... ;->
Birthdays are 4 fun
Enjoys a sticky bun
I''m glad u are my mate
Hope ur birthdays great.
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
Jab load shedding ho out of control,
khirki darwaze khol ....
khirki darwaze khol...
Chanda mama ko bol!

All izzz wel



KESC wale kia jane student ka ab kya hoga??

Revision krega ya pasine mei khuwar hoga?

tu mom Bati jala.

Generator chala. U.P.S laga k bol
Bhaiya all iz well

Janix all izz wel ;->
''FRIEND: Jb Garmi lagti hy To kia krte ho?

PATHAN: Hm Sb A.C K samne beth jate hain..

FRIND: Jb us se b zyada garmi lage to?

PATHAN: Phr hm AC On Kr lete hain.''
What husband calls their Wives??????
1st year Barby Doll..........
2nd year China Doll.........
3rd year Baby Doll.........
............&.............
4th year PanaDoll.............
..............HAHAHA...........
Raat k 2 bajay
1 student dusre se:- Ajh kuch khatarnak kaam karne ka mann kar raha hay.

2nd student:- Tou pher chal thori parhai karte hain;-)
Sorry to Distrub you At thIs tiMe Of the night.

if yOu aRe aWaKe And Free, Could U Plz Do Me a FavOur?

Please delete thIs mSg and Sleep. Gud Nite :)
50th Birthday Messages

The years between fifty and seventy
are the hardest.

You are always being asked to do things,

and yet you are not

decrepit enough

to turn them down.
Dekhte Hi Dekhte Kya Zamana Agaya,

K Har Kisi k Hath Me Mobile Aa gaya,

JisNe Kabhi Larki Na PataYi Ho''''BABU'''',

Wo Gandu b Date Maar k Aa gaya,

Bari Aag Lagti Hay Us Waqt dimagh Me,

Koi Kahe k Teri Bachi Ka Number Mere Pas Aa gaya,

Ye Ajab zaleel panay Ka Part Hy''''BABU'''',

Pehle 100 Ka Card Aata Tha Ab EasyLoad b Aa gaya,

Ab Poori Raat Sirf Ek Rupay Me Baat,

Saare TharkiYo Ko Ye Package Pasand Agaya;-
what will u say when india beats china in population..??












CHINI KUM...
If You Are Job Less ... !

Then

Scroll ... !!!













































Kerne Se Kuch Bhi Nahi Milega ... ;->